De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Beamer - 1 kabel

  1. #1

    Standaard Beamer - 1 kabel

    Hallo allemaal,

    Vandaag was ik even aan het rondneuzen om een oplossing te vinden voor mijn wens.

    Binnenkort heb ik een nieuw huis en sta voor de keuze om een TV of een beamer te kopen. Nu neig ik best sterk richting de beamer door meerdere factoren. Maar dat even terzijde, hoop ik dus een antwoord te krijgen op de volgende vraag;

    Ik wil de beamer in de woonkamer ophangen. Echter heb ik veel apparaten die ik op de beamer wil gaan projecteren. De TV tuner (een box met HDMI), PS3, XBoX en een aantal andere dingen. Ik wil alleen niet alle kabels via het plafond naar de beamer laten lopen. Bestaat er iets als een 'tussenstuk' wat ik dichtbij al deze apparaten kan plaatsen, waar ik alles in kan pluggen en vervolgens met 1 HDMI kabel naar de beamer kan versturen?

    Alvast dank!

    Groeten,
    Anand

  2. #2

    Standaard

    Ja hoor dat bestaat: HDMI switch

    Mocht je ook mooi geluid willen dan kun je een reciever aanschaffen. Alle modellen tegenwoordig hebben diverse HDMI aansluitingen en de reciever werkt dan als switch.
    Als je ff in google zoekt dan zul je zien dat er veel verschillende switches te koop zijn, bijvoorbeeld handmatig te bedienen, met een AB of die zelf merken op welke poort er een signaal binnenkomt en die dan activeren.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Ah super! Bedankt voor deze info. Ik ga op zoek naar een splitter met AB en het liefst ook met component en een paar andere ingangen zoals DVI en VGA (Je weet het maar nooit!)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maistah Bekijk bericht
    Ah super! Bedankt voor deze info. Ik ga op zoek naar een splitter met AB en het liefst ook met component en een paar andere ingangen zoals DVI en VGA (Je weet het maar nooit!)
    Vergis je niet!

    Een switch is absoluut niet hetzelfde als een splitter.

    Er zijn receivers die aan al je wensen kunnen voldoen, maar dat zijn de wel iets duurdere.

    Je bedoeld waarschijnlijk zoiets:

    http://www.hdtvsupply.com/hdmi-scaler-switcher.html

    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •