Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 343 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Dark Knight Rises - Blu Ray 7/12/12

    Warner Bros. is releasing the Blu-ray + DVD + Ultraviolet of The Dark Knight on home video this Christmas holiday, December 07, 2012.
    .

  2. #2

    Standaard

    Hmmm zitten we hier op ultraviolet te wachten? Gister gezien in de bios, kan niet wachten op de bluray. Ook IMAX scenes op de NL bluray?
    uh, uh, It's a dinosaur

  3. #3

    Standaard

    Kan me haast niet voorstellen dat-ie alleen als combo komt.
    't Wordt trouwens wel een trend: drie-voor-één-prijs (of twee), meestal één goeie en 2 zutfilms- beuren ze daar ook nog wat voor!

  4. #4

    Standaard

    Voor mij gewoon de bluray

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    December duurt nog zo lang!!
    nog niet gaan kijken

  7. #7

    Standaard

    Ik wil hem ook zien. Weinig kans dat bij mij een trailer kan overhalen een film te gaan zien, maar deze zag er toch wel goed uit. De blu-ray komt er sowieso in.

  8. #8

    Standaard

    Ik wacht op de trilogie editie (zal vast wel komen). Maakt mij niet uit dat ik al deel 1 en 2 heb. De Nolan Batman is het waard om twee keer op blu-ray te hebben.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik wil hem ook zien. Weinig kans dat bij mij een trailer kan overhalen een film te gaan zien, maar deze zag er toch wel goed uit. De blu-ray komt er sowieso in.
    ben dinsdag geweest hij is goed maar niet zo goed als de vorige

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    nog niet gaan kijken
    Toch wel hoor, zondag nog eens in imax...

  11. #11

    Standaard

    In mijn ogen zijn er degelijk wel enkele scenes naar het einde toe die in Imax op Bluray er prachtig uit zullen zien...een trilogy met een leuke collectible erbij zou een ware must zijn..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Kan me haast niet voorstellen dat-ie alleen als combo komt.
    't Wordt trouwens wel een trend: drie-voor-één-prijs (of twee), meestal één goeie en 2 zutfilms- beuren ze daar ook nog wat voor!
    Ultraviolet

    Je krijgt dus niet de film Ultraviolet maar een stream van The Dark Knight Rises.

    Wordt hier in NL overigens niet gebruikt. Warner geeft meestal 1-disc releases met een digital copy uit.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Largo Bekijk bericht
    Ultraviolet

    Je krijgt dus niet de film Ultraviolet maar een stream van The Dark Knight Rises.

    Wordt hier in NL overigens niet gebruikt. Warner geeft meestal 1-disc releases met een digital copy uit.
    Zouden ze niet weer een steelbook uitbrengen met 2disc blu-ray zoals bij The Dark Knight en Inception? :P
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 28-07-2012 om 12:50

  14. #14

    Standaard

    Yep mooi demo matriaal voor mijn nieuwe led.

  15. #15

    Standaard

    Geruchten director's cut 'The Dark Knight Rises' houden aan



    Sinds de kostuumontwerper Lindy Hemming onthulde dat Christopher Nolan een niet in de eindversie opgenomen scene met een flashback van de schurk Bane (Tom Hardy) heeft geschoten, blijven de geruchten aanhouden dat er een director's cut van The Dark Knight Rises op stapel staat. Enige dagen geleden berichtte de website Nuke The Fridge dat de Blu-Ray versie een director's cut moet gaan bevatten met 30 minuten aan nieuwe beelden. Nu meldt dezelfde website dat deze schijf niet in december verschijnt, maar pas vlak voor de bioscooprelease van Man of Steel, net als Nolans Batman films is dit een superheldenfilm uit de stal van DC Comics/Warner Bros.

    Of de bronnen van Nuke The Fridge het bij het juiste eind hebben, valt enigszins te betwijfelen. Regisseur Nolan heeft namelijk nog nooit een director's cut laten uitbrengen van een van zijn films. Daarnaast kunnen we ervan uitgaan dat Nolan alle vrijheid heeft gekregen van Warner om zijn eigen visie neer te zetten. Tegenover MTV, die Nolan eerder vroeg naar de Deleted Scenes en de eventueel langere versie, zei hij: "With all my films, there are very few deleted scenes, which always disappoints the DVD crowd."

    De geruchtenmachine zal voorlopig wel even doordraaien, aangezien de Blu-Ray / Dvd vermoedelijk gepland staat voor 12 december 2012 (NL releasedatum). Voor de volledigheid, Man of Steel verschijnt op 13 juni 2013 in de Nederlandse bioscoop. Nog even genieten van een eerdere tv-spot? Ach, waarom niet: Filmpje!

    Bron : Filmtotaal.nl

  16. #16

    Standaard

    Nou ja, laten we hopen dat `t klopt en dat de release beide versies van de film bevat
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #17

    Standaard

    Je kon erop zitten wachten: Mensen die nauw betrokken zijn bij het doen en laten van Nolan hebben verklaard dat er geen plannen zijn voor een uitgebreide versie en dat de geruchten die hierop wezen uit de lucht gegrepen zijn.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Je kon erop zitten wachten: Mensen die nauw betrokken zijn bij het doen en laten van Nolan hebben verklaard dat er geen plannen zijn voor een uitgebreide versie en dat de geruchten die hierop wezen uit de lucht gegrepen zijn.
    Het zou kunnen kloppen Mark wat je zegt, maar je kent waarschijnlijk ook het gezegde ''waar rook is, is vuur'', dus we wachten het wel af.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    je kent waarschijnlijk ook het gezegde ''waar rook is, is vuur''
    Die vogel gaat natuurlijk lang niet altijd op. Je kunt niet elk gerucht als plausibel beschouwen omdat het tegendeel niet keihard bewezen is. Het lijkt er toch meer op dat de ontkenning die er nu ligt meer in lijn is met de strategie van de uitgeverij en de gebruikelijke opvattingen van Nolan t.a.v. het fenomeen director's cut in het algemeen en z'n benadering van deze specifieke film in het bijzonder.

    Misschien op langere termijn, als er een x-jarige mega-deluxe-jubileum editie komt, maar dan heb je het over iets waar geen plannen voor zijn. Conform het statement waar indiewire naar verwijst.
    Laatst aangepast door mark t : 12-09-2012 om 18:09
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Die vogel gaat natuurlijk lang niet altijd op. Je kunt niet elk gerucht als plausibel beschouwen omdat het tegendeel niet keihard bewezen is. Het lijkt er toch meer op dat de ontkenning die er nu ligt meer in lijn is met de strategie van de uitgeverij en de gebruikelijke opvattingen van Nolan t.a.v. het fenomeen director's cut in het algemeen en z'n benadering van deze specifieke film in het bijzonder.

    Misschien op langere termijn, als er een x-jarige mega-deluxe-jubileum editie komt, maar dan heb je het over iets waar geen plannen voor zijn. Conform het statement waar indiewire naar verwijst.
    Het is: die vlieger gaat lang niet altijd op Maar het is afwachten of we nu een DC krijgen of niet, zie het tegen die tijd allemaal wel.

  21. #21

    Standaard

    Iemand al ergens iets van Cover Art gezien ? De posters waren allemaal niet echt zo goed dus laat ons hopen dat het die brandende vleermuis poster niet wordt!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Iemand al ergens iets van Cover Art gezien ? De posters waren allemaal niet echt zo goed dus laat ons hopen dat het die brandende vleermuis poster niet wordt!
    Van mij mag het deze wel worden : http://www.amazon.co.uk/Dark-Knight-...7485120&sr=1-6

  23. #23

    Standaard

    Er zijn wat pre-orders online gegaan vandaag op amazon.co.uk.

    De trilogy:

    http://www.amazon.co.uk/Dark-Knight-...8692564&sr=1-4

    The Dark Knight Rises Cowl Mask Edition


    http://www.amazon.co.uk/Dark-Knight-...8692335&sr=1-3

    En de gewone 2-Disc Blu-ray:

    http://www.amazon.co.uk/Dark-Knight-...8692564&sr=1-1

    En de waarschijnlijke DVD-cover:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  24. #24

    Standaard

    Die DVD-cover is lelijk! De trilogie-box ziet er wel mooi uit!
    The future is Blu

  25. #25

    Standaard

    Vind alle covers gewoonweg lelijk... Wat is er mis met de tweede teaser poster of met het batman logo in krijt ? Zou een mooi slipcover opgeleverd hebben... Nee ze gebruiken die plak poster die meer lijkt op die van The Dark Knight met een groene filter over dat vuur. Teleurstellend! Vind de Trilogie box ook verre van mooi, ziet er zelfs saai uit. Hopelijk brengen ze dat masker hier ook uit! Zou er trouwens niet weer een steelcase te verkrijgen zijn? Zoals bij the Dark Knight. Bij bol.com hebben ze een exclusieve versie met filmcel.. maar of dat het enige is dat speciaal is aan die uitgave weet ik niet...
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 27-09-2012 om 08:24

Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •