De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Blu ray speler

  1. #1

    Standaard Blu ray speler

    Hallo,

    Ik zoek een blu ray spelertje,maar mijn vraag is zit er verschil in blu ray spelers?,ik wil gewoon mooi beeld bij films kijken.
    Alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Beetje vage vraag natuurlijk.
    Tuurlijk zit er verschil in. Maar wat voor jou belangrijk is is voor anderen weer niet belangrijk.

    Misschien moet je eens op vergelijk.nl oid kijken.

    Ikzelf heb een prima spelertje van Samsung waar ik heel tevreden mee ben. Kan er BR's , dvd, diverse divx-formaten, mp3 etc mee afspelen. Daarbij kan ik er de inhoud van mijn pc mee bekijken dmv de allshare-functie, met usb een externe hdd aansluiten etc.
    Ik bedoel maar: wat wil je??

    Ik weet niet wat je prijsklasse is en wat echt eisen van je zijn mbt zo'n speler? Mooi beeld geven ze allemaal wel denk ik.

  3. #3

    Standaard

    Schijnt dat de laatste serie Panasonic's knap beeld geven, maar dan moet je even googlen. Prijsklasse is wel belangrijk, de Pana's zwerven gemm. rond de 250-350 euro, je hebt echter ook top BD spelers voor 2000 euro....

  4. #4

    Standaard

    En als je kids hebt mss de playstation 3 eens bekijken, heb je 2 vliegen in één klap

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    En als je kids hebt mss de playstation 3 eens bekijken, heb je 2 vliegen in één klap
    Zeker geen slechte keuze, ik heb zelf inmiddels een phillips gezien ik graag vaan veel functies houd. Van 3d t/m wifi, daar gaat op dit moment de tv wereld heen online films bestellen/reserveren en bekijken maar.

    Ik vergelijk vaak het blueray met de bioscoop van tegenwoordig. Dan heb ik het over de digitale standaard en de IMAX!

    Wat voor tv heb je erbij zitten?

    Hier zit nog een leuke feature filmpje:
    http://www.youtube.com/watch?v=VqpjYNiyB7g

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •