Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 91 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Olympische spelen Londen 2012



    De officiële opening vindt pas komende vrijdag plaats maar zojuist zijn de spelen, met de aftrap van de damesvoetbalwedstrijd tussen Groot Brittannië en Nieuw Zeeland, al begonnen. Tijd voor een eigen topic dus.

    Een paar belangrijke sites:
    - de officiële site van de organisatie
    - de site van het Nederlandse team
    - de site van het Belgische team
    - het Wikipedia-artikel over de spelen

    Ik weet nog niet wat ik allemaal ga bekijken, maar er zal ongetwijfeld wat tijd gestoken gaan worden in het zien van allerlei sporten. Gelukkig zullen dat (gezien het kleine tijdsverschil) deze keer geen lange nachten worden.

  2. #2

    Standaard

    Zondag op maandag reizen we af naar Londen dinsdag, woensdag en donderdag ben ik aanwezig bij de judowedstrijden. Tevens hebben we kaarten voor het Holland Heineken House!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zondag op maandag reizen we af naar Londen dinsdag, woensdag en donderdag ben ik aanwezig bij de judowedstrijden. Tevens hebben we kaarten voor het Holland Heineken House!
    Ga alsjeblieft niet zingen ...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zondag op maandag reizen we af naar Londen dinsdag, woensdag en donderdag ben ik aanwezig bij de judowedstrijden. Tevens hebben we kaarten voor het Holland Heineken House!
    Leuk!

    Ik ben zelf ruim een maandje geleden in Londen geweest en heb toen o.a. de lokatie van de hippische evenementen gezien in Greenwich en de locaties van de Triatlon en het beachvolleybal in Hyde Park en Horse guards. Het was wel heel interessant om wat mee te krijgen van de voorbereidingen.

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ik vertrek morgen voor 4 dagen London, zelf geen enorme fan van sporten maar een OS meemaken is iets wat ik toch een keer gedaan wilde hebben en dan is London wel een mooie mogelijkheid omdat ik daar nogal wat mensen ken omdat ik er gewerkt heb, hoef ik iig niet de woekerprijzen voor de hotels te betalen :P

  6. #6

    Standaard

    Ik zag net het nieuws op de BBC en ik moet zeggen dat de opwinding van het toeleven naar het begin wel erg aanstekelijk is. Ik ben nog nooit naar een OS geweest, maar omdat ik al erg vaak in Londen geweest ben wordt het allemaal wel een stuk tastbaarder. Het moet ontzettend leuk zijn om in deze tijd in Londen rond te kunnen lopen: zelfs als je geen evenementen zou bezoeken. Ik ben wel jaloers op jullie.

  7. #7

    Standaard

    Mooie opening weer, met name het eerste deel vond ik erg gaaf uitgevoerd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #8

    Standaard

    Iemand die Duitser gezien die een wel erg dubieuze manier van zwaaien naar de sporters had? http://www.dailymail.co.uk/news/arti...t-giggles.html
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #9

    Standaard

    Overtrokken gedoe allemaal weer, die man is stokoud en probeert nog te zwaaien naar het Duitse team.

  10. #10

    Standaard

    Jordy heeft gelijk denk ik. Hoewel het me gisteren ook opviel. Vond het een mooie opening.
    Daniel Craig was erg leuk, en Mr Bean ook.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  11. #11

    Standaard

    Heb het na zo'n uurtje of anderhalf opgegeven, vond het nogal langdradig.

    Hopelijk hebben de wedstrijden meer tempo.
    Die Duitser zal wel niets slechts in de zin hebben gehad (het was de linkerarm en het gebaar was anders), maar je begrijpt toch niet goed hoe iemand met zijn achtergrond zoiets kan doen. Misverstanden voorkomen maakt immers deel uit van de diplomatieke missie die dergelijke personen hebben. Op dezelfde wijze begrijp je niet dat zo iemand als Mitt Romney zich tot vreemde uitspraken laat verleiden terwijl hij op bezoek is in Londen.

  12. #12

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik de openingsceremonie erg goed vond, maar dat ik de muziekkeuze echt fantastisch vond! Heel gedurfd en met een hele hoop favorieten van me.

    De paar evenementen die ik tot nu toe heb gezien waren trouwens leuk, maar de uitzendingen van de NOS vind ik erg matig. Waarom spenderen ze zoveel tijd aan herhalingen en zenden ze zo weinig echt live uit? Ik kijk nu vooral via Eurosport en de BBC.

  13. #13

    Standaard

    Eens over de NOS verslaglegging, ben blij dat ik via Ziggo deze maand ook gratis de BBC zenders kan ontvangen. Opening vond ik ook prima, alleen het introduceren van de landen duurt mij altijd veel te lang. Vond de fijne filmische score van Underworld (of tenminste de helft van Underworld) ook erg fijn in het eerste gedeelte. Bijna jammer dat ik dinsdag op vakantie ga en dus nauwelijks meer iets zie...

  14. #14

    Standaard

    Zat net naar de zwemfinale van de 4x100 m estafette voor vrouwen te kijken. Pas op het einde kwam ik er achter dat de baannummering in Londen omgedraaid is, d.w.z. baan 1 is helemaal achteraan i.p.v. vooraan. Zat dus voortdurend op de verkeerde baan te letten. Stom zeg. Is deze nummering nieuw of is dat al jaren zo en mij nooit zo opgevallen, of typisch Engels? Immers, zij rijden ook aan de verkeerde kant van de weg.

  15. #15

    Standaard

    Pittige woorden van Kromowidjojo, maar goed, dat kenmerkt toch ook wel de topsportmentaliteit waarmee ze deze Spelen in zijn gegaan. Zilver is natuurlijk gewoon fantastisch (al is de teleurstelling begrijpelijk).

  16. #16

    Standaard

    Tja, jammer van de eerste twee dames. Aan Kromowidjojo lag het niet.

  17. #17

    Standaard

    Het is vooral jammer omdat niet iedereen maximaal gepresteerd heeft. Goud zat erin en daarmee is zilver wel een beetje een nederlaag.

    Aan de andere kant zag de prestatie van Kromowidjojo er wel heel veelbelovend uit. Die zie ik later deze OS nog wel goud pakken.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het is vooral jammer omdat niet iedereen maximaal gepresteerd heeft.
    Bleef zelf met de vraag zitten of dit wel het geval is. Vond zelf bij Dekker en Veldhuis dat er sleet op lijkt te zitten en wellicht over het hoogtepunt heen zijn. Vanochtend in de serie had ik dat gevoel bij Veldhuis al.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zat net naar de zwemfinale van de 4x100 m estafette voor vrouwen te kijken. Pas op het einde kwam ik er achter dat de baannummering in Londen omgedraaid is, d.w.z. baan 1 is helemaal achteraan i.p.v. vooraan. Zat dus voortdurend op de verkeerde baan te letten. Stom zeg. Is deze nummering nieuw of is dat al jaren zo en mij nooit zo opgevallen, of typisch Engels? Immers, zij rijden ook aan de verkeerde kant van de weg.
    Ze zwemmen ook de verkeerde kant op, maar ja het is ook maar net waar je de camera opstelt

    Jammer van de zwakke starters van de estafette, maar goed je kan ook zeggen dat die Aussies gewoon hard zwommen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #20

    Standaard

    Vandaag misschien een medaille voor Marianne Vos? Ik hoop het.

  21. #21

    Standaard

    Een gouden medaille voor de estafettevrouwen zou een goede 'boost' geweest zijn voor de andere Nederlandse deelnemers. Ben benieuwd hoe dit nu doorwerkt op onze andere favorieten. Mentaal behoren de Nederlandse sporters nu niet bepaald tot de top van de wereld. Aan de andere kant: Olympische spelen staan altijd wel een beetje op zich. Hoe vaak laten de gedoodverfde favorieten en actuele (wereld)kampioenen het juist op de Spelen niet afweten? Vaak heb je hele verrassende winnaars. Dat maakt het juist weer zo leuk. Denk maar eens aan de Nederlandse waterpolovrouwen van vier jaar terug in Beijing. Dat zijn juist de mooiste gouden medailles. En wie weet gebeurt zoiets deze Spelen weer.

  22. #22

    Standaard

    GOUD VOOR VOS! Geweldig gereden!

  23. #23

    Standaard

    Eindelijk goud op de weg en dik verdiend
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #24

    Standaard

    Prachtige prestatie inderdaad

  25. #25

    Standaard

    Puike prestatie!

    Dhr. Smeets moet maar lekker op vakantie. Klik Kon ik me wel aardig in vinden.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •