Pagina 52 van 61 EersteEerste ... 242484950515253545556 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 1522 worden weergegeven.
  1. #1276

    Standaard

    [QUOTE=chev;1931699]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Met die lap grond kunnen ze helemaal niks doen, staan namelijk een stadion en een trainingsaccomodatie op. Verder is het dubieus dat er door diezelfde gemeente aan PSV wordt geeist dat ze 5 miljoen reserveren, als het allemaal volgens de regels was gebeurd was dit niet nodig geweest, blijkbaar wisten ze daar zelf ook wel dat ze fout zaten.

    QUOTE]


    Nee je kan ook gewoon rekening houden met een situatie .
    Ik heb ook wat geld achter de hand mocht ik geen werk meer hebben, maar dat wil niet zeggen dat ik er op reken.

    Wil je het via Europa regelen dan kost het minstens een jaar en die tijd had men niet , en dan is het gewoon te billijken dat men met het ergste geval rekening houd.

    En verder is nog niet eens duidelijk of dat men wel fout zat, zoals ook aangegeven door brussel.

    Verder is die grond wel degelijk veel geld waard , want je kan het gewoon als investering zien voor de toekomst aangezien die grond niet veel minder waard zal worden als je kijkt naar o.a. inflatie e.d.
    Waarom rekening houden met iets wat niet voor gaat komen?! Als de gemeente Eindhoven zo zeker was van de geldigheid hadden ze het gewoon kunnen melden in Brussel, dan was er niks aan de hand geweest. Blijkbaar waren ze er niet zeker van, daarom hebben ze het niet gemeld.

    Die grond kan wel veel waard zijn, ze kunnen er niks mee, er staan een stadion en trainingsaccomodatie op. Of denk je dat een derde partij deze grond koopt zonder ze dat er iets mee kunnen?!

  2. #1277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Het geld is gebruikt om te herstructureren , want men had gewoon nog geld door verkoop van o.a. maza,afellay,dsudzak en externe geldschieters.

    En ajax en feyenoord als voorbeelden noemen is natuurlijk ook vreemd aangezien beide clubs gewoon direct of indirect staatssteun hebben gehad en men is bij beide clubs bij eigen jeugd uit gekomen puur omdat men geen andere keus had en ook geen grond of iets dergelijks om te verkopen.

    Ajax in jaren 80 en feyenoord de laatste jaren zaten gewoon dicht op bankroet aan en moesten wel terug vallen op jeugd en psv had dat ook gemoeten als men geen grond had.

    maar ik verwacht dat je het toch niet wil zien
    Leuk dat ze nog een potje hadden liggen daar in Eindhoven, waarom hebben ze dat dan niet gebruikt om de schulden te herstructureren?! Op dezelfde dag dat ze de subsidie miljoenen kregen voor vele miljoenen spelers kopen en dan beweren dat je die spelers uit een ander potje betaald is echt te triest voor woorden, daar kijkt iedereen doorheen!

    Ajax en Feyenoord (Met een hoofdletter!) hebben nooit staatssteun ontvangen, de overheid heeft geld bijgedragen voor de bouw van de Arena en de renovatie van De Kuip, lijkt me toch heel iets anders dan spelers kopen van belastingscenten in tijden van crisis!

  3. #1278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Leuk dat ze nog een potje hadden liggen daar in Eindhoven, waarom hebben ze dat dan niet gebruikt om de schulden te herstructureren?! Op dezelfde dag dat ze de subsidie miljoenen kregen voor vele miljoenen spelers kopen en dan beweren dat je die spelers uit een ander potje betaald is echt te triest voor woorden, daar kijkt iedereen doorheen!

    Ajax en Feyenoord (Met een hoofdletter!) hebben nooit staatssteun ontvangen, de overheid heeft geld bijgedragen voor de bouw van de Arena en de renovatie van De Kuip, lijkt me toch heel iets anders dan spelers kopen van belastingscenten in tijden van crisis!

    wat jij wil

  4. #1279

    Standaard

    Ik denk dat Wim wel een punt heeft; de situatie is dermate anders dat je vraagtekens mag zetten bij de huidige situatie bij PSV.

  5. #1280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik denk dat Wim wel een punt heeft; de situatie is dermate anders dat je vraagtekens mag zetten bij de huidige situatie bij PSV.

    Vraagtekens mag altijd.
    Maar het is heel simpel men had gewoon een potje om aankopen te doen verkregen uit verkopen van spelers.
    Dat geld zou gebruikt worden voor herstructurering schuld als men geen deal kon sluiten met de gemeente.

    Toen men die deal bij de gemeente had gesloten heeft men spelers gekocht van het geld van de verkoop van de spelers.

    Maar dat het vreemd over komt dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat het niet klopt.

    Voor eindhoven is het een goede deal, want de grond is door 2 onafhankelijke instanties getaxeerd.
    Die waarde is betaald aan psv door gemeente eindhoven.
    En daar verdiend de gemeente eindhoven in totaal zo'n 9 miljoen aan en een lap grond twv minmaal 48 miljoen.

    Bij een investeerder zou de rente veel hoger zijn , terwijl de gemeente bij de duitse bank tegen een mooie rente kan lenen.

    In feite heeft psv na deze deal nog minder steun gehad dan ajax en feyenoord e.d. omdat die er gewoon geld aan verdiend itt amsterdam en rotterdam.

    Stel jij wil een huis kopen en je gaat een hypotheek daar voor af sluiten , dan ga toch ook meteen van je eigen geld je interieur kopen.


    Overigens is dit al veel vaker toegepast deze constructie bij oa kerken,gemeenschapshuizen,sporthallen e.d. alleen weten de meeste dat niet.

    Het probleem is dat de meeste gewoon niet verder willen kijken dat ze zelf willen.

    Ik vind het een goede deal vanuit het gezichtspunt van gemeente eindhoven en een veel mindere van de kant van psv.
    Maar of het precies volgens de regels van brussel is moet nog blijken , maar op brussel wachten was op dat moment iig geen optie want die doen jaren over een onderzoek zoals nu dus al 2 en nog is er geen conclusie.
    Laatst aangepast door chev : 29-03-2013 om 11:45

  6. #1281

    Standaard

    Ik heb hier enkele weken geleden het volgende bericht geplaatst. Het lijkt me nu wel duidelijk dat ik het bij het rechte eind had:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Er is meer aan de hand bij PSV. Er dreigt een onderzoek naar de wijze waarop de club door de gemeente van de ondergang is gered. Dat heeft onder de spelersgroep zowel als het bestuur voor veel onrust gezorgd. De spelers hebben vervolgens het afketsen van de transfer van Maher geïnterpreteerd als een teken dat er zwaar weer op komst is. Met name Van Bommel had intern sterk aangedrongen op de komst van Maher, dus bij hem is de frustratie extra groot. Veel spelers schijnen niet meer in de toekomst van de club te geloven, en dat zie je na de winterstop terug in de resultaten en de houding: de ploeg maakt een wat radeloze indruk, er zijn steeds incidenten en er zit amper nog lijn in het spel. Enkel de individuele kwaliteiten van sommige spelers willen soms nog helpen. Onder deze omstandigheden zie ik PSV niet meer als serieuze kampioenskandidaat.

  7. #1282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Verder is het dubieus dat er door diezelfde gemeente aan PSV wordt geeist dat ze 5 miljoen reserveren, als het allemaal volgens de regels was gebeurd was dit niet nodig geweest
    De cijfers van PSV worden gecontroleerd door een externe accountant. Denk niet dat die daarmee akkoord is gegaan. Zolang er alleen sprake is van horen zeggen, is dit niet hard gemaakt.

  8. #1283

    Standaard

    Van Basten slaagt er als trainer van Heerenveen in om te doen wat hem als trainer van Ajax niet lukte: de ploeg kampioen maken.

    Na PSV werd nu ook Feyenoord aan de zegekar gebonden, en Ajax was telkens de lachende derde.
    Heerenveen is trouwens aardig opgerukt, staat nu zelfs in het linkerrijtje.

  9. #1284

    Standaard

    Terechte overwinning van Heerenveen, Feyenoord zat geen moment in de wedstrijd en Heerenveen won de veldslag op het middenveld.

  10. #1285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Van Basten slaagt er als trainer van Heerenveen in om te doen wat hem als trainer van Ajax niet lukte: de ploeg kampioen maken.

    Na PSV werd nu ook Feyenoord aan de zegekar gebonden, en Ajax was telkens de lachende derde.
    Heerenveen is trouwens aardig opgerukt, staat nu zelfs in het linkerrijtje.
    Nou PSV Morgen winnen, en zetten ze Feyenoord stukje verder weg.

    En hopen dat Ajax ook punten verspeelt, maar of dat lukt? we zullen het zien.

  11. #1286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nou PSV Morgen winnen, en zetten ze Feyenoord stukje verder weg.

    En hopen dat Ajax ook punten verspeelt, maar of dat lukt? we zullen het zien.
    Ik zie PSV niet meer direct als een kampioenskandidaat, om redenen die ik nu vaak genoeg heb aangegeven.

    Ik kan me wel voorstellen dat het onder de huidige omstandigheden moeilijk is voor de spelersgroep om optimaal te presteren, temeer daar ook Advocaat (zo heb ik vernomen van een PSV-watcher) duidelijk niet in zijn knollentuin is. Nee, volgens mij krijgt Ajax voor het derde jaar op rij de titel in de schoot geworpen. Daar hoeven ze zich verder niet voor te schamen: kampioen is kampioen.

  12. #1287

    Standaard

    Heerenveen - Feyenoord 2-0 (0-0)

    Slechte wedstrijd verloren door twee persoonlijke fouten. Uiteindelijk met teveel wisselspelers de wedstrijd moeten spelen en ook de basiskrachten hadden hun dag niet (Boetius, Clasie, De Vrij, Schaken). Mathijsen, Vormer en Verhoek speelden dan wel weer aardig, dit was veel te weinig om een goed resultaat te halen.

    Blom was weer zoals gewoonlijk dramatisch, een aanslag op Immers na 15 minuten werd weer zonder rode kaart afgedaan, dit was al de 4e keer dit seizoen dat er voor een dergelijke overtreding op Immers geen rood wordt gegeven. Het scheelt nogal als je na 15 minuten tegen 10 man komt te staan, heb je een grotere kans om te winnen. Penalty werd ook weer onthouden na een overtreding op Vilhena, dat zijn we dit seizoen wel gewend. heeft ons al een punt of 6, 7 gekost!

    Heerenveen vond het ook nodig om op twitter te provoceren, heel goed dat ze een keertje van ons kunnen winnen, wij hebben ondanks de uitslag vandaag toch een veel beter seizoen dan dat clubje uit Friesland! Ze hebben wel het publiek wat bij ze past, 90 minuten muisstil en zelfs nadat ze gewonnen hebben overstemd worden door het uit-vak (bleef fantastisch achter het elftal staan)!

  13. #1288
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat een doldwaze competitie. Benieuwd of Ajax dit keer wel kan profiteren. Minimaal gelijk spelen om de koppositie te houden. Vitesse kan dus ook hele goede zaken doen. Mocht Ajax verliezen hebben we een door drie gedeelde eerste plaats en PSV met het beste doelsaldo en Ajax kan zomaar verliezen. Een doldwaze competitie dus...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 31-03-2013 om 14:01
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Wat een doldwaze competitie. Benieuwd of Ajax dit keer wel kan profiteren. Minimaal gelijk spelen om de koppositie te houden. Vitesse kan dus ook hele goede zaken doen. Mocht Ajax verliezen hebben we een door drie gedeelde eerste plaats en PSV met het beste doelsaldo en Ajax kan zomaar verliezen. Een doldwaze competitie dus...
    Aan het eind wellicht een herhaling van 2007?

  15. #1290

    Standaard

    Ajax wint van NEC. Het word nu heel moeilijk voor de anderen om nog aan te sluiten.

  16. #1291

    Standaard

    Matige pot tegen NEC, waar aan het doelsaldo gewerkt had kunnen worden, maar al met al natuurlijk een prima weekend voor de AFC Ajax

    Heerlijke goal van Fischer overigens.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #1292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Blom was weer zoals gewoonlijk dramatisch, een aanslag op Immers na 15 minuten werd weer zonder rode kaart afgedaan, dit was al de 4e keer dit seizoen dat er voor een dergelijke overtreding op Immers geen rood wordt gegeven. Het scheelt nogal als je na 15 minuten tegen 10 man komt te staan, heb je een grotere kans om te winnen. Penalty werd ook weer onthouden na een overtreding op Vilhena, dat zijn we dit seizoen wel gewend. heeft ons al een punt of 6, 7 gekost!
    Sorry hoor, maar wat een achterlijk gezwam en makkelijk weer om de schuld bij de scheidsrechter te zoeken. Alsof Feyenoord niet ook genoeg scheidsrechterlijke beslissingen in hun voordeel heeft gehad dit jaar?!

  18. #1293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom L. Bekijk bericht
    Sorry hoor, maar wat een achterlijk gezwam en makkelijk weer om de schuld bij de scheidsrechter te zoeken. Alsof Feyenoord niet ook genoeg scheidsrechterlijke beslissingen in hun voordeel heeft gehad dit jaar?!
    Overtreding toevallig ook gezien van Van den Bergh?! Geen enkele intentie om de bal te spelen en met de noppen vooruit ter hoogte van de knie van Immers, dat is gewoon een duidelijke rode kaart! Blom is gewoon een zeer slechte scheidsrechter die gisteren alles in het voordeel van Heerenveen floot. Ook de gele kaart voor Clasie was zwaar overdreven.

    Dat we misschien een paar keer voordeel hebben gehad dit seizoen is nog geen excuus voor scheidsrechters om te marchanderen, blijkbaar vind jij dit toegestaan, ik vind het een zeer kwalijke manier van fluiten!

    Verder schrijf ik daarboven ook dat Feyenoord slecht gespeeld heeft en teveel spelers hun niveau niet gehaald hebben. Als jij dat niet wilt zien moet je lekker zelf weten maar ga dan geen stukjes eruit halen om een zeer kinderachtige reactie te kunnen geven!

  19. #1294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ajax wint van NEC. Het word nu heel moeilijk voor de anderen om nog aan te sluiten.
    En hoe vaak hebben we dit niet gedacht dit seizoen....er is gewoon helemaal niets van te zeggen, heerlijk toch ?

  20. #1295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En hoe vaak hebben we dit niet gedacht dit seizoen....er is gewoon helemaal niets van te zeggen, heerlijk toch ?
    Daarnaast als PSV de rest wint zijn zij in principe kampioen omdat hun doelgemiddelde veel beter is als de rest.

  21. #1296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En hoe vaak hebben we dit niet gedacht dit seizoen....er is gewoon helemaal niets van te zeggen, heerlijk toch ?
    Dat klopt maar als je puur naar het voetballend vermogen kijkt dan heeft Ajax toch wel de meeste kans op het kampioenschap. Wie er wint maakt me verder niet uit hoor........ik heb geen favoriet.

  22. #1297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Aan het eind wellicht een herhaling van 2007?
    Kan niet. In 2007 hadden 3 ploegen even veel punten en lag het doelsaldo vlak bij elkaar. Nu is het doelsaldo van PSV een stuk hoger dan de rest. Dus een exacte herhaling is zeer onwaarschijnlijk.
    Maar er is natuurlijk een scenario mogelijk dat meerdere ploegen kampioen kunnen worden op de laatste dag

  23. #1298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    ... Maar er is natuurlijk een scenario mogelijk dat meerdere ploegen kampioen kunnen worden op de laatste dag
    Dat bedoelde ik dus Pieter

  24. #1299

    Standaard

    Vond het wel opvallend dat een Rotterdamse krant als het Algemeen Dagblad Feyenoord nu al afschrijft voor het kampioenschap. Ze staan maar vier punten achter en er is volgens mij nog van alles mogelijk. Of willen ze zo graag weer in die underdog-rol?

  25. #1300
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Daarnaast als PSV de rest wint zijn zij in principe kampioen omdat hun doelgemiddelde veel beter is als de rest.
    Dat gaat alleen op als Ajax niet exact hetzelfde doet want dan helpt je doelgemiddelde geen steek.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

Pagina 52 van 61 EersteEerste ... 242484950515253545556 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •