Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Snow White & The Huntsman - Blu Ray

    US versie is officieel aangekondigd voor 11 september; de UK versie 8 oktober.

    Iemand enig idee of de US versie regiovrij is/zal zijn?

    starring Kristen Stewart, Chris Hemsworth and Charlize Theron will get an additional four minutes of footage when the extended edition hits Blu-ray and DVD on the now confirmed release date of September 11, 2012.
    Both the 2 hour, 8 minute theatrical cut and 2 hour, 12 minute extended cut will be available on the Snow White and the Huntsman Blu-ray and DVD combo pack. The high-def film will be presented in 1080p video and 5.1 DTS-HD Master Audio. A digital copy and UltraViolet will also be included.

    Snow White and the Huntsman grossed $56.2 million at the domestic box office in early June. It went on to cross $150 million in North America, and a very healthy $381 million worldwide. A sequel is already in the early stages of development.

    Bonus features include:

    A New Legend Is Born

    Feature Commentary with director Rupert Sanders, visual effects supervisor Cedric Nicolas-Troyan and co-editor Neil Smith

    Reinventing the Fairy Tale

    Citizens of the Kingdom

    The Magic Of "Snow White and the Huntsman"

    Around the Kingdom: 360 degree Set TourUniversal's Second Screen: An innovative viewing experience that allows viewers to control, interact with and explore Snow White and the Huntsman with groundbreaking features on a networked tablet or computer, in synch with the movie on the television screen! As the movie plays, experience features such as:

    Flick View: Move content from the tablet to the TV screen, and compare storyboards, animatics, and other exciting bonus material with a "flick" of the fingers.

    Behind the Scenes (Picture in Picture)

    Around the Kingdom: 360 degree Set Tour

    Virtual Flip books

    Cast of Characters
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 26-07-2012 om 06:46

  2. #2

    Standaard

    Ik heb redelijk wat US releases van Universal en die zijn allemaal regiovrij. Bevatten echter alleen Engelse subs (en regelmatig Franse / Spaanse).

  3. #3

    Standaard

    Review van de US versie.

    Met het beeld en de audio zit het wel snor .

  4. #4

    Standaard

    Zeker geen slechte film, al had er meer ingezeten.
    Vond Kirsten Stewart niet de juiste actrice voor de hoofdrol.
    Wel vind ik de film veel beter dan Red Riding Hood.
    Komt er met de juiste prijs wel eens in.
    De UK steelbook heeft mijn voorkeur, want die heeft heel mooie inlay cover art.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb een unboxing gezien van de UK versie... En daar zat de disc in die ook hier zal worden uitgebracht. De nederlandse kijkwijzer stond er gewoon op. Dus ik gok dat er ook Nederlandse subs op staan. Ik vermoed ook dat we hier een steelbook kunnen krijgen. Zoals bij Safe House en Battleship enz.

  6. #6

    Standaard

    Heb de UK versie inmiddels binnen....maar nog niet in de speler gehad

  7. #7

    Standaard

    Bevat deze versie ook de Extended Edition?

    http://www.blu-ray.com/movies/Snow-W...Blu-ray/49175/

    Ik zei alleen maar dat de Amerikaanse versie 2 cuts (Theatrical Version & Extended Edition) bevat. Maar de U.K. is bij mij niet helemaal duidelijk of dat zo is?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Bevat deze versie ook de Extended Edition?

    http://www.blu-ray.com/movies/Snow-W...Blu-ray/49175/

    Ik zei alleen maar dat de Amerikaanse versie 2 cuts (Theatrical Version & Extended Edition) bevat. Maar de U.K. is bij mij niet helemaal duidelijk of dat zo is?
    De UK bevat de extended versie en de biosversie én NL subs.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 04-10-2012 om 07:47

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Dan krijgt de NL versie neem ik aan ook de Extended Cut.. al geven ze bij bol.com aan speelduur maar 127 min.

  11. #11

    Standaard

    Zowel de Duitse steelbook als de normale amaray hebben de EC. Lijkt me dat NL deze dan ook wel krijgt.

  12. #12

    Standaard

    Op een site van universal staat dat we zullen kunnen kiezen uit. Blu-ray + Digital Copy : Extended Version / De gewone blu-ray en de dvd... Zouden we hier ook een steelcase krijgen ?

    http://tinsel.tv/snow-white-and-the-...-digital-copy/

    Of het klopt dat we die extended collector's editon krijgen. Daar ben ik niet zo zeker van. Misscien is dat wel een steelcase. Aangezien de artwork nog niet echt benelux oogt.

  13. #13

    Standaard

    De blu-ray is, bij Media Markt toch, een steelbook. Het is dezelfde als in de UK. Jammer van het losse karton. Maar de doorzichtige stickers gaan er gemakkelijk af zonder lijm sporen. Er zitten 3 schijfjes in. Blu-ray / Dvd / Digital Copy... Op de blu-ray staat de bioscoopversie en de extended edition.

    Hieronder foto's:
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 22-10-2012 om 16:35

  14. #14

    Standaard

    Wat kost ie bij de Mediamarkt?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De blu-ray is, bij Media Markt toch, een steelbook. Het is dezelfde als in de UK. Jammer van het losse karton. Maar de doorzichtige stickers gaan er gemakkelijk af zonder lijm sporen. Er zitten 3 schijfjes in. Blu-ray / Dvd / Digital Copy... Op de blu-ray staat de bioscoopversie en de extended edition.
    De UK steelbook die ik heb (komt van Limited Edition Collector's Set) bevat slechts 1 Blu-ray. Op de BR staat wel een UV digital copy. Uiteraard ook de bioscoopversie en extended.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Wat kost ie bij de Mediamarkt?
    In Oostakker heb ik 21,90 EUR voor betaald.

  17. #17

    Standaard

    Dank.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  18. #18

    Standaard

    Misschien mijn mening maar ik vind de extended cut totaal niks toevoegen aan de film.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Misschien mijn mening maar ik vind de extended cut totaal niks toevoegen aan de film.
    Ach ja, ze noemen het extended cut.. waar praten we over 3/4min geloof ik Kan in mijn ogen dan ook geen hele grote toevoeging zijn aan de film.

    Als ik het over extended cuts heb denk ik eerder aan minimaal 30min extra

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ach ja, ze noemen het extended cut.. waar praten we over 3/4min geloof ik Kan in mijn ogen dan ook geen hele grote toevoeging zijn aan de film.

    Als ik het over extended cuts heb denk ik eerder aan minimaal 30min extra
    Ja dat dacht ik ook toen ik zag dat de lange versie 4 minuten langer duurde. Waarschijnlijk merk je het niet eens...

  21. #21

    Standaard

    Het was veel beter geweest als die spiegel scene in de extended cut te zien was, hij is nu enkel in de trailer te zien:

  22. #22

    Standaard

    Heet de Nederlandse uitgave nu wel of geen U-Control?

  23. #23

    Standaard

    Er is dus een steelbook versie, eentje met slipcover en een dvd uitgave...
    En om antwoord te geven aan de meneer hierboven... Nee.

  24. #24

    Standaard

    Kan iemand bevestegen of de UK versie NL subs heeft? Heeft die bluray U-control en kan je er PocketBlu mee gebruiken voor de second-screen?

    Verder had ik gelezen in de recensie van dvd-home dat de benelux versie WEL u-control heeft.
    Laatst aangepast door chesterkesvp : 30-11-2012 om 12:52

  25. #25
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    oeps verkeerde link, ben ook benieuwd of de UK versie NL subs
    Laatst aangepast door StefaanD : 30-11-2012 om 13:59 Reden: verkeerd sneeuwwitje :)
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •