Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 91 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard



    Mooi hoor! Heel weinig sporters kunnen zeggen dat ze met zoiets als achtergrond gehuldigd zijn.

  2. #27

    Standaard

    Ze heeft het echt verdiend.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht


    Mooi hoor! Heel weinig sporters kunnen zeggen dat ze met zoiets als achtergrond gehuldigd zijn.

  3. #28

    Standaard

    Super !

    Marianne Vos is echt een taaie

  4. #29

    Standaard

    Spanje uitgeschakeld!: http://www.ad.nl/ad/nl/1043/Olympisc...aar-huis.dhtml

    Ook heb ik erg genoten van deze finale: http://www.ad.nl/ad/nl/1043/Olympisc...100-vrij.dhtml

    Dream-team was ook lekker bezig:


  5. #30

    Standaard

    Ik blijf me afvragen hoeveel Uran van Vino gaat ontvangen. Een bedrag van 6 of 7 cijfers.

    Luik-Bastenaken-Luik kostte hem €120.000, maar miss. is Kolobnev een betere onderhandelaar...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #31

    Standaard

    Ik vind al die afspraken in de wielrennerij te belachelijk voor woorden. In het voetbal hebben we het in zo'n geval meteen om een omkoopschandaal en wordt er een grootschalig onderzoek gestart.

    Dat Vino probeert Uran om te kopen dat is dan nog tot daar aan toe. Maar dat Uran akkoord gaat en de Olympische titel verkoopt voor een paar centen, dat vind ik echt belachelijk. Dat heeft helemaal niks met sport te maken en al helemaal niet met de Olypische Spelen. Die gast reed dus gewoon mee in de hoop dat ie er wat aan kon verdienen. Die gouden plak interesseert hem blijkbaar geen drol. Ik kan daar met m'n kop echt niet bij. Waarom doe je dan aan topsport?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  7. #32

    Standaard

    Het is een colombiaan hè...

    Maareh, jullie vonden dat gesprek vlak voor de sprint dus ook erg verdacht.

    Na het gesprek kijkt hij naar links en Vino demarreert rechts en wint.

    Of hij is ontzettend stom of dat gesprek heeft er echt iets mee te maken...

    Je hebt het al van mart smeets e.a kunnen horen wat de belangen zijn tijdens de olympische spelen ten opzichte van het wielrennen. Ploeg belangen gaan voor olympische belangen, want die betaald de rekening.

    Marianne heeft niets gestolen en heeft alles zelf gedaan!(met haar team)



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik vind al die afspraken in de wielrennerij te belachelijk voor woorden. In het voetbal hebben we het in zo'n geval meteen om een omkoopschandaal en wordt er een grootschalig onderzoek gestart.

    Dat Vino probeert Uran om te kopen dat is dan nog tot daar aan toe. Maar dat Uran akkoord gaat en de Olympische titel verkoopt voor een paar centen, dat vind ik echt belachelijk. Dat heeft helemaal niks met sport te maken en al helemaal niet met de Olypische Spelen. Die gast reed dus gewoon mee in de hoop dat ie er wat aan kon verdienen. Die gouden plak interesseert hem blijkbaar geen drol. Ik kan daar met m'n kop echt niet bij. Waarom doe je dan aan topsport?
    Laatst aangepast door hstadman : 02-08-2012 om 23:17

  8. #33

    Standaard

    Een knappe bronzen medaille voor Edith Bosch erbij vandaag. En Kromowidjojo lijkt regelrecht op weg naar goud op de 100 mtr vrije slag morgen.

    Vos viel wel erg tegen in de tijdrit. Maar ik was er al bang voor: wat ze afgelopen weekend gepresteerd heeft zal ook wel z'n tol gevergd hebben.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Een knappe bronzen medaille voor Edith Bosch erbij vandaag.
    Dat was inderdaad knap gedaan. Mooi teruggekomen na een wat ongelukkige verliespartij, vervolgens op de valreep een verlenging afdwingen en dan toch nog met een bronzen medaille de mat af. Op de een of andere manier is een bronzen medaille toch net lekkerder dan zilver. Je wint tenminste een medialle in plaats van dat je goud verliest. Goud winnen is natuurlijk nog leuker.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Dat was inderdaad knap gedaan. Mooi teruggekomen na een wat ongelukkige verliespartij, vervolgens op de valreep een verlenging afdwingen en dan toch nog met een bronzen medaille de mat af. Op de een of andere manier is een bronzen medaille toch net lekkerder dan zilver. Je wint tenminste een medialle in plaats van dat je goud verliest. Goud winnen is natuurlijk nog leuker.
    Dat hele systeem van herkansingen bij het judo slaat nergens op, ze moeten gewoon de 2 verliezers van de halve finales om de bronzen medaille laten spelen. Jammer dan als je in de kwartfinale wordt uitgeschakeld, dan hoort het gewoon afgelopen te zijn!

  11. #36

    Standaard

    Wat stellen onze judo-mannen en vrouwen toch enorm teleur op deze Spelen. Van de hoge verwachtingen wordt werkelijk niets waargemaakt. Niemand die eens boven zichzelf uitstijgt. Nu ook weer Grol, die van een Duitser verliest waarvan hij nog nooit verloren had. Jammer.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 02-08-2012 om 12:03

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat stellen onze judo-mannen en vrouwen toch enorm teleur op deze Spelen. Van de hoge verwachtingen wordt werkelijk niets waargemaakt. Niemand die eens boven zichzelf uitstijgt. Nu ook weer Krol, die van een Duitser verliest waarvan hij nog nooit verloren had. Jammer.
    Had maar niets gezegd. Verkerk overkomt precies hetzelfde. Nog twee keer brons is het hoogst haalbare.

    Die gouden medaille moet dan vanavond maar in het zwembad gehaald worden.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat stellen onze judo-mannen en vrouwen toch enorm teleur op deze Spelen. Van de hoge verwachtingen wordt werkelijk niets waargemaakt. Niemand die eens boven zichzelf uitstijgt. Nu ook weer Grol, die van een Duitser verliest waarvan hij nog nooit verloren had. Jammer.
    Niet alleen in het judo ben ik bang, roeien gaat ook belabberd slecht

  14. #39

    Standaard

    We hebben nu wel brons voor de damesroeiers. Vanavond moet goud worden, als dat niet lukt. Dan zijn deze spelen voor Nederland gedoemd.

    We mogen blij zijn dat we Marianne Vos hebben..
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    We mogen blij zijn dat we Marianne Vos hebben..
    Wat moeten we daar blij mee zijn zeg?! Na 1 wedstrijd valt ze drie dagen later compleet door de mand. Wat heeft zij in die drie dagen dan in hemelsnaam gedaan!

    Amerika heeft een tiental zwemmers/zwemsters die meerdere afstanden binnen een paar dagen zwemmen, Engeland heeft een Wiggins die na 3 weken Tour de France de tijdrit glansrijk wint en wij zitten met sporters die indviduele nummers laten schieten voor een zilveren medaille. Dan heb je het dus niet over topsportmentaliteit, die ambitie van top 10 in het medailleklassement is gewoon onrealistisch en onhaalbaar.
    Laatst aangepast door wimv : 02-08-2012 om 14:00

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    die ambitie van top 10 in het medailleklassement is gewoon onrealistisch en onhaalbaar.
    Kan wel, want heeft Nederland ook in Sydney gedaan (12x goud). Verschil was alleen dat je toen 3 sporters had, die samen al goed waren voor 8x goud en was dat verspreid over 5 verschillende sporten.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Kan wel, want heeft Nederland ook in Sydney gedaan (12x goud). Verschil was alleen dat je toen 3 sporters had, die samen al goed waren voor 8x goud en was dat verspreid over 5 verschillende sporten.
    Wie zie jij dan nog een aantal gouden plakken halen voor Nederland? Kromowidjojo zou dit kunnen al heeft die ook zware concurrentie. De beste koppels van Nederland bij het beachvolleybal halen het waarschijnlijk ook niet, hebben allebei al een partij in de poulefase verloren. Dan blijft alleen de dressuurploeg over.

    Ambitie hebben is goed maar dit begint aardig op zelfoverschatting te lijken. De nederlandse ploeg mag blij zijn als ze 5 gouden medailles halen.
    Laatst aangepast door wimv : 02-08-2012 om 15:01

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Wie zie jij dan nog een aantal gouden plakken halen voor Nederland?
    De hockeyers (m/v) maken volgens mij een goede kans?

    Ik vind het altijd grappig dat er voor bepaalde sporten zich vrijwel niemand 4 jaar lang interesseert..... en als de Spelen aan de gang zijn er opeens legio fans. Zelfde als het NL 11-tal op EK en WKs zeg maar.

  19. #44

    Standaard

    Epke Zonderland heeft een kans..
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De hockeyers (m/v) maken volgens mij een goede kans?
    Bij de vrouwen zal het denk ik gaan tussen Argentinie en Nederland, is dus wel mogelijk. Bij de mannen is Australie toch echt een maatje te groot.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    Epke Zonderland heeft een kans..
    Klopt, was ik inderdaad vergeten, al is het in zo'n finale nog maar af te wachten of Zonderland een goede oefening neerzet of dat hij weer valt.

    Met bovenstaande sporten en kromowidjojo, anky van grunsven en dorian van rijsselberghe heb je misschien 6 of 7 gouden medailles, dan kom je dus niet in de top 10.

  21. #46

    Standaard

    Denk ook niet dat we boven de 10 komen. Het is vaak toch allemaal net niet. bij judo net dat ene punt of een jurybeslissing, bij zwemmen vaak net een paar honderdste.
    Hebben we nog iets te winnen in het atletiek? Misschien Martina die nu voor Nederland rent, maar dan moet alles meezitten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #47

    Standaard

    Ik denk dat deze Nederlanders nog wel medailles kunnen winnen:

    - Ranomi Kromowidjojo (50m vrij en 100m vrij)
    - Dorian van Rijsselberghe (Zeilen RS:X)
    - Teun Mulder (Keirin en Sprint)
    - Nummerdor/Schuil (Beachvolleybal)
    - Anky van Grunsven (Dressuur)
    - Hockey Heren
    - Hockey Dames
    - Epke Zonderland (Rek)
    - Rutger Smith (Kogel)

    Daarnaast zijn er bij deze onderdelen ook nog wel kansen:

    - Paardensport(Springconcours)/BMX/Zeilen/Baanwielrennen
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  23. #48

    Standaard

    Zoals verwacht, weer een gouden plak erbij. Met dank aan Kromowidjojo. Mooi gedaan!
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Wie zie jij dan nog een aantal gouden plakken halen voor Nederland?

    Ambitie hebben is goed maar dit begint aardig op zelfoverschatting te lijken. De nederlandse ploeg mag blij zijn als ze 5 gouden medailles halen.
    Ah. Op zo'n manier. Ik vatte je comment anders op.

    Op de Olympics is het nou eenmaal zo dat iedereen op 200% staat. Daar heeft NL veel vruchten ook van gepikt op de afgelopen edities, maar verbaast me niet dat de oogst bij bijvoorbeeld judo dus tegenvalt voor velen. Je hebt een paar toppers nodig om hoog te eindigen. Ik vind het zelf niet zo'n probleem. Als je kijkt naar windsurfen, zijn de resultaten tot nu toe fantastisch. De mooiste gouden medaille, heren Volleyball, hoop ik dat nog eens vervolg krijgt.

  25. #50

    Standaard

    Je ziet het: Met Jordy op de tribune (bij het judo weliswaar) en Kromo in het water, is Oranjeniet te kloppen.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •