De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Philips BDP 7600

  1. #1

    Standaard Philips BDP 7600

    BDP 7600

    Vandaag gepoogd om deze speler regiovrij te zetten voor dvd's.

    Onder andere door deze link voor de 7500 uit te proberen:

    http://www.videohelp.com/dvdhacks/ph...dp7500sl/10492

    Maar ondanks dat in de settings de regio als '0' verschijnt pakt de speler geen r1 dvd's.

    Heb verschillende titels geprobeerd, dus het zou er niet aan moeten liggen dat eentje extra (RCE) gelockt is.

    Iemand een suggestie?
    Send a maniac to catch a maniac...

  2. #2

    Standaard

    Even die laatste 0 in de cijferreeks veranderen in een 1 en dan na het kijken weer die code met de 0 gebruiken. Sommige regio 1 DVD's schijnen niet te werken op regio 0.

    EDIT: Te snel gelezen dat je het met meerdere hebt, maar dan blijft mijn verhaal toch staan, moet je iedere keer de regio veranderen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Even die laatste 0 in de cijferreeks veranderen in een 1 en dan na het kijken weer die code met de 0 gebruiken. Sommige regio 1 DVD's schijnen niet te werken op regio 0.

    EDIT: Te snel gelezen dat je het met meerdere hebt, maar dan blijft mijn verhaal toch staan, moet je iedere keer de regio veranderen.
    Tja, als dat niet anders gaat, probeer ik dat idd.
    Maar kan dat onbeperkt of is er een maximum (bv 25x) wat je wel eens leest...
    Send a maniac to catch a maniac...

  4. #4

    Standaard

    Ik heb nog nooit van een maximum gehoord.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •