De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Woman In Black

  1. #1

    Standaard Woman In Black

    Klopt het dat de uitgebrachte bluray van The Woman In Black geen combopack is en dat de extras niet ondertiteld zijn?

  2. #2

    Standaard

    Dat klopt. Bovendien vind ik de transfer van DFW niet zo goed als de UK versie, het beeld is wat aan de donkere kant.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Dat klopt. Bovendien vind ik de transfer van DFW niet zo goed als de UK versie, het beeld is wat aan de donkere kant.

    De UK versie is door de uitgever gecensureerd. Iemand enig idee hoe het zit met de NL-versie ?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Dat klopt. Bovendien vind ik de transfer van DFW niet zo goed als de UK versie, het beeld is wat aan de donkere kant.
    Donkere kant ? We mogen blij zijn dat we nog iets zien tijdens de overdag scènes! Zeer spijtig dat deze film een slechte transfer heeft gekregen. De film was al aan de donkere kant maar deze uitgave maakt er precies een zwarte film van!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    De UK versie is door de uitgever gecensureerd. Iemand enig idee hoe het zit met de NL-versie ?
    IMDB geeft 95 minuten aan als speelduur en dat heb ik hier op zowel de UK als de NL versie (een double dip, maar één van de twee wordt terug verkocht) staan. Vanaf de zoom op het Hammer-logo duren beide versies ongeveer 1u35, net zoals de US versie trouwens.

    Ik dacht dat de film nog voor zijn cinemarelease gecensureerd was door de BBFC, dus het is in ieder geval de versie die in de bioscopen draaide. Of mis ik hier iets?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Donkere kant ? We mogen blij zijn dat we nog iets zien tijdens de overdag scènes! Zeer spijtig dat deze film een slechte transfer heeft gekregen. De film was al aan de donkere kant maar deze uitgave maakt er precies een zwarte film van!


    Ja, ik dacht eerst dat het aan mijn speler lag, niet dus. Zeer spijtig inderdaad. Er ontbreekt ook wat bonusmateriaal tegenover de UK versie helaas.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    IMDB geeft 95 minuten aan als speelduur en dat heb ik hier op zowel de UK als de NL versie (een double dip, maar één van de twee wordt terug verkocht) staan. Vanaf de zoom op het Hammer-logo duren beide versies ongeveer 1u35, net zoals de US versie trouwens.

    Ik dacht dat de film nog voor zijn cinemarelease gecensureerd was door de BBFC, dus het is in ieder geval de versie die in de bioscopen draaide. Of mis ik hier iets?
    Een censuur is niet per se een andere speelduur door weggeknipte scenes, dit kan gewoon al door het veranderen van het beeld (andere angles) of door bv bloed digitaal te verwijderen, etc.
    Volgens mij zal de UK dezelfde zijn als US en de NL. Welke rating krijgt deze?

  7. #7

    Standaard

    Thanks voor de toelichting. UK heeft 12 ("Contains intense supernatural threat and horror).
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  8. #8

    Standaard

    Wat het censuurverhaal betreft heb ik zelf 't antwoord gevonden : de Britse versie was 6 seconden korter (en sommige shots werden verduisterd, andere werden minder luid gemaakt) dan in de rest van de wereld en ook die versie is op blu-ray en DVD uitgebracht ginder. De rest van de wereld krijgt wél de volledige versie.

    En censuur was misschien niet het juiste woord : 't was niet door de BBFC, wel een eigen keuze van de uitgever/filmmakers om 'm ook aan een jonger publiek te kunnen slijten

  9. #9

    Standaard

    Jee, voor die 6 seconden. Ze maken het wel erg de laatste tijd met die censuurs...
    Ik ga dan voor de US uitgave. Mijn vriendin wilt hem ook graag eens zien, aangezien wij hem in de cinema niet kunnen gaan kijken zijn. Ben benieuwd. We zijn wel het kleine theaterstuk van The Woman in Black in London gaan kijken. Goed stuk trouwens.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •