Pagina 60 van 61 EersteEerste ... 1050565758596061 LaatsteLaatste
De resultaten 1.476 tot 1.500 van 1522 worden weergegeven.
  1. #1476
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Jammer dat van Bommel zijn laatste wedstrijd eindigt als een gemene en venijnige trapper. Ik hoop dat hij inmiddels de beelden gezien heeft en zich realiseert dat zijn eerdere opmerkingen over hoe de scheidsrechter zich heeft laten kennen tot behoorlijk ongepast waren. Het was een show van onmacht zoals PSV dit hele seizoen functioneerde spijtig genoeg. Ik had veel meer verwacht van deze club dit seizoen.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  2. #1477

    Standaard

    Kersverse hoofdtrainer Phillip Cocu: 'Uitzetten nieuwe lijn PSV gaat tijd kosten'



    Phillip Cocu heeft voor vier jaar getekend als nieuwe hoofdtrainer van de selectie van PSV. De oud-international werd maandagochtend tijdens een persconferentie samen met zijn assistenten Chris van der Weerden en Ernest Faber gepresenteerd. Ook werd er een nieuw meerjarenplan uit de doeken gedaan.

    Cocu volgt bij PSV de gerenommeerde trainer Dick Advocaat op. Volgens technisch directeur Marcel Brands was het rond kerst bij de club bekend dat Advocaat de Eindhovense club na het seizoen ging verlaten. Bij Cocu, Faber en Van der Weerden is toen aangegeven dat zij de nieuwe technische staf van PSV zullen vormen.

    Cocu zegt niet te willen spreken over een overgangsjaar, al gaat het volgens de kersverse hoofdtrainer wel tijd kosten de nieuwe lijn uit te zetten. Algemeen directeur Tiny Sanders spreekt niet over revolutie binnen de club, maar 'wenst de evolutie met een flinke trap een stuk vooruit te brengen'.

    Nieuwe focus
    In het nieuwe beleid dat door Sanders werd gepresenteerd, ligt er meer focus op gastvrijheid en het jeugdbeleid. Zo keren de open trainingen in de vakantie terug en zullen oud-spelers van de Eindhovense club een grotere rol spelen bij het begeleiden van jeugdspelers. Ook gaat het maximumsalaris omlaag.

    Mark van Bommel, die een afscheidsduel krijgt vóór het begin van het nieuwe seizoen, en André Ooijer zullen zich vanaf september binden aan de jeugdopleiding van de Eindhovense club. De precieze invulling van hun rol wordt bepaald in overleg met Art Langerer, het nieuwe hoofd jeugdopleidingen van PSV. Langeler is in overleg met Faber en Cocu aangesteld.

    Zowel Cocu als Brands gaf aan dat de technische staf nog zal worden aangevuld. Ronald Spelbos is benaderd als clubanalist. Cocu ziet in Spelbos een welkome aanvulling van de technische staf, die verder uit relatief jonge trainers bestaat. De uiteindelijk rol van oud-PSV-spits Ruud van Nistelrooij is nog niet geheel duidelijk, al is ook hij benaderd om het technische hart aan te vullen.

    'Klaar voor volgende stap'
    Cocu zegt dat hij veel heeft geleerd van zijn rol als jeugdtrainer van de A1 van PSV. "Ik wilde eerst een jaartje de A1 trainen om zelf te zien wat er aan talenten rondloop in de jeugdopleiding. Ik ben nu klaar voor de volgende stap."

    Die volgende stap behelst volgens Cocu tevens dat het jeugdbeleid gaat veranderen. "Het moet makkelijker worden voor onze talenten om door te stromen. Het geloof binnen onze opleiding moet gaan groeien, zodat ook de jeugd harder gaat werken."

    'Veranderingen binnen selectie'
    Jeroen Zoet zal terugkeren naar Eindhoven. De doelman speelde afgelopen seizoen bij RKC Waalwijk. Brands kondigde meer veranderingen aan binnen de selectie. "Er is belangstelling voor enkele spelers'', zei hij zonder in details te treden.

    De nieuwe trainer Phillip Cocu wilde wat betreft de samenstelling van de selectie nog niet op details ingaan. "Ik ga eerst evalueren met de spelers zelf.''

    Forum
    De leiding heeft tevens een forum geïntroduceerd waarmee fans in contact kunnen komen met de Eindhovense club. Via forum@psv.nl kunnen mensen hun tip of opmerking doorsturen.

    Bron : OmroepBrabant.nl (http://www.omroepbrabant.nl/?news/19...jd+kosten.aspx)

  3. #1478

    Standaard

    hm lijkt beetje op het ajax model, nu financiele middelen beperkt zijn moeen clubs het wel dichter bij huis zoeken.
    Gezien prestaties psv laatste seizoenen moet het roer wel helemaal om, maar als ajax selectie grotendeels intact houdt zullen ze komend seizoen weer kampioen worden, maar eerst zien of het zover komt. Ook al had ik dit seizoen weer leedvermaak om psv, voor Nederlands voetbal is het niet zo best wat alle ploegen europees laten zien. Maar goed, op naar nieuwe seizoen en eens kijken welke spelers er allemaal wisselen van clubs. Eriksen gaf al aan dat hij graag naar dortmund zou willen, kijken hoe dat gaat aflopen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #1479

    Standaard

    Van mij mag Ajax kampioen worden (liefste wij natuurlijk), maar heb liever dat we een goed team op kunnen bouwen voor de toekomst, waar we later enorm veel profijt van hebben.

    Zal dus nog wel wat jaartjes duren voor we weer kampioen zijn, maar beter iets nu rustig opstarten, dan meteen in de hoogste versnelling starten.

    Deze methode is de beste voor PSV.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 13-05-2013 om 18:17

  5. #1480

    Standaard

    Of Ajax alle spelers kan behouden, weet ik niet. Het voordeel van Ajax is dat men een bepaald speltype voor ogen heeft; als spelers wegvallen, kan men gericht op zoek gaan naar vervangers die binnen het concept passen. Bij PSV heeft men de laatste jaren maar wat gekocht, om vervolgens te gaan bekijken wat men met die spelers aan wilde. Ook het afgelopen seizoen zag je dat er weinig lijn in het elftal zat. Doordat er erg veel kwaliteit (en snelheid) in het aanvallende compartiment zat, werden er een paar monsteroverwinningen geboekt, maar als een tegenstander erin slaagde een paar spelers aan banden te leggen (Mertens, Lens) en druk kon zetten op de verdediging, was de ploeg niet in staat om te reageren.

  6. #1481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Van mij mag Ajax kampioen worden (liefste wij natuurlijk), maar heb liever dat we een goed team op kunnen bouwen voor de toekomst, waar we later enorm veel profijt van hebben.

    Zal dus nog wel wat jaartjes duren voor we weer kampioen zijn, maar beter iets nu rustig opstarten, dan meteen in de hoogste versnelling starten.

    Deze methode is de beste voor PSV.
    Tja je weet het niet, nederlandse competitie is ook wisselvallig.Afgaande op laatste 3 seizoenen deed ajax voor winterstop belabberd, om vervolgens na de winterstop het meest stabiel te zijn en zodoende als 1e te eindigen. Maar we zien het komend seizoen wel.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #1482

    Standaard

    Wat ik bedoel John, is dat ik liever mijn club de tijd geef om uit te groeien tot een solide goede ploeg, als voor de zoveelste keer te kort te komen aan het einde van de rit.

    Tuurlijk zie ik ze graag kampioen worden, maar als ik de keus moet maken tot het meteen kampioen worden, maar gehaast opbouwen aan een nieuw team, of geen kampioen worden en rustiger een ploeg smeden die in de toekomst veel succesen kan behalen, kies ik voor het 2e.

  8. #1483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ik bedoel John, is dat ik liever mijn club de tijd geef om uit te groeien tot een solide goede ploeg, als voor de zoveelste keer te kort te komen aan het einde van de rit.

    Tuurlijk zie ik ze graag kampioen worden, maar als ik de keus moet maken tot het meteen kampioen worden, maar gehaast opbouwen aan een nieuw team, of geen kampioen worden en rustiger een ploeg smeden die in de toekomst veel succesen kan behalen, kies ik voor het 2e.
    Goed beleid begint met een geschikte technisch directeur, Feyenoord (Van Geel) en Ajax (Overmars) hebben het wat dat betreft beter voor elkaar al kun je Overmars nog niet beoordelen, die heeft itt Van Geel weinig spelers moeten vervangen afgelopen seizoenen. Ze hadden dus gewoon Brands moeten ontslaan, de beste man heeft bijna 50 miljoen in 3 jaar tijd in de selectie mogen pompen en er de verkeerde spelers voor gekocht of verlengd. Blijkbaar was er wel genoeg geld in de winter om een bod op Maher te doen maar is er nu geen geld om Brands af te kopen, heel merkwaardig! Sanders zou ik laten zitten, die heeft het in het bedrijfsleven goed gedaan en zit er volgens mij pas een jaar.

    Het aanstellen van Cocu als trainer is denk ik een gok, ze hadden misschien beter Van Marwijk in een Ferguson-rol kunnen halen en dan Cocu rustig klaarstomen. Zelfs met een volwaardig A1 van PSV heeft Cocu het af moeten leggen tegen een Feyenoord A1 waarvan de grootste talenten al in het eerste spelen (Vilhena, Boetius, Kongolo) of zijn weggekocht (Ake, Rekik, Ebecilio). Dit spreekt niet echt in zijn voordeel!

  9. #1484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Goed beleid begint met een geschikte technisch directeur, Feyenoord (Van Geel) en Ajax (Overmars) hebben het wat dat betreft beter voor elkaar al kun je Overmars nog niet beoordelen, die heeft itt Van Geel weinig spelers moeten vervangen afgelopen seizoenen. Ze hadden dus gewoon Brands moeten ontslaan, de beste man heeft bijna 50 miljoen in 3 jaar tijd in de selectie mogen pompen en er de verkeerde spelers voor gekocht of verlengd. Blijkbaar was er wel genoeg geld in de winter om een bod op Maher te doen maar is er nu geen geld om Brands af te kopen, heel merkwaardig! Sanders zou ik laten zitten, die heeft het in het bedrijfsleven goed gedaan en zit er volgens mij pas een jaar.

    Het aanstellen van Cocu als trainer is denk ik een gok, ze hadden misschien beter Van Marwijk in een Ferguson-rol kunnen halen en dan Cocu rustig klaarstomen. Zelfs met een volwaardig A1 van PSV heeft Cocu het af moeten leggen tegen een Feyenoord A1 waarvan de grootste talenten al in het eerste spelen (Vilhena, Boetius, Kongolo) of zijn weggekocht (Ake, Rekik, Ebecilio). Dit spreekt niet echt in zijn voordeel!
    Je doet hier of Cocu PSV is. De PSV-opleiding is jaren verwaarloosd. Op een enkele aardige speler na zit er niets interessants bij de A1. De B1 schijnt een goede lichting te zijn. Ik snap niet dat volgens jou Cocu niet goed is omdat Feyenoord een betere opleiding heeft. Je hebt als trainer te maken met het materiaal dat je krijgt. Bij Feyenoord pakt men het al een aantal jaren goed aan waardoor er steeds goed materiaal doorkomt, wat al begint bij de F-jes.. PSV moet daar nog aan beginnen. Daarom kun je Cocu niet afrekenen op zn werk met de jeugd: misschien heeft hij wel eruit gehaald wat maximaal mogelijk was.. Zo goed is de A1 niet.

  10. #1485

    Standaard

    Ik ben het met Wim eens over Brands, die heeft het gewoon slecht gedaan. Sanders? Ligt wat moeilijker. Niettemin: Volgens mij is het zo dat onder Sanders en Brands het echte PSV-gevoel is verdwenen. Nog maar een paar jaartjes geleden spraken zelfs spelers die bij PSV mislukten in positieve zin over de sfeer binnen de ploeg, over de sfeer op de Herdgang, etc. Dat is allemaal verdwenen. Misschien speelde Advocaat daar ook een rol in, maar dan had Sanders hem moeten corrigeren.

    Ten aanzien van Cocu heb ik hierboven mijn twijfels uitgesproken. Maar goed, hij is een man met grote verdiensten voor de club, en hij zal ongetwijfeld kijk op voetbal hebben, men moet hem nu ook maar de kans geven om er wat van te maken. Het komende seizoen zal niet eenvoudig zijn, ik denk dat PSV een paar plaatsjes zal zakken, maar men moet niet al na tien wedstrijden gaan zaniken. Ajax, Feyenoord, Vitesse hebben op dit moment betere papieren, daar moet je rekening mee houden.

  11. #1486

    Standaard

    Ik heb trouwens gehoord dat theThinWhiteDuke nog steeds staat te wachten bij het podium (zie foto Lex) totdat bekerwinnaar Psv arriveerd..........

  12. #1487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Ik heb trouwens gehoord dat theThinWhiteDuke nog steeds staat te wachten bij het podium (zie foto Lex) totdat bekerwinnaar Psv arriveerd..........
    Ik denk dat hij nog steeds dronken is van het vieren van alle successen na de vele investeringen .

  13. #1488

    Standaard

    Dat zou ook nog kunnen roque dan heeft die miljoenensteun van de gemeente toch niet echt zijn vruchten afgeworpen je zou er toch haast een ruit van een inslaan.
    Maar ja ze hebben natuurlijk wel een aantal jaar geleden wel van ons aller Feyenoord met 10-0 gewonnen, want je moet tenslotte ergens terug op kunnen vallen is het niet?
    Of het vieren van de 2e plaats vorig seizoen ook al van ons aller Feyenoord waar toch maar even maar 35000 man afkwamen en over die 35000 gesproken dat aantal trekt
    Psv als ze weer is een keer kampioen worden met de nadruk op als.... want tenslotte niets is sterker dan dat ene woord!
    Hij zou toch ook wel weten dat Feyenoord en Ajax de clubs in Nederland zijn en dat de rest (met alle respect) een beetje dient als opvulsel

  14. #1489

    Standaard

    Ben toch wel echt nieuwsgierig hoe PSV het jeugdbeleid meer in de schijnwerper wil zetten. PSV heeft het in het verleden nooit echt van de jeugd moeten hebben (zelfs Huntelaar mocht indertijd vertrekken) en wist op de juiste momenten talentvolle spelers binnen te halen. Nu dat laatste wegvalt ben ik benieuwd of ze de juiste mensen op de juiste plek hebben, die talent beter weten te maken.

  15. #1490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ik bedoel John, is dat ik liever mijn club de tijd geef om uit te groeien tot een solide goede ploeg, als voor de zoveelste keer te kort te komen aan het einde van de rit.

    Tuurlijk zie ik ze graag kampioen worden, maar als ik de keus moet maken tot het meteen kampioen worden, maar gehaast opbouwen aan een nieuw team, of geen kampioen worden en rustiger een ploeg smeden die in de toekomst veel succesen kan behalen, kies ik voor het 2e.

    Begrijp ik, maar laten we wel wezen, een club als psv hoort gewoon elk jaar om de titel mee te doen. Maar zoals gezegd we zien het komend seizoen wel.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #1491

    Standaard

    Hmm. Even iets nuanceren. Huntelaar wilde volgens mij ZELF weg. Hij was toen 3e spits achter ene Kezman en Vennegoor of Hesselink en daar kon ie niet mee omgaan. Logisch dat ie weg wilde om ergens aan spelen toe te komen, maar zeker ook logisch van PSV om te kiezen voor de 2 spitsen die het op dat moment erg goed deden.Maar dan nog: dan hadden ze Huntelaar moeten na zn verhuurperiodes bij de Graafschap en AGOVV niet moeten verkopen. Zeker omdat Kezman ook weg ging.

  17. #1492

    Standaard

    Helaas voor Essevee heeft V/D Brom het feestje voor hun verneukt en is Anderlecht wederom kampioen van België.
    Had het ze wel gegund en had grappig gevonden als Zulte in de CL uitkwam tegen de grote jongens.
    Broertje Hazard speelt er ook op huurbasis en liet leuke dingen zien. Eentje om in de gaten te houden.

    Ondertussen ook bekend dat Mourinho vertrekt en zeer waarschijnlijk terugkeert op het oude nest bij Chelsea.
    Wat heeft hij Real in diskrediet gebracht zeg gedurende zijn bewind, bah.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  18. #1493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Helaas voor Essevee
    Heeft dat nog een speciale betekenis? Ik kan het nergens vinden, niet op Google en niet op de website.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #1494

    Standaard

    Vreemd als ik hier essevee in google typt komt direct zulte waregem naar boven. Zal wel een bijnaam zijn.

  20. #1495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Vreemd als ik hier essevee in google typt komt direct zulte waregem naar boven. Zal wel een bijnaam zijn.
    Dat kreeg ik dus ook, maar ik doelde ook dat ik de betekenis/ontstaan nergens kan vinden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #1496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Helaas voor Essevee
    Heeft dat nog een speciale betekenis? Ik kan het nergens vinden, niet op Google en niet op de website.
    Ik weet het niet zeker waar de bijnaam vandaan komt, maar aangezien ze SV Zulte Waregem heten, denk ik dat het op die SV (Essevee) slaat.

    Goed nieuws voor Ajax; Frank de Boer zal een nieuwe verbintenis gaan tekenen waardoor 'ie tot 2017 vastligt.

    Nog een laatste fragmentje waarmee ik deze thread wil bevuilen.
    Kwam gisteren langs bij Extra Time; de tweejarige zoon van de reservekeeper van Chelsea in actie en de reactie van de supporters is leuk.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  22. #1497
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goed nieuws voor Ajax en "sign him up!"
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1498

    Standaard

    Heel ziek om dit naar buiten te brengen!:

    http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederlan...srechter.dhtml

    Volgens mij worden de verdachten van meer strafbare feiten verdacht. Dus zelfs als hij niet aan de mishandeling is overleden kan er nog steeds vervolging op basis van poging tot doodslag en zware mishandeling plaatsvinden. Verder vind ik het naar de familie en vrienden erg onsmakelijk om dit zo in de media te gooien. Deze advocaat moet zich diep schamen!

  24. #1499

    Standaard

    Het is sowieso een *** verhaal, want als het al waar is dan komt het natuurlijk alsnog door die mishandeling. Zou wel heel toevallig zijn als het spontaan op hetzelfde moment gebeurde. Spong is gewoon mediageil en gaat expres voor dit soort media zaken, die voetballers hebben echt niet het geld om een dergelijke advocaat tegen zijn normale tarief in te huren.

  25. #1500

    Standaard

    Twee Duitse voetbalploegen die tegen elkaar spelen, dus je kon er op wachten dat de beslissing in de laatste minuut zou vallen. Ik blijf het verder een idiote spelregel vinden dat je nog mag wisselen in de extra tijd. Nu kreeg Borussia amper nog gelegenheid om nog wat terug te doen. Vraag me zelfs af of de scheidsrechter dan de tijd stil zet. Eigenlijk zou bij iedere spelonderbreking de tijd stilgezet moeten worden, zoals bijv. bij ijshockey.

Pagina 60 van 61 EersteEerste ... 1050565758596061 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •