De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Rocketeer - 25th Anniversary Edition

    The Rocketeer verschijnt op 13 december in Amerika op Blu-ray als een 20th Anniversary Edition. Disney heeft echter niets uit de kast gehaald om er iets speciaals van te maken, want Disney heeft bevestigd aan The Digital Bits dat er geen extra's op de Blu-ray staan. Wanneer en of er een Nederlandse release verschijnt is niet bekend.


  2. #2

    Standaard

    Komt er zeker in!

  3. #3

    Standaard

    Jammer dat er geen extra's zijn. Dit is echt een klassieker. Had op een wat mooiere uitgave gehoopt.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    hoop dat er ook een nederlandse release komt of een release met nl subs

  5. #5

    Standaard

    Recensie van de (Amerikaanse) Blu-ray:

    http://www.dvdbeaver.com/film3/blu-r...er_blu-ray.htm

    Volgens de recensie is de disc alleen regio A gecodeerd. De enige extra is de bioscooptrailer.

  6. #6

    Standaard

    Nu de vraag of deze ook in Nederland uitkomt, want Disney brengt hier nauwelijks nog speelfilms uit en bijna alleen, zij beperkt wat animatie
    Laatst aangepast door Hombre : 03-12-2011 om 10:40

  7. #7

    Standaard

    De recensie op DVD Beaver geeft aan dat de disc alleen regio A gecodeerd is, maar de recensie op HigDefDiscNews geeft aan dat hij regiovrij is. Movietyme, PlanetAxel en de achterzijde van de cover geven ook aan dat hij regiovrij is. Het lijkt er dus op dat de informatie over de regiocode op DVD Beaver niet klopt.

  8. #8

    Standaard

    Op de achterkant staat dat de blu-ray in alle regio's afgespeeld kan worden.

  9. #9

    Standaard

    Dat schreef ik ook al in mijn reactie.

  10. #10

    Standaard

    Ik blijf het stuitend vinden dat Disney The Rocketeer zo stiefmoederlijk blijft behandelen. Dit is een film die voor veel mensen van mijn generatie gewoon een classic is. Die heerlijke pulpy stijl van jaren 30 avonturenfilms is sinds die film nooit meer zo treffend neergezet. Dat Disney dit maar niet wil waareren en niet de moeite neemt om tenminste wat deleted scenes en featurettes te maken is gewoon minnetjes van het muishuis.

  11. #11

    Standaard

    Hoe 'erg' is het als ik zeg dat ik nog nooit van deze Disney-film gehoord heb? Ligt het misschien aan het feit dat ik tot een oudere generatie behoor? De film is 'maar' 20 jaar oud in vergelijking tot vele blockbusters die dit jaar hun 50e of 60e verjaardag beleven. Ik kan me voorstellen dat Disney hier niet zo veel aandacht aan besteedt omdat het om een film gaat die niet zo erg bekend is bij het grote publiek, maar wel bij een specifieke deelgroep.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe 'erg' is het als ik zeg dat ik nog nooit van deze Disney-film gehoord heb? Ligt het misschien aan het feit dat ik tot een oudere generatie behoor? De film is 'maar' 20 jaar oud in vergelijking tot vele blockbusters die dit jaar hun 50e of 60e verjaardag beleven. Ik kan me voorstellen dat Disney hier niet zo veel aandacht aan besteedt omdat het om een film gaat die niet zo erg bekend is bij het grote publiek, maar wel bij een specifieke deelgroep.

    +1 en ik ben nog maar 30.

  13. #13

    Standaard

    Heeft iemand deze al in zijn bezit? Ik had begrepen dat de versie er echt goed uit ziet via youtube!?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

    Standaard

    Heb hem al sinds de release in bezit, hij is region FREE en ziet er daadwerkelijk schitterend uit! Zeer aan te raden, zeker bij gebrek aan een NL release.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AxeMan Bekijk bericht
    Heb hem al sinds de release in bezit, hij is region FREE en ziet er daadwerkelijk schitterend uit! Zeer aan te raden, zeker bij gebrek aan een NL release.
    Mee eens, stukjes bij een kennis gezien, heel mooi.

    Maar misschien werd ik te veel afgeleid door die mooie brunette

  16. #16

    Standaard

    Iemand tips waar je deze het goedkoopst kan bestellen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Iemand tips waar je deze het goedkoopst kan bestellen?
    http://www.deepdiscount.com/index.cf...C-6B4487BEBFFD

    10% kortingscode gebruiken: DDBB10
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •