Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 343 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vind alle covers gewoon weg lelijk... Wat is er met de tweede teaser poster of met het batman logo in krijt ? Nee ze gebruiken die plak poster dier meer lijkt op die van The Dark Knight met een groene filter over dat vuur. Teleurstellend! Vind de Trilogie box ook verre van mooi, ziet er zelfs saai. Uit hopelijk brengen ze dat masker hier ook uit! Zou er trouwens niet weer een steelcase te verkrijgen zijn? Zoals bij the Dark Knight
    Sterker nog....ik vind het wel een erge inspiratieloze alternatieve versie van de TDK dvd:



    Overigens vond ik die poster dan wel weer beter dan de regulier gebruikte poster voor de BD, die met die motor. Die vond ik echt afgrijselijk.... De poster van de eerste film vond ik ook al niet sterk, dus het artwork van de BD releases van deze trilogie heb ik altijd wel teleurstellend gevonden...

  2. #27
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard



    Had liever één van deze gezien. Met name de linker past er goed bij.

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ingrid89 Bekijk bericht
    Kijk dat lijkt er al meer op. Ik hoop eigenlijk op een steelcase want heb Batman Begins en The Dark Knight en Inception ook in steelcase. Laat ons aub. hopen dat mens deze hier ook gaat verkopen bij bol.com of Media Markt.

  5. #30

    Standaard

    Die steelbook is ook de cover die ik op de perssite van Warner heb zien staan dus die zal het wel gaan worden in Nederland.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ingrid89 Bekijk bericht
    Ik hoop dat het deze word

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Die steelbook is ook de cover die ik op de perssite van Warner heb zien staan dus die zal het wel gaan worden in Nederland.
    Heb je een link naar die perssite van Warner Brothers..

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Heb je een link naar die perssite van Warner Brothers..
    Helaas, daar kan je alleen maar inkomen met user/password gegevens
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Sterker nog....ik vind het wel een erge inspiratieloze alternatieve versie van de TDK dvd:



    Overigens vond ik die poster dan wel weer beter dan de regulier gebruikte poster voor de BD, die met die motor. Die vond ik echt afgrijselijk.... De poster van de eerste film vond ik ook al niet sterk, dus het artwork van de BD releases van deze trilogie heb ik altijd wel teleurstellend gevonden...
    Ik heb de bu-ray cover met die motor.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ingrid89 Bekijk bericht
    Mooie afbeelding. Ook zeer toepasselijk op de film.

  11. #36
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    The Dark Knight Rises Blu-ray, DVD and UltraViolet combo pack, as well as the Batman Cowl limited edition packaging upgrade, will feature the film in 5.1 DTS-HD Master Audio and 1080p video. For the IMAX portions of the film, running approximately a full hour when combined, Warner has created a "marriage of IMAX and 35mm formats by using the hybrid master to replicate the unique theatrical experience of integrated film formats." Cover art has been added to the bottom of this post, and the SRP is set at $35.99 for the standard version and $39.99 for the Bat Cowl package.

    All of the following bonus features are exclusive to Blu-ray except for The Journey of Bruce Wayne:

    "THE BATMOBILE" DOCUMENTARY: Witness all five Batmobiles together for the first time in history. Dive deep into every aspect of the most awe-inspiring weapon in Batman's arsenal as you journey through the birth and evolution of this technological marvel and cultural icon. (01:00)
    ENDING THE KNIGHT: A comprehensive look into how Director Christopher Nolan and his production team made "The Dark Knight Rises" the epic conclusion to the Dark Knight legend.
    Production
    The Prologue: High-Altitude Hijacking
    Return to the Batcave
    Beneath Gotham
    The Bat
    Batman vs Bane
    Armory Accepted
    Gameday Destruction
    Demolishing a City Street
    The Pit
    The Chant
    The War on Wall Street
    Race to the Reactor
    Characters
    The Journey of Bruce Wayne
    Gotham's Reckoning
    A Girls Gotta Eat
    Reflections
    Shadows & Light in Large Format
    The End of A Legend
    Trailers
    Art Galleries
    http://www.thehdroom.com/news/The-Da...cember-4/11334

  12. #37

    Standaard

    Warner has created a "marriage of IMAX and 35mm formats by using the hybrid master to replicate the unique theatrical experience of integrated film formats."
    Jaaajaaa......en wat gaat nu de AR worden vraag ik me dan af...wat een vraag gebrabbel zeg....
    Heel eerlijk gezegd denk/vrees ik dat de blu-ray, net zoals de film, gewoon vies gaat tegenvallen. Zowel qua uiterlijk (cover, zoals we al kunnen zien...) en qua inhoud.

  13. #38

    Standaard

    Ik denk dat de beeldkwaliteit zelf wederom erg goed zal zijn. Helaas wordt de film daardoor niet beter .

  14. #39
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Kijk dat lijkt er al meer op. Ik hoop eigenlijk op een steelcase want heb Batman Begins en The Dark Knight en Inception ook in steelcase. Laat ons aub. hopen dat mens deze hier ook gaat verkopen bij bol.com of Media Markt.
    +1

    Heb zelfs de BB steelbook achteraf gekocht voor een paar euro omdat ik dan beide in een mooie steelbook heb. (TDK ook trouwens voor de Batpot) Maar ben toch bang dat het hier voor TDKR niet gaat gebeuren. Maar hoop het wel natuurlijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...ment&Itemid=54

    Blu ray komt uit op 28 november, over precies 2 maand dus. Tegelijkertijd een 5 disc blu ray en 6 disc dvd set van de gehele trilogie.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...ment&Itemid=54

    Blu ray komt uit op 28 november, over precies 2 maand dus. Tegelijkertijd een 5 disc blu ray en 6 disc dvd set van de gehele trilogie.
    Zie ik daar een steelbook ? :E !!

    Haha de dvd komt pas 5 december uit LOL.

  18. #43

    Standaard

    Ja, idd het wordt een steelbook.
    Ik heb van de eerste twee filns geen steelbookversie overigens. Heb ze beide pas later gekocht op blu ray.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  19. #44

    Standaard

    Damn, ik heb de blu-ray/DVD digibooks van de eerste twee....
    Zouden ze deze ook in de premium collection uitbrengen?
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John McClane Bekijk bericht
    Damn, ik heb de blu-ray/DVD digibooks van de eerste twee....
    Zouden ze deze ook in de premium collection uitbrengen?
    Na verloop van tijd waarschijnlijk wel, duurde ook een tijdje voor de premium uitgaves van Batman Begins en The Dark Knight uitkwamen dus dat kan nog wel ff duren....
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik denk dat de beeldkwaliteit zelf wederom erg goed zal zijn. Helaas wordt de film daardoor niet beter .
    Vindt je deze film dan slecht?
    De film viel voor mij wat tegen , had te hoge verwachtingen.
    Maar om slecht te noemen kan ik niet zeggen.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Vindt je deze film dan slecht?
    De film viel voor mij wat tegen , had te hoge verwachtingen.
    Maar om slecht te noemen kan ik niet zeggen.
    Slecht is overdreven, ik heb 'm een 7 gegeven. Ergens in dit topic staat waarom .

  23. #48

    Standaard

    Ik ben aan het twijfelen welke versie ik ga aanschaffen.
    Hoewel ik deel 1 en 2 al heb, zou ik enkel dit (3e) deel nog moeten aanschaffen.
    Maar die UK trilogiebox ziet er te goed uit om te laten liggen. Het is deze tribox of de regliuère versie van TDKNR. Ik ben er nog niet uit...

  24. #49

    Standaard

    Ik heb alle 2 de delen, dus de 3e deel komt erbij om het compleet te maken.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb alle 2 de delen, dus de 3e deel komt erbij om het compleet te maken.
    Ja bij mij ook.

    De trilogy box mag dan wel mooi zijn, maar ik ga hem niet tig keer kopen.

    1 x is genoeg, besteed het geld wat ik ermee bespaar liever aan iets wat ik nog niet heb.

    Maar het lijkt me een mooie film om thuis te zien in de home cinema.

Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •