Pagina 59 van 61 EersteEerste ... 94955565758596061 LaatsteLaatste
De resultaten 1.451 tot 1.475 van 1522 worden weergegeven.
  1. #1451

  2. #1452

    Standaard

    Heb ik iets gemist ?


    Mark blijkbaar ook:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #1453

    Standaard

    het zit ze niet mee, daar in Eindhoven. :') Nja, wel een mooie badjas!
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  4. #1454

    Standaard

    Belachelijk idee die badjassen : Johan Derksen zei het ook al, zal je sponsor leuk vinden

  5. #1455

    Standaard

    Nu hoor je ze niet he, die grote monden vanuit Eindhoven. Alleen als anderen verliezen en zij winnen zie je ze hier op het forum.

  6. #1456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Nu hoor je ze niet he, die grote monden vanuit Eindhoven. Alleen als anderen verliezen en zij winnen zie je ze hier op het forum.
    Je moet niet voor iedereen spreken, want als we slecht voetballen zal ik dat ook echt wel zeggen als PSV supporter, en ben aanwezig op het forum in goede en slechte tijden..

    Er moeten er genoeg opgeruimd worden, en met een heleboel nieuwe spelers iets gaan opbouwen.

    Dat zal dan nog wel wat jaartjes duren, maar dan ben je beter bezig dan het de afgelopen 5 jaar gebeurd is.

    Veel spelers denken dat ze heel wat zijn, maar ze kunnen eerst beter hun best gaan doen, en dan maar eens terugkomen om te praten.

    En ietswat offtopic : De sfeer op de Herdgang moet terugkomen, dus weg met de gesloten trainingen, en laat de supporters weer kijken naar de traingen.

    En geef ze een kans op een kopje koffie en een foto-tje met hun favoriete speler.

    Dat was jarenlang een belangrijk onderdeel van de sfeer bij PSV, en dat moet absoluut terugkomen.

    En wat ik ook verschrikkelijk vind, is dat als de spelers uit de bussen komen, van die grote koptelefoons op hebben, en als een zombie naar binnen lopen.

    Zo creeer je ook afstand tussen jou en je fans.

    Een beetje fatsoenlijke trainer laat ze die dingen afhouden als ze uit de bus stappen.

    Maar goed, ben benieuwd wat er gaat gebeuren in Eindhoven.

    Als er amper wat gaat gebeuren nu, dan hebben we zeker al helemaal niks te zoeken in de CL (mochten we de voorrondes doorkomen), en dan zal ik ook geen traan laten als Ajax of wie weet weer kampioen word.

    Natuurlijk hoop ik dat wij het weer eens worden, maar heb er een hard hoofd in.

    Ik ben en blijf supporter, maar wel een die realistisch blijft

  7. #1457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Je moet niet voor iedereen spreken, want als we slecht voetballen zal ik dat ook echt wel zeggen als PSV supporter, en ben aanwezig op het forum in goede en slechte tijden..

    Er moeten er genoeg opgeruimd worden, en met een heleboel nieuwe spelers iets gaan opbouwen.

    Dat zal dan nog wel wat jaartjes duren, maar dan ben je beter bezig dan het de afgelopen 5 jaar gebeurd is.

    Veel spelers denken dat ze heel wat zijn, maar ze kunnen eerst beter hun best gaan doen, en dan maar eens terugkomen om te praten.

    En ietswat offtopic : De sfeer op de Herdgang moet terugkomen, dus weg met de gesloten trainingen, en laat de supporters weer kijken naar de traingen.

    En geef ze een kans op een kopje koffie en een foto-tje met hun favoriete speler.

    Dat was jarenlang een belangrijk onderdeel van de sfeer bij PSV, en dat moet absoluut terugkomen.

    En wat ik ook verschrikkelijk vind, is dat als de spelers uit de bussen komen, van die grote koptelefoons op hebben, en als een zombie naar binnen lopen.

    Zo creeer je ook afstand tussen jou en je fans.

    Een beetje fatsoenlijke trainer laat ze die dingen afhouden als ze uit de bus stappen.

    Maar goed, ben benieuwd wat er gaat gebeuren in Eindhoven.

    Als er amper wat gaat gebeuren nu, dan hebben we zeker al helemaal niks te zoeken in de CL (mochten we de voorrondes doorkomen), en dan zal ik ook geen traan laten als Ajax of wie weet weer kampioen word.

    Natuurlijk hoop ik dat wij het weer eens worden, maar heb er een hard hoofd in.

    Ik ben en blijf supporter, maar wel een die realistisch blijft
    Er zijn ook zogenaamde 'supporters' hier op het forum die je nooit over hun eigen club hoort, maar alleen over de 10-0 winst op Feyenoord.

  8. #1458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Er zijn ook zogenaamde 'supporters' hier op het forum die je nooit over hun eigen club hoort, maar alleen over de 10-0 winst op Feyenoord.
    Blijft pijn doen he.....

    Tuurlijk, gaat het de laatste jaren gewoon slecht, en zijn er slechte keuzes gemaakt. Maar vergeet niet (zoals Ruud Gullit dit weekeinde al vertelde) PSV is en blijft de meest succesvolle club van de laatste 30 jaar in Nederland en heeft in die tijd ook veruit de meeste punten internationaal verdiend voor alle andere clubs, anders waren we die europaleague plaatsen al jaren kwijt.
    Zeker verdienen een aantal acties van PSV'-ers dit seizoen niet de schoonheidsprijs, maar doe nou niet of dat bij andere clubs nooit gebeurd is uit frustratie. Ze moeten zich allemaal schamen.
    Laatst aangepast door Mark van L. : 12-05-2013 om 11:10
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #1459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Blijft pijn doen he.....

    Tuurlijk, gaat het de laatste jaren gewoon slecht, en zijn er slechte keuzes gemaakt. Maar vergeet niet (zoals Ruud Gullit dit weekeinde al vertelde) PSV is en blijft de meest succesvolle club van de laatste 30 jaar in Nederland en heeft in die tijd ook veruit de meeste punten internationaal verdiend voor alle andere clubs, anders waren we die europaleague plaatsen al jaren kwijt.
    Zeker verdienen een aantal acties van PSV'-ers dit seizoen niet de schoonheidsprijs, maar doe nou niet of dat bij andere clubs nooit gebeurd is uit frustratie. Ze moeten zich allemaal schamen.
    En de eerste beste reactie bewijst mijn punt meteen. Jij bent er dus ook zo een. Makkelijk voer voor de negeerlijst.

  10. #1460

    Standaard

    Twente wint van PSV met 3-1.............................ach, wint Twente ook nog eens wat.............

  11. #1461

    Standaard

    Van Bommel: Ik stop ermee


    Mark van Bommel liep met de pest in zijn lijf over het veld in Enschede.

    De loopbaan van Mark van Bommel zit er op. De aanvoerder van PSV maakte zondagmiddag na de verloren wedstrijd bij FC Twente (3-1) bekend dat het 'mooi is geweest'. De laatste actie van Van Bommel was een rode kaart waard.

    "Ik heb lang getwijfeld en de supporters maakten het me moeilijk", zei Van Bommel (36). "Ik had eventueel nog een jaar door kunnen gaan, maar ik wilde de regie zelf in handen hebben."

    "De rode kaart die ik kreeg was misschien wel tekenend voor het hele seizoen", zei Van Bommel over zijn uitsluiting.

    „Ik herinner me vooral de mooie momenten”, zei hij. Om er aan toe te voegen: „Ik heb 20 minuten de tijd gehad om over deze opmerking na te denken.”

    Barcelona

    De middenvelder uit het Limburgse plaatsje Maasbracht begon zijn carrière in 1992 bij Fortuna Sittard. In 1999 stapte Van Bommel over naar PSV, waarmee hij in 6 jaar vier keer landskampioen werd. Hij stapte in 2005 transfervrij over naar FC Barcelona, waarmee hij de Spaanse titel en de Champions League won.

    Bayern München

    Van Bommel vertrok in 2006 echter al weer uit Catalonië en groeide vervolgens bij Bayern München uit tot de onbetwiste leider van de ploeg. Met de Duitse topclub werd hij twee keer kampioen en bereikte hij in 2010 de finale van de Champions League. Daarin moest het Bayern van trainer Louis van Gaal en Van Bommel echter buigen voor Internazionale.

    AC Milan

    In januari 2011 stapte hij over naar AC Milan, waarmee hij ook direct de Italiaanse titel veroverde. Vorig jaar keerde Van Bommel terug in Eindhoven.

    Bron : Telegraaf.nl

  12. #1462

  13. #1463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Top speler
    Idd, Jammer dat ons bestuur zo slecht teams kan samenstellen, waardoor we al zolang klote presteren.

    Ik snap best dat Mark stopt, in zo'n ploeg wil je toch niet spelen?.

    Hopelijk wordt het snel beter, maar ik betwijfel het.

    Wat Mark betreft hoop ik dat ie nu gaat genieten van zijn gezin en vrije tijd.

    Het was een om een speler met jou capaciteiten in het team te hebben, we gaan je missen.

  14. #1464

    Standaard

    Het is niet de schuld van Mark van Bommel dat PSV de titel is misgelopen, maar ik had toch niet de indruk dat hij nog dicht tegen zijn beste niveau aanzat. Het leek toch een beetje gedaan voor hem.

    Volgens mij doet PSV er goed aan om de zaak niet opnieuw te willen forceren. Ze hebben het eerst geprobeerd met Strootman/Mertens en daarna weer met Advocaat/Van Bommel/Narsingh. Gewoon weer een gezonde club worden, de sfeer herstellen en jongere spelers een kans geven. Men heeft er een aantal lopen en wellicht kan het geld van een eventuele verkoop worden gebruikt om één of twee jonge talenten aan te trekken.

  15. #1465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Het is niet de schuld van Mark van Bommel dat PSV de titel is misgelopen, maar ik had toch niet de indruk dat hij nog dicht tegen zijn beste niveau aanzat. Het leek toch een beetje gedaan voor hem.

    Volgens mij doet PSV er goed aan om de zaak niet opnieuw te willen forceren. Ze hebben het eerst geprobeerd met Strootman/Mertens en daarna weer met Advocaat/Van Bommel/Narsingh. Gewoon weer een gezonde club worden, de sfeer herstellen en jongere spelers een kans geven. Men heeft er een aantal lopen en wellicht kan het geld van een eventuele verkoop worden gebruikt om één of twee jonge talenten aan te trekken.
    Ik heb ook niet gezegd dat het aan Mark lag, maar als je als club zijnde al 5 jaar lang je ogen sluit voor de verdedigingsproblemen, en die gekken achterin ondanks hun falen beloond met een nieuw contract, dan verdien je ook alle problemen die de club nu heeft opgebouwd.

    Ze hadden beter moeten investeren op de juiste plaatsen, maar daar hebben ze gefaald.

    Mark van Bommel heeft als enigste zijn woord gehouden om hier af te sluiten, en dat kan je hem prijzen.

    Maar als je zo'n jaar samenspeelt met zo'n zooitje, kan ik me indenken dat Mark dit niet nog een jaar zou willen, en dat ie daarom zijn einde heeft aangekondigd.

    Als de club stukken beter hun beleid had uitgevoerd, dan had je een betere selectie gehad, die presteren kan.

    Maar vele zijn allemaal in het bezit van ego's, waardoor de sfeer er niet beter om werd.

    Ze zouden blij moeten zijn, dat iemand met zijn status, zich nog heeft willen inzetten voor de club, en dat ze met zo'n speler hebben mogen spelen.

    Want hoewel hij misschien niet meer de oude was, was hij toch wel erg belangrijk voor de club.

    En daarom is Mark nu het beste af, want die is af van heel de narigheid in de selectie.

    Laat ze maar gaan opbouwen, laat ze maar dan weer een enkel jaar geen kampioen worden, maar als ze nu beginnen (wat ze al veel eerder hadden moeten doen, maar dat terzijde) met het bouwen van iets moois, dan ben ik ervan overtuigd dat op den duur er weer successen komen.

    Maar die bestuurders moeten ook naar zichzelf kijken, maar dat doen ze niet, ligt altijd aan de spelers.

    Dat is jammer, want als ze zelfreflectie hadden gehad, dan waren Sanders en Brands allang weggeweest.

    Want de club is gewoon al jarenlang aan het afbrokkelen door het beleid van deze passanten.

    En dat is jammer, want wat ooit mooi was, is nu het lachertje van de voetballerij bijna.

    Dat ze maar goed veranderen, en als het niet gebeurd, dan gun ik ze de titel ook niet, mochten ze verder gaan zoals de afgelopen 5 jaar.

  16. #1466

    Standaard

    Ik ben het met de meeste dingen die je zegt wel eens, maar dat neemt niet weg dat ik bij mijn mening blijf dat Mark over zijn hoogtepunt heen was. De vele gele kaarten wezen daar ook op: oudere spelers die vaak een stapje te kort komen, gaan veel (opzichtige) overtredingen maken. Niet alle kaarten waren terecht, maar vele toch wel.

    Het falende aankoopbeleid, waarbij de zwakke defensie geheel over het hoofd werd gezien (en zoals je zegt de falende spelers met contractverlenging werden beloond), is bekend. Men dient daar inderdaad conclusies uit te trekken.
    Laatst aangepast door scherpschutter : 12-05-2013 om 22:16

  17. #1467

    Standaard

    Gezien zijn gedrag op en naast het veld en de vele overtredingen op het veld lijkt Mark van bommel mij nou niet echt de juiste persoon om trainer te worden! Als voetballer/trainer heb je een voorbeeldfunctie, helaas heeft Van Bommel dit nooit begrepen.

    Slechte wedstrijd vandaag in de Kuip, gelukkig maakte Pelle nog een goede goal. Fantastische prestatie om voor het eerst sinds 1996-1997 weer een seizoen lang ongeslagen te zijn in eigen stadion! Nu een hele zomer in spanning afwachten wie er blijven/vertrekken en wie er eventueel gaan komen en dan volgend seizoen echt mee gaan doen om de titel.

  18. #1468

    Standaard

    Ach Wim, Israël, Boskamp, Neeskens, Wouters, dat waren mannetjesputters hoor, en ze hebben het al trainer toch bij vlagen redelijk gedaan.

    Het beste verdedigingscentrum uit de geschiedenis van Feyenoord, Israël-Laseroms, leverde niet alle opzichten het goede voorbeeld. Dat waren geen lieve jongetjes hoor, dat kan ik je wel vertellen; En ik heb ze zien spelen (en denk met een zekere weemoed aan ze terug)

  19. #1469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Gezien zijn gedrag op en naast het veld en de vele overtredingen op het veld lijkt Mark van bommel mij nou niet echt de juiste persoon om trainer te worden! Als voetballer/trainer heb je een voorbeeldfunctie, helaas heeft Van Bommel dit nooit begrepen.

    Slechte wedstrijd vandaag in de Kuip, gelukkig maakte Pelle nog een goede goal. Fantastische prestatie om voor het eerst sinds 1996-1997 weer een seizoen lang ongeslagen te zijn in eigen stadion! Nu een hele zomer in spanning afwachten wie er blijven/vertrekken en wie er eventueel gaan komen en dan volgend seizoen echt mee gaan doen om de titel.
    Wim, ik ben net als jij Feyenoorder in hart en nieren, maar van ik ben het totaal niet met je laatste post eens. Ik vind het wel jammer dat van Bommel stopt, ook al heb ik niets met PSV of alle andere clubs waar de beste man gespeeld heeft. Ik zie van Bommel als een zeer nuttige, hardwerkende speler waar veel andere spelers nog wat kunnen leren. Of het komt doordat ik zelf ook zo'n soort voetballer was (niet te vlug, maar altijd mouwen opstropen en hard erin), dat zou kunnen.

    En of Pelle vanmiddag een goede goal maakte weet ik niet 100% zeker. Ik dacht meteen al dat ie zat, maar later twijfelde ik en nu weet ik het nog niet zeker. Hij lijkt over de lijn te zijn, maar Janmaat, Immers, Verhoek EN Schaken hadden vandaag allemaal moeten scoren. We waren zwak vandaag ondanks dat we 85 minuten beter waren dan NAC. We missen bij Feyenoord af en toe het killer instinct, het echte afmaak-werk waardoor je wint. Het is vaak veel en veel te slapjes. Dat zie je in ieder facet van het spel terug. Passes die 1 meter achter een speler terecht komen bijvoorbeeld. Doe dat eens bij 3/4 passen en je hebt...3/4 meter minder afgelegd richting de goal van de tegenstander. Simpel? Ja. Heel simpel. Waarom doen ze het dan niet? Ze kunnen het wel. Maar ze zijn er met hun gedachten van niet bij. Erop en erover kennen we bij Feyenoord amper. Daarmee win je geen prijzen. We moeten killers hebben. En Mulder, Verhoek, Cisse, Schaken en Vormer zijn geen killers.

  20. #1470

    Standaard

    Tsja. Als je gewoon bekijkt hoe de huidige selectie van PSV in Nederland wordt gehaat, vooral vanwege de instelling, dan is dat niet meer te vergelijken met het verleden. Toen hadden veel mensen nog wel respect voor PSV, ook al was je voor een andere club. Nu lijkt het alsof iedereen er naar vooruit kijkt dat PSV een partij verliest. Niet des PSV's.

  21. #1471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Gezien zijn gedrag op en naast het veld en de vele overtredingen op het veld lijkt Mark van bommel mij nou niet echt de juiste persoon om trainer te worden! Als voetballer/trainer heb je een voorbeeldfunctie, helaas heeft Van Bommel dit nooit begrepen.
    Ben ik met je eens. Hij was soms veels te onbenullig in het veld. Verder prima voetballer.

  22. #1472

    Standaard

    Zou het niks zijn voor PSV als Ibrahim Affelay terug zou keren naar PSV, en dan de plaats van Mark van Bommel inneemt?.

    Want die wil toch weg bij Schalke, en bij Barcelona komt ie toch op de bank terrecht.

    Denk dat het voor de speler goed zou zijn, als hij weer wekelijks speelt, en bij PSV heeft ie toch het allerbeste gepresteerd.

    Lijkt me geen slechte speler voor PSV wellicht.

  23. #1473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zou het niks zijn voor PSV als Ibrahim Affelay terug zou keren naar PSV, en dan de plaats van Mark van Bommel inneemt?.

    Want die wil toch weg bij Schalke, en bij Barcelona komt ie toch op de bank terrecht.

    Denk dat het voor de speler goed zou zijn, als hij weer wekelijks speelt, en bij PSV heeft ie toch het allerbeste gepresteerd.

    Lijkt me geen slechte speler voor PSV wellicht.
    Denk dat zijn salaris een groot obstakel zal zijn. Kwaliteiten staan dan weer buiten kijf.

  24. #1474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Denk dat zijn salaris een groot obstakel zal zijn. Kwaliteiten staan dan weer buiten kijf.
    Maar misschien moet ie genoegen nemen met minder, en absolute kans op spelen, dan zich voordoen alsof ie heel wat is.

    Want arrogant is ie volgens mij wel als ik de verhalen mag geloven.

    Maar hij zou wel een absolute versterking zijn denk ik.

  25. #1475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Maar misschien moet ie genoegen nemen met minder, en absolute kans op spelen, dan zich voordoen alsof ie heel wat is.

    Want arrogant is ie volgens mij wel als ik de verhalen mag geloven.

    Maar hij zou wel een absolute versterking zijn denk ik.
    Voordeel wat voor PSV wel is, is dat Van Gaal heeft gezegd dat je als speler alleen naar WK gaat als je ook speelt. Neemt ie genoegen met een lager salaris, met garantie dat ie speelt, dan zou het natuurlijk wel kunnen. En ja: Hij is absoluut arrogant.

Pagina 59 van 61 EersteEerste ... 94955565758596061 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •