Pagina 58 van 61 EersteEerste ... 8485455565758596061 LaatsteLaatste
De resultaten 1.426 tot 1.450 van 1522 worden weergegeven.
  1. #1426

    Standaard

    Ajacieden (de echte, die hier met regelmaat posten): mijn felicitaties. Meest stabiele ploeg van het seizoen. De Boer is goud waard, zoveel is wel duidelijk.

    http://www.goal.com/nl/news/213/ered...ruk-kan-omgaan
    http://www.nusport.nl/eredivisie/340...dt-tweede.html

    Istie al op een station gesignaleerd?

    PSV toch nog 2e, verder nog een bekerfinale tegoed en de JC schaal gewonnen. Niet wat men/ik gehoopt had, maar het had veel dramatischer gekund.
    Vraag me af of ze nu gehuldigd worden met het behalen van de 2e plek....o wacht! Dat doet men alleen in bepaalde andere steden...

  2. #1427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ajacieden (de echte, die hier met regelmaat posten): mijn felicitaties. Meest stabiele ploeg van het seizoen. De Boer is goud waard, zoveel is wel duidelijk.

    http://www.goal.com/nl/news/213/ered...ruk-kan-omgaan
    http://www.nusport.nl/eredivisie/340...dt-tweede.html

    Istie al op een station gesignaleerd?

    PSV toch nog 2e, verder nog een bekerfinale tegoed en de JC schaal gewonnen. Niet wat men/ik gehoopt had, maar het had veel dramatischer gekund.
    Vraag me af of ze nu gehuldigd worden met het behalen van de 2e plek....o wacht! Dat doet men alleen in bepaalde andere steden...
    Doe niet zo zielig man, ik heb je toch gefeliciteerd met die 2e plek, wees dan ook blij met die tweede plek!

    Verder is die sneer naar Feyenoord en Koeman (die het beter dan Advocaat gedaan heeft) totaal niet nodig (zeg ook gewoon dat je Feyenoord bedoelt) en mag hier best door de moderators van dit forum tegen opgetreden worden. Vorig seizoen was de 2e plek een wereldprestatie van Feyenoord, de waarschijnlijke 3e plek dit seizoen is ook zeer goed als je kijkt welke spelers weggingen (helft van de basis) en welke spelers hiervoor terugkwamen. Nog 1, 2 seizoenen op deze weg doorgaan en Feyenoord is weer gezond en kan dan serieus voor de titel mee gaan doen.

  3. #1428

    Standaard

    De Dikke Dame heeft gezongen, benieuwd welk smoesje die Claudio nu nog weet te verzinnen om het feestje uit te stellen

  4. #1429

    Standaard

    Ik wil alle Ajax supporters feliciteren met het behaalde kampioenschap, hoop alleen wel dat ze zich inhouden en alles heel laten

  5. #1430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Verder is die sneer naar Feyenoord en Koeman (die het beter dan Advocaat gedaan heeft) totaal niet nodig (zeg ook gewoon dat je Feyenoord bedoelt) en mag hier best door de moderators van dit forum tegen opgetreden worden.
    En hopelijk doen ze dat niet. Het zal wel pijn doen voor je maar als dat al niet meer gezegd mag worden...

    Ajax terecht kampioen, en dat is mijn mening als PSV supporter.
    Volgend jaar beter!

  6. #1431
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    De Dikke Dame heeft gezongen, benieuwd welk smoesje die Claudio nu nog weet te verzinnen om het feestje uit te stellen
    De dikke dame heeft idd gezongen en de sigaar mag aangestoken worden. Kampioen voor de derde keer op rij. Geen excuses meer. De Boer en consorten hebben het ondenkbare gedaan: Ajax weer een herkenbaar gezicht gegeven. De revolutie is geslaagd, petje af... Het was een heel leuk seizoen en daar hebben alle clubs hun steentje aan bij gedragen. Party on Wayne.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1432

  8. #1433

    Standaard

    Felicitaties voor alle Ajacieden. Dit seizoen de meest stabiele ploeg zonder echte dipjes of slecht voetbal. Dat was de 2 voorgaande jaren wel anders (vorig seizoen bijv. 2x volledig weggespeeld door Feyenoord bijv.). Dit seizoen waren ook Feyenoord en PSV een stuk wisselvalliger en labieler en is het eigenlijk ongelofelijk dat die ploegen nu 2e en 3e staan. Of is het een wonder dat Ajax pas in de 33e speelronde kampioen is geworden??

    Ik ben heel erg benieuwd wat er met de ploegen gaat gebeuren die Europa in gaan? Het verschil in niveau is gewoon erg groot, misschien nog wel groter dan een jaar geleden.

  9. #1434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    En hopelijk doen ze dat niet. Het zal wel pijn doen voor je maar als dat al niet meer gezegd mag worden...

    Ajax terecht kampioen, en dat is mijn mening als PSV supporter.
    Volgend jaar beter!
    Het ging mij meer om die laatste zin, als je niet snapt waar de club Feyenoord vorig seizoen en dit seizoen vandaan kwam (en de ontlading die daarmee gepaard gaat) heb je de eredivisie gewoon niet gevolgd de laatste 5 jaar! Verder ben ik de eerste om toe te geven dat sommige personen binnen Feyenoord (Clasie en in minder mate Koeman) eerst moeten presteren op het veld voordat ze met allerlei uitspraken in de pers komen, of ze er nou naar gevraagd wordt of niet. Geen woorden maar daden!

    Dit seizoen is gewoon gebleken dat er nog teveel zwakke kantjes aan dit Feyenoord zit waardoor ze niet echt hebben meegedaan om de titel. Zoals Schaken ook aangaf was het verschil tussen thuis en uit dit seizoen gewoon te groot, je mag best een keer verliezen in een uitwedstrijd maar 7 keer in een seizoen is echt te veel! Ajax is de terechte kampioen maar dat wordt al genoeg gezegd vandaag dus daar ga ik het maar niet over hebben.
    Laatst aangepast door wimv : 05-05-2013 om 18:47

  10. #1435

  11. #1436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Felicitaties voor alle Ajacieden. Dit seizoen de meest stabiele ploeg zonder echte dipjes of slecht voetbal.
    Mhm, zag net het seizoensoverzicht, we stonden voor de winterstop wel op een gegeven moment 11 punten achter op de koploper.
    Toch ben ik wel met De Boer ook eens, de meeste van dat puntverlies was echt onnodig en had ook gemakkelijk winst kunnen zijn.
    Maar bedankt voor alle felicitaties, op naar volgend seizoen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #1437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De dikke dame heeft idd gezongen en de sigaar mag aangestoken worden. Kampioen voor de derde keer op rij. Geen excuses meer. De Boer en consorten hebben het ondenkbare gedaan: Ajax weer een herkenbaar gezicht gegeven. De revolutie is geslaagd, petje af... Het was een heel leuk seizoen en daar hebben alle clubs hun steentje aan bij gedragen. Party on Wayne.
    Ehm. Tuurlijk heeft Ajax het goed gedaan (gefeliciteerd Ajacieden van deze PSV-er). Maar om nu te zeggen dat met dit kampioenschap Ajax weer een herkenbaar gezicht heeft. Ja, op nationaal niveau. Maar internationaal herkent men Ajax echt nog niet.. Het buitenland heeft het altijd wel over Ajax, maar dan gaat het over Cruijff etc, en men kent geen enkele speler van nu. Wat dat betreft is er nog een hoop werk aan de winkel. Maar dat men op de goede weg is is een feit.
    Laten we met zn allen hopen dat Ajax nu eens een keer ietsje meer geluk heeft in de CL loting. Zat deze keer natuurlijk wel weer in de poule met Real, Dortmund en City. Toevallig 1 halve finalist, 1 finalist en een potentiele outsider (normaal gezien). En op Real na niet weggespeeld. Met een iets betere loting moet er meer in het vat kunnen zitten.
    Laten we ook hopen dat PSV door de voorronde komt. Als niet al te veel uit de voorhoede weggaan en de defensie wordt versterkt hoeft PSV geen gek figuur te slaan. Zou wat zijn: eindelijk weer 2 ploegen in de CL (wishful thinking ben ik bang).

  13. #1438

    Standaard

    Ajax kampioenen!!!

  14. #1439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Het ging mij meer om die laatste zin, als je niet snapt waar de club Feyenoord vorig seizoen en dit seizoen vandaan kwam (en de ontlading die daarmee gepaard gaat) heb je de eredivisie gewoon niet gevolgd de laatste 5 jaar! Verder ben ik de eerste om toe te geven dat sommige personen binnen Feyenoord (Clasie en in minder mate Koeman) eerst moeten presteren op het veld voordat ze met allerlei uitspraken in de pers komen, of ze er nou naar gevraagd wordt of niet. Geen woorden maar daden!

    Dit seizoen is gewoon gebleken dat er nog teveel zwakke kantjes aan dit Feyenoord zit waardoor ze niet echt hebben meegedaan om de titel. Zoals Schaken ook aangaf was het verschil tussen thuis en uit dit seizoen gewoon te groot, je mag best een keer verliezen in een uitwedstrijd maar 7 keer in een seizoen is echt te veel! Ajax is de terechte kampioen maar dat wordt al genoeg gezegd vandaag dus daar ga ik het maar niet over hebben.
    Ik volg de competitie al meer dan 30 jaar en ben op de hoogte van de financiele en sportieve situatie dip waar Feyenoord in zat. Mijn opmerking ging over jou "moderators" opmerking. Maar genoeg daarover.
    Het is zeker knap waar Feyenoord vandaan komt maar ik denk dat ze er nog lang niet zijn. Zoals je al aangaf, het verschil tussen uit en thuis is te groot.
    Thuis een vol stadion achter je en de pannen van het dak spelen en uit zoals vandaag tegen ADO een paar opgelegde kansen en zelfs een penalty om zeep helpen. Ook PSV heeft last van het "uitsyndroom"(en de bar slechte verdediging hielp ook niet echt )
    Ook bij uitwedstrijden moet je de tegenstander je wil op kunnen leggen en daar is Ajax helaas iets beter in geweest.

  15. #1440
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ehm. Tuurlijk heeft Ajax het goed gedaan (gefeliciteerd Ajacieden van deze PSV-er). Maar om nu te zeggen dat met dit kampioenschap Ajax weer een herkenbaar gezicht heeft. Ja, op nationaal niveau. Maar internationaal herkent men Ajax echt nog niet.. Het buitenland heeft het altijd wel over Ajax, maar dan gaat het over Cruijff etc, en men kent geen enkele speler van nu. Wat dat betreft is er nog een hoop werk aan de winkel. Maar dat men op de goede weg is is een feit.
    Laten we met zn allen hopen dat Ajax nu eens een keer ietsje meer geluk heeft in de CL loting. Zat deze keer natuurlijk wel weer in de poule met Real, Dortmund en City. Toevallig 1 halve finalist, 1 finalist en een potentiele outsider (normaal gezien). En op Real na niet weggespeeld. Met een iets betere loting moet er meer in het vat kunnen zitten.
    Laten we ook hopen dat PSV door de voorronde komt. Als niet al te veel uit de voorhoede weggaan en de defensie wordt versterkt hoeft PSV geen gek figuur te slaan. Zou wat zijn: eindelijk weer 2 ploegen in de CL (wishful thinking ben ik bang).
    Herkenbaar in de zin van herkenbaar voetbal, ongeacht welke speler opgesteld wordt, ongeacht de uitslag. Er heerst rust binnen Ajax, ongeacht het voorgaande. In tegenstelling tot hoe het de laatste 10jaar voor de 3 kampioenschappen is gegaan met directie en spelersaankopen. Ajax is weer herkenbaar. Internationaal succes voor een Nederlandse club is niet meer van deze tijd, een enkele uitzondering daargelaten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #1441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    die sneer naar Feyenoord en Koeman
    Die sneer naar Koeman is mijn ogen terecht. Die liep de laatste tijd wel behoorlijk arrogant en bijdehand te doen. Had zich naar mijn idee beter op Feyenoord kunnen focussen dan op PSV...

  17. #1442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ajacieden (de echte, die hier met regelmaat posten): mijn felicitaties. Meest stabiele ploeg van het seizoen. De Boer is goud waard, zoveel is wel duidelijk.

    http://www.goal.com/nl/news/213/ered...ruk-kan-omgaan
    http://www.nusport.nl/eredivisie/340...dt-tweede.html

    Istie al op een station gesignaleerd?

    PSV toch nog 2e, verder nog een bekerfinale tegoed en de JC schaal gewonnen. Niet wat men/ik gehoopt had, maar het had veel dramatischer gekund.
    Vraag me af of ze nu gehuldigd worden met het behalen van de 2e plek....o wacht! Dat doet men alleen in bepaalde andere steden...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Toch opvallend dat je dit elke keer nodig hebt om je blijkbaar dan beter te voelen over je eigen club. Terwijl Feyenoord naar hun mogelijkheden een beter seizoen heeft gehad dan PSV, voor wie het seizoen gewoon mislukt is zonder kampioenschap na zoveel investeringen en verwachtingen .......

    De beker en zeker de JC schaal zijn altijd maar troostprijzen geweest. Tenminste, bij doelstellingen bij de 'top'clubs wordt altijd gesproken van het kampioenschap en zolang mogelijk in Europa meedoen, ik hoor nooit dat de JC schaal een doelstelling is .

    Maar goed, het bestuur is in zo blij met de tweede plaats, dat er nu wel een huldiging komt bij bekerwinst, dus ik zal me wel vergissen .

    Alle ajacieden gefeliciteerd met het qua budget verwachte kampioenschap.

    Hier nog even een lijstje, met de huidige stand van de ranglijst t.o.v. de ranglijst obv budget (dus bijvoorbeeld Utrecht staat 6 plaatsen hoger dan ze zouden moeten obv budget):

    1 Ajax 0
    2 PSV Eindhoven 0
    3 Feyenoord 1
    4 Vitesse 1
    5 Utrecht 6
    6 Twente -3
    7 Groningen 1
    8 Heerenveen -1
    9 Den Haag 1
    10 AZ Alkmaar -4
    11 Heracles 3
    12 NAC Breda -3
    13 NEC Nijmegen -1
    14 Zwolle 3
    15 Waalwijk 3
    16 Roda -3
    17 Venlo -1
    18 Willem II -3

  18. #1443

    Standaard

    Inderdaad, je vergist je: er komt een huldiging wanneer de beker gewonnen wordt; niet ‘omdat men blij is met de 2 e plek’. In alle eerlijkheid moet ik wel zeggen dat ik ook bij een eventuele bekerwinst geen huldiging hoef. Strootman denkt er ook zo over: http:// psv.netwerk.to/nieuws/artikel/ 30526_Strootman%3A%20%27alleen%20bij% 20kampioenschap%20ga%20je% 20naar%20Stadhuisplein%27.php

  19. #1444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Inderdaad, je vergist je: er komt een huldiging wanneer de beker gewonnen wordt; niet ‘omdat men blij is met de 2 e plek’. In alle eerlijkheid moet ik wel zeggen dat ik ook bij een eventuele bekerwinst geen huldiging hoef. Strootman denkt er ook zo over: http:// psv.netwerk.to/nieuws/artikel/ 30526_Strootman%3A%20%27alleen%20bij% 20kampioenschap%20ga%20je% 20naar%20Stadhuisplein%27.php
    Dat staat niet in het artikel:
    "Vorig seizoen bleef een huldiging na de bekerwinst van PSV uit. Het feit dat de club nu naast de mogelijke bekerwinst ook officieus zeker is van de tweede plaats in de Eredivisie, is voor de clubleiding voldoende reden om dit jaar wél te huldigen.".

    Blijkbaar is men toch wel blij met de 2e plek .

  20. #1445

    Standaard

    Het stuk dat je citeert is een tekst die geschreven is door FCUpdate, geen tekst van PSV zelf. De clubleiding heeft nog geen officieel bericht naar buiten gebracht. Gisteren heeft VI watcher Thijs Slegers alsmede het ED het nieuws van die huldiging naar buiten gebracht. Door de media is dit opgepikt en deze maken er elk een eigen verhaal van. Mocht de leiding alsnog met een bericht komen waarin specifiek vermeld staat dat de ploeg vanwege de 2e plek gehuldigd wordt dan ben ik de eerste die zegt dat het bijzonder triest is.

  21. #1446

    Standaard

    Als een club de beker wint en niet mee wil werken aan een huldiging verdient die club dat ze uit het betaalde voetbal verdwijnt.

    Wat een misplaatste arrogantie.

  22. #1447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P. Bekijk bericht
    Als een club de beker wint en niet mee wil werken aan een huldiging verdient die club dat ze uit het betaalde voetbal verdwijnt.

    Wat een misplaatste arrogantie.
    Ik neem aan dat het gaat over een eventuele huldiging op het stadhuis e.d., niet over de huldiging na afloop van de wedstrijd. PSV zal bij winst de beker heus wel in ontvangst nemen en een ererondje lopen. Dat is men alleen al aan meegereisde supporters schuldig. Officiële huldigingen zijn iets heel anders. De beker is gewoonweg sterk gedevalueerd in waarde (en was altijd al minder belangrijk dan het kampioenschap), daar kunnen we niet om heen. Voor kleine ploegen is het een mooie prijs, voor ploegen die om de titel strijden niet meer dan een troostprijs.

  23. #1448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik neem aan dat het gaat over een eventuele huldiging op het stadhuis e.d., niet over de huldiging na afloop van de wedstrijd. PSV zal bij winst de beker heus wel in ontvangst nemen en een ererondje lopen. Dat is men alleen al aan meegereisde supporters schuldig. Officiële huldigingen zijn iets heel anders. De beker is gewoonweg sterk gedevalueerd in waarde (en was altijd al minder belangrijk dan het kampioenschap), daar kunnen we niet om heen. Voor kleine ploegen is het een mooie prijs, voor ploegen die om de titel strijden niet meer dan een troostprijs.
    Dat zou dus ook betekenen dat Chelsea na het winnen van de uefacup geen huldiging zou moeten houden? Ik vind het een knap staaltje misplaatste arrogantie.
    Ik vraag me eigenlijk nog het meest af waarom PSV dan meedoet in het bekertournooi. In dat geval kunnen ze zich beter op voorhand afmelden, dat scheelt allicht blessures en dergelijke. Kunnen ze zich beter richten op de competitie en Europees voetbal.

  24. #1449

    Standaard

    Mocht PSV de beker winnen, dan zal deze aan de supporters getoond worden op het evenemententerrein van Strijp S.

    Dat is het oude fabrieksterrein van Philips, vlakbij het stadion.

  25. #1450
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    gelukkig won AZ de beker, en kan Advocaat het pand verlaten.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

Pagina 58 van 61 EersteEerste ... 8485455565758596061 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •