Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
De resultaten 326 tot 343 van 343 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    wie wil mij helpen de box van amazon te bestellen? ik geen cc, wel paypall
    Misschien is het goedkoper om de UK box te bestellen en Warner Benelux om zo'n Nederlandstalig papiertje te vragen.

    Het is maar een tip.

    PS: Excuses, post mentaal gecombineerd met die van user die 'em via Ebay kocht
    Laatst aangepast door MatrixTom : 13-12-2012 om 22:53

  2. #327

    Standaard

    Dat is de bedoeling ook, dat papiertje zelf kan mij gestolen worden

  3. #328

    Standaard

    Net Dark Knight Rises UK BD bekeken. Prachtig beeld en geluid.
    Ook de film zelf vond ik heel goed, maar kan in mijn ogen net niet tippen aan de 1ste 2 delen.
    Ik ben wel benieuwd wat er gaat volgen, want volgens mij staat er weer een nieuwe trilogie in de maak (zoals ik wel dacht).

  4. #329

    Standaard

    In Duitsland is de standaard BD met NL ot 12,99 (= de DE standaard prijs).

    Een beetje geduld en dan is hij in jan/feb 8,97

  5. #330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    In Duitsland is de standaard BD met NL ot 12,99 (= de DE standaard prijs).
    Dat is de prijs van Amazon.de,... met uitzondering van Bueger ligt de prijs bij de overige webshops op €14,95 of hoger:

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...s-blu-ray-disc
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Dat is de prijs van Amazon.de,... met uitzondering van Bueger ligt de prijs bij de overige webshops op €14,95 of hoger:

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...s-blu-ray-disc
    Ligt bij Media Markt Herzogenrath ook voor €12,99.

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Ligt bij Media Markt Herzogenrath ook voor €12,99.
    Mooi, ga toch nog naar de kerstmarkt

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Ligt bij Media Markt Herzogenrath ook voor €12,99.
    Dat is wel heel goedkoop en al zo snel verlaagd in prijs..

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Ligt bij Media Markt Herzogenrath ook voor €12,99.
    Dat is het voordeel van Amazon.de, die gaan altijd met de lage prijzen van Media Markt en Saturn mee.
    Kunnen wij hier ook meeprofiteren met de prijsvechters in Duitsland.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Een beetje geduld en dan is hij in jan/feb 8,97
    Je wensen lijken wel erg snel uit te komen, alleen vandaag 17-12: €9.97
    Komt al erg in de buurt van €8,97.

    http://www.amazon.de/The-Dark-Knight...JYXG3KK3FYYNTB
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Cowl edition idd niet in MM Oostakker of MM Gent te vinden. Zijn ook nooit binnen geweest, heb ik van de verkopers daar vernomen. Ik heb deze dan maar nieuw op eBay op de kop getikt voor 75€. Net iets te veel dan wat ik er eigenlijk voor over heb op dit moment (55 € a 60 € komt meer in de buurt), maar ik ken mezelf: ik beklaag het me later als ik deze niet in huis haal, en tegen dan is hij enkel nog tegen prijzen van meer dan 100€ te vinden... Nu maar hopen dat dit ding onbeschadigd tot mij geraakt...
    De verkoper van de box was zo vriendelijk hem op mijn werk af te komen leveren. Hoewel het masker van deze cowl edition niet zo heel erg groot is (de base is ongeveer 20 cm op 15 cm), vind ik het concept toch geslaagd. Blij dat ik deze aan mijn collectie kon toevoegen en zeker geen spijt van de (toch wel prijzige) aankoop.

  12. #337

    Standaard

    Is die cowl edition een beetje hetzelfde qua kwaliteit/formaat als de Bat-Pod editie.

    Ik heb juist de USA Batman Begins giftset en The Dark Knight Bat-Pod editie.
    Maar zit te twijfelen om over te stappen naar gewone versies of steelbook versies.
    Zodat ze meer bij mijn NL Rises steelbook passen, of juist om te gaan voor de speciale uitgaves en op zoek te gaan naar die Cowl editie.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  13. #338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Is die cowl edition een beetje hetzelfde qua kwaliteit/formaat als de Bat-Pod editie.

    Ik heb juist de USA Batman Begins giftset en The Dark Knight Bat-Pod editie.
    Maar zit te twijfelen om over te stappen naar gewone versies of steelbook versies.
    Zodat ze meer bij mijn NL Rises steelbook passen, of juist om te gaan voor de speciale uitgaves en op zoek te gaan naar die Cowl editie.
    vandaag USA Cowl editie binnen en is van goede kwaliteit; stevig, solide basis en Cowl is van hard plastic
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Is die cowl edition een beetje hetzelfde qua kwaliteit/formaat als de Bat-Pod editie.
    Geen idee, want ik ken die Bat-pod editie niet. Is deze ooit in de Benelux verdeeld, of is dit een buitenlandse uitgave?

    zoals hierboven gezegd is de kwaliteit van de cowl niet slect. Hard plastic. Mooie sculpt en afwerking. Formaat van de base is 20 cm of 15 cm. Op basis daarvan kan je misschien kijken of dit wat overeenkomt met de pod editie?

  15. #340
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb beide en vind de Batpod toch wel een (optische)klasse beter! De Cowl vind ik ook best grappig, maar het losse doosje met BD's vind ik beter in het geheel passen bij de Pod, waar het echt onderdeel van de Pod statue is, i.p.v. een los doosje in de base! En de Batpod is per definitie een cooler iets dan een broken Cowl! Ik ben er natuurlijk wel blij mee, maar een klein beetje bekocht voor dat geld voel ik me wel! Je krijgt toch het idee dat je veel betaald voor een dun stukje plastik, dart had ik met de pod nergens. Daarentegen was de Batpod hier weer niet te krijgen en de Cowl wel, dus dat is een grote pre en verklaard een beetje het prijsverschil!

    Eigenlijk heel simpel, bij twijfel gewoon doen! Als ik echt moet kiezen dan liever de Pod, maar aangezien ik niet hoef te kiezen...!!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb beide en vind de Batpod toch wel een (optische)klasse beter! De Cowl vind ik ook best grappig, maar het losse doosje met BD's vind ik beter in het geheel passen bij de Pod, waar het echt onderdeel van de Pod statue is, i.p.v. een los doosje in de base! En de Batpod is per definitie een cooler iets dan een broken Cowl! Ik ben er natuurlijk wel blij mee, maar een klein beetje bekocht voor dat geld voel ik me wel! Je krijgt toch het idee dat je veel betaald voor een dun stukje plastik, dart had ik met de pod nergens. Daarentegen was de Batpod hier weer niet te krijgen en de Cowl wel, dus dat is een grote pre en verklaard een beetje het prijsverschil!

    Eigenlijk heel simpel, bij twijfel gewoon doen! Als ik echt moet kiezen dan liever de Pod, maar aangezien ik niet hoef te kiezen...!!!
    heb de batpod ook maar die is veel lichter dan de cowl, Cowl is steviger
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #342

    Standaard

    Heeft iemand deze al in een normaal hoesje gespot in Nederland?

    Heb geen behoefte aan steelbooks.

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Largo Bekijk bericht
    Heeft iemand deze al in een normaal hoesje gespot in Nederland?

    Heb geen behoefte aan steelbooks.
    Hier nog zo iemand.. wel graag NL ondertiteld en nieuw in seal.

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •