De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dvd/ blu ray uit australie

    Binnenkort komt er een serie uit op dvd in Australie die ik graag zou willen hebben.
    Maar ik heb geen idee wat een goede webwinkel is voor australise dvd's.
    Iemand?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  2. #2

    Standaard

    Ik heb een paar keer wat besteld bij Ezy. Goede webshop!

    http://www.ezydvd.com.au/
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  3. #3

    Standaard

    EzyDVD is een oude bekende als het om DVD webshops van down under gaat. Heeft overigens tegenwoordig dezelfde (Australische) eigenaar als Wow HD, het voormalige CD Wow. Misschien is de serie ook bij Wow HD verkrijgbaar.

  4. #4

    Standaard

    Als je me eens zou zeggen over welke serie het gaat, kan ik misschien even rond kijken...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Cardcaptor Sakura (Uncut) Collection 1 (Eps 1-35) (Subtitled Edition)

    De serie wordt uitgegeven door Madhouse. Ik kan hem daar direct bestellen maar heb dat nog nooit gedaan.

    Werner alvast bedankt!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #6

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Ik wou nog gaan zeggen www.atlanticdvd.com.au, maar hun site is down for maintenance. Het is ook een tijdje geleden dat ik er nog besteld heb,misschien zijn ze niet meer actief.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Cardcaptor Sakura (Uncut) Collection 1 (Eps 1-35) (Subtitled Edition)

    De serie wordt uitgegeven door Madhouse. Ik kan hem daar direct bestellen maar heb dat nog nooit gedaan.
    Ik zit voor een paar maanden in Australië, Sydney, kan hier in de winkel ook wel even kijken, maar er is nog maar één keten die een goed aanbod heeft van dvd en blu-ray (JB Hi-Fi, weet niet of hun online-prijzen dezelfde zijn, zie link Pieter V). HMV is hier ook al verdwenen. Ik denk ook dat online bestellen goedkoper is, want de winkelprijzen hier zijn niet geweldig.

    Vroeger ook veel online bij EzyDVD besteld (met name in de begintijd van dvd), die hadden toen ook veel fysieke winkels in Aussie, maar die zijn ook bijna allemaal verdwenen (hier in NSW zit er geen meer).
    Laatst aangepast door Oakey : 13-07-2012 om 05:56

  10. #10

    Standaard

    Heb gisteren even gekeken bij JB Hi-Fi in The Strand hier in Sydney, maar daar hadden ze hem niet. Overigens wel een behoorlijk groot rek met anime-dvd's.

    Maar ik begrijp dat hij nog niet uit is?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •