De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: onmogelijke vraag

  1. #1

    Standaard onmogelijke vraag

    beste Forum

    Ik heb denk ik een onmogelijke vraag heb.
    In A'dam is er UPC .om iets op te nemen ( wat IK wil) is men aangewezen op een analoge dvd recorder.
    Maar de blu-ray is hoe langer hoe meer in opkomst en sluit mooi aan op mijn t.v. en instalatie
    Het zou in mij geval mooi zijn als ik een apparaat heb waar ik analoog kan op nemen op dvd en een blu-ray daar mee zou kunnen afspelen.

    Ik heb al op het net gekeken maar ik kom er niet uit
    Bestaat wel zo iets?
    Graag U reactie

  2. #2

    Standaard

    ik heb net even gezocht, maar er bestaat wel degelijk zon apparaat. Of er nog apparaten zijn die opnemen op dvd weet ik niet, maar ik denk dat de meeste bluray recorders een hdd hebben

  3. #3

    Standaard

    De meeste mensen nemen digitaal wat van TV op (via UPC box of wat dan ook), dat wordt dan op hardeschijf vastgelegd. Maar waarom wil je analoog opnemen? De meeste mensen hebben digitaal ontvangst.(zenders) hier staan ook wat tips http://www.consumentenbond.nl/test/e...le-tv-opnemen/

  4. #4

    Standaard

    De reden dat je analoog wil op nemen (via een hard disk) is dat je het altijd op een DVD kan branden. Digitaal is gecodeerd en dan houdt dat op. Niet alles is te downloaden (om die discussie even voor te zijn).

    @ Martin46:
    Waarom perse 1 apparaat? Waarom niet een BR-speler en een aparte harddisk-recorder met DVD-brander? Ik heb nog geen harddisk-recorder met DVD brander en BR-speelmogelijkheid gezien. De recorders met DVD-brandmogelijkheid raken ook uit de mode. Kan alleen nog oude vinden. Er zijn recorders met BR afspeelmogelijkheid, maar geen opname mogelijkheid naar DVD (ook niet eens voor analoge content). Irritante gecodeer.
    Laatst aangepast door lockedfor : 09-07-2012 om 21:08
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  5. #5

    Standaard

    Hartelijk dank voor de antwoorden
    Voor bepaald programma's gebruik ik nog steeds videobanden maar zo langzamerhand moet ik denken aan een nieuw apparaat en wat zou het nu gemakkkelijker zijn om daar één apparaat voor te kiezen. Bij UPC kan je HHD huren.
    Je kan er verder niet meer mee doen in derdaad @ lockedfor
    Zo te lezen moet ik nu ook opschieten om een dvd recorder annaloog tekopen ))

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •