Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 343 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Op blu-ray.com melden sommige al verzendmails, dus ze zijn al aan het verschepen

  2. #102

    Standaard

    [mod edit: dit voegt vrij weinig toe natuurlijk, we hebben het hier over de release van de legale versie]

  3. #103

    Standaard

    Dat klopt, maar ik denk dat er weinig mensen hier daarvoor een gat in de lucht springen. Of er zijn er veel die dat niet wilklen toegeven

  4. #104

    Standaard

    Kon niet wachten m te bekijken dus heb m ook al bekeken...
    En ja dat doe ik waarschijnlijk voor t einde van t jaar nog wel een keer want hij staat al weken in de preorder.

    Maar dat terzijde. Deze keer zitten er ook weer heel wat IMAX scenes in de film verwerkt en naar mijn idee zijn ze daar nu een beetje mee doorgeschoten... Het komt nu regelmatig voor dat er voor niet meer dan een seconde of twee van beeldformaat wordt gewisseld. En daarnaast zitten in de langere, en geweldige! , scenes op IMAX formaat regelmatig stukken dat er even wordt teruggeschakeld naar standaard 2.35:1. Dus al met al is het helaas een aardig onrustig geheel geworden...

  5. #105

    Standaard

    Trilogy besteld bij Wehkamp..mooi prijsje.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #106
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Batcowl in bestelling staan bij Bol. Prijs 64.99. Echter staat hij nergens meer in de pre-order lijst en is hij dus verwijderd. Nu staat hij wel elders voor een veel duurdere prijs 89,-. Bol zal de set straks dus wel voor duurder in de lijst zetten. Ben benieuwd of ik hem krijg en tegen welke prijs. 89,- vind ik wel veels te veel voor een stukje plastik. Maar misschien heb ik geluk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #107
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard



  8. #108

    Standaard

    Hey, what is dit!

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Trilogy besteld bij Wehkamp..mooi prijsje.
    Komt die trilogy nu standaard met dat boek erbij??? Zeker mooi prijsje trouwens
    uh, uh, It's a dinosaur

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Hey, what is dit!
    Inderdaad vanwaar komen die foto's ? Heeft iemand em al ofzo ?

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Komt die trilogy nu standaard met dat boek erbij??? Zeker mooi prijsje trouwens
    Ik zie bij Wehkamp helemaal geen boek! Alleen maar een boxset met drie Blu-rays. Of zijn jouw vraagtekens die van een vraag of die van verbazing? Want ik zie geen boek en die zal er voor dat bedrag ook niet bij zitten.

  12. #112

    Standaard

    Dat durf ik ook niet te zeggen, volgens mij is dat ook een exclusieve versie zoals aangegeven bij CDWOW en alleen USA only: http://www.wowhd.nl/search?q=the+dar...+trilogy&t=all

    Ik verwacht als er de Dark Knight Trilogy boek bijzit, dit een kleine uitvoering van is (heb zelf het boek in groot).

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #113

    Standaard

    @Pieter,

    Waar heb je de steelbook van TDKR vandaan? kwam toch pas eind van de maand uit?

    Mijne heb ik gereserveerd bij BOL, en nog niks verstuurd.

  14. #114

    Standaard

    28 November is pas de release datum

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #115
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Zijn niet mijn plaatjes, komen van een reviewsite. Maar goed, die kijkwijzer logo's op de achterkant zijn not done.

  16. #116

    Standaard

    Ik wacht wel op de Dark Knight Collector's edition die volgende zomer gaat uitkomen. Geen double dip voor mij.

  17. #117

    Standaard

    Wat houdt die versie in?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #118

    Standaard

    Nu even ter zijde. Kijkwijzer logo's zijn altijd een beetje jammer op een cover maar als ik de logo's van andere landen bekijk vind ik die van ons nog de mooiste eigenlijk. Simple zonder veel tralala. Ik stoor me er eigenlijk niet aan.

    Blijkbaar is de trilogie box van vanbinnen wat veranderd.
    Veel mooier dan die lelijke artwork waarop je het batman logo ziet in 3 verschillende vormen.

    Wist ook niet dat er een boek bijzat? :P

  19. #119
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Onze kijkwijzer logo's is niks mis mee, alleen Sony misbruikt ze nu. Die zet ze nu met koeienletters groot erop.

    En kijkwijzer logo's op de achterkant van een steelbook dat hoort gewoon niet. Op de voorkant kan nog.
    En verder komt de steelbook ook met een achterkant papiertje, laat ze daar maar de logo's opzetten, dan blijft de achterkant mooi schoon.

    Dat boek is 60 pagina's groot, een kleine samenvatting van het zelfde boek dat in de winkels ligt met 200+ pagina's.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Ik wacht wel op de Dark Knight Collector's edition die volgende zomer gaat uitkomen. Geen double dip voor mij.
    Heb even rondgekeken maar er is nog vrij weinig bekend over deze editie..waarschijnlijk alle Batman films..?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #121

    Standaard

    Zijn deel 1 en 2 identiek aan de vorige releases? Ik koop zo wie zo de trilogie uitgave. Ff kijken en uitpluizen welke editie de meeste extra's heeft etc. Ik wil een definitieve editie (voorzover mogelijk). Geen behoefte aan harry potter praktijken.

  22. #122

    Standaard

    Bol.com heeft dezelfde versie als Wehkamp en hier zie je ook een andere plaatje waar het boek bij zit dus ik verwacht dat het boekje erbij zit: http://www.bol.com/nl/p/the-dark-kni...2004013110580/

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #123

    Standaard

    weet iemand ook of en wanneer er eventueel een digibook uitkomt net als van de vorige 2 delen? heb die namelijk allebei en zou wel leuk zijn om ze alle 3 in die uitgave te hebben
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  24. #124

    Standaard

    Ik ben benieuwd wat de prijzen hier in NL gaan doen. Zit zelf te denken om de amaray uit de uK te bestellen aangezien ik BB en TDK ook op amaray uit UK heb.
    uh, uh, It's a dinosaur

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    weet iemand ook of en wanneer er eventueel een digibook uitkomt net als van de vorige 2 delen? heb die namelijk allebei en zou wel leuk zijn om ze alle 3 in die uitgave te hebben
    kijk even op bluray.com . Er komen idd digibooks, maar of dat in nederland is ...

Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •