De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard LG dvd speler wilt sommige dvd's niet afspelen

    Hallo .

    Enkele dagen geleden kocht ik de dvd box Grey's Anatomy seizoen 1 tot en met 7. Zoals ik altijd doe test ik of alle schijfjes wel werken en tot mijn grote verbazing werken de schijfjes van seizoen 1 tot en met 4 perfect maar die van 5 tot en met 7 weigeren af te spelen op mijn LG dvd speler.

    Op mijn laptop willen deze dvd's dan weer wel afspelen.

    Ik ben er vrij zeker van dat het te maken heeft met beveiliging op de dvd's zelf en er waarschijnlijk een oplossing voor dit probleem is.

    Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft of weet wat te doen?

    Dank bij voorbaat

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mangler Bekijk bericht
    Hallo .

    Enkele dagen geleden kocht ik de dvd box Grey's Anatomy seizoen 1 tot en met 7. Zoals ik altijd doe test ik of alle schijfjes wel werken en tot mijn grote verbazing werken de schijfjes van seizoen 1 tot en met 4 perfect maar die van 5 tot en met 7 weigeren af te spelen op mijn LG dvd speler.

    Op mijn laptop willen deze dvd's dan weer wel afspelen.

    Ik ben er vrij zeker van dat het te maken heeft met beveiliging op de dvd's zelf en er waarschijnlijk een oplossing voor dit probleem is.

    Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft of weet wat te doen?

    Dank bij voorbaat
    Als het een gewone speler is, kan je hem regio vrij laten maken : www.stegen.com, of je koopt een regio vrije speler.

    Maar het kan ook zijn dat de speler die je hebt gewoon erg gevoelig is voor beveiligde schijfjes, misschien op een andere speler wel afspeelbaar.

  3. #3

    Standaard

    heeft niets met de regio te maken en ook niets met de beveiliging

    wat voor een lg dvdspeler heb je?

  4. #4

    Standaard

    Ik heb ook een LG speler LG 670 (blu-ray) en ik kom regelmatig dvd's (geen blu-ra's) tegen uit mijn collectie die de speler niet afspeelt. Het zijn dvd's die gewoon in Nederland zijn uitgebracht. Als voorbeeld heb ik de Looney tunes coll. van warner waarbij de speler gewoon uitgaat. Dus mijn oude speler weer tevoorschijn gehaald Panasonic (geen blu-ray) die wel alles pakt. Je heb eigenlijk 2 spelers nodig om alles zonder problemen af te kunnen spelen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •