De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hulp aan experten gevraagd

    Beste forumleden,

    Gisteren heb ik met spijt in het hart afgescheid genomen van mijn 36 jaar oude boxen B&W DM2a. Oorzaak: wij verhuizen binnenkort naar een bescheiden woning en moet minimaliseren.

    Wij hebben een Sony Bravia TV (bouwjaar 2010).

    Graag hadden wij een home-cinemasysteem aangekocht, liefst van het merk Sony (waarom? betere samenwerking met TV?) die alle mogelijke formaten kan spelen. Hij moet tevens onze reciever (radio) vervangen gezien deze werkte op de oude boxen. Graag had ik ook zoveel mogelijk wireless gewerkt en internetverbinding vind ik ook noodzakelijk.
    Ik ben tevreden met een 2.1 systeem (plaatsgebrek). Ik heb nog geen budget bepaalt: kwaliteit primeert.

    Welk toestel kunnen jullie mij aanraden?

    mvg

    Geert

  2. #2

    Standaard

    Kun je wellicht ook aangeven wat je naast de DM2a voor een audio apparatuur had/hebt. Ik begrijp dat je kleinere speakers wilt maar waarom wil je dan ook je oude versterker/receiver vervangen? Zonder budget is het lastig om te helpen natuurlijk. Een mooie set 805 diamond bijvoorbeeld is een stuk kleiner dan wat je had, en is een geweldige speaker Als kwaliteit primeert (mooi woord) dan zou ik niet voor een all-in-one set gaan (Ik krijg tenminste de indruk dat je daar aan refereert, maar dat is een aanname)
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  3. #3

    Standaard

    Als reciever heb ik nog een NAD L53 staan. Ik dacht inderdaad om een all-in-one-systeem aan te schaffen.
    Het budget speelt minder rol, daar kunnen we een mouw aanpassen.

    mvg

    Geert

  4. #4

    Standaard

    Maar heb je het dan over een paar 100 euro, een paar 1000 euro of een paar 10000 euro Een DM2 heeft toch een vrij specifieke sound, dus ik kan me niet voorstellen dat je blij gaat worden van een all-in-one set met een stel agressieve speakers erbij. Als je van de B&W sound houdt zou ik eens naar de CM5 en CM1 gaan luisteren. Als geld echt geen rol speelt, de 805.
    Wellicht kun je aangeven welke kenmerken van de DM2 je aanspraken.
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •