De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Martha Marcy May Marlene (DVD NL)

    In augustus verschijnt de thriller Martha Marcy May Marlene.

    Op fox staat deze cover : http://www.fox.be/dvd/martha_marcy_m...e-33948/33948/

    maar overal op de bestel websiste staat een andere cover... http://www.bol.com/nl/p/martha-marcy...product_images

    Welke zou den ze gebruiken? Hopelijk die van op bol.com want die is stukken mooier dan die van op de fox website.

    Al vraag ik me nog steeds af waarom dit niet op blu-ray verschijnt? Er verschijnen toch meer Fox Searchlight pictures op blu-ray... Vreemd allemaal. Never Let me Go is ook nooit op blu-ray verschenen hier.

  2. #2

    Standaard

    In NL lijkt het er op dat ze die van bol.com gaan gebruiken, ik heb namelijk dezelfde poster hier liggen van Fox.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    In NL lijkt het er op dat ze die van bol.com gaan gebruiken, ik heb namelijk dezelfde poster hier liggen van Fox.
    Ik hoop het. Want ik vind hem echt mooi die cover voor een hele goeie film!
    Vanwaar heb je die poster ?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vanwaar heb je die poster ?
    Was op mijn werk, ik werk in een videotheek.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Ja lap verdorie. Ging vandaag naar de winkel om te kijken of er al een paar van de nieuwe release in de winkel lag... Eigenlijk was aller er al maar mochten ze nog niks verkopen. Jammer genoeg zag ik dat de dvd van Martha Marcy May Marlene dus niet de cover heeft zoals op bol.com staat aangegeven. Gewoon dus die zwarte lelijke cover. Kunnen ze dan niks goed doen!

  6. #6

    Standaard

    De release in de videotheek heeft wel de cover die bol.com weergeeft.
    Laatst aangepast door peptalk : 13-08-2012 om 20:05
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    De release in de videotheek heeft wel de cover die bol.com op weergeeft.
    Hmm... Misschien is ie verschillend in Nederland en België... Ga hem gewoon bij bol.com bestellen als het niet de cover is dan is het zo. Misschien iemand anders die em al heeft ? :P
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 13-08-2012 om 19:51

  8. #8

    Standaard

    Bij de Media Markt in Zwolle ligt hij met onderstaande cover:



  9. #9

    Standaard

    Jammer, maar de cover is de deze hierboven! Fox brengt hem niet uit op blu-ray en is zo dom om de mooiere cover niet te gebruiken. Gemiste kans jammer. Volgens mij staat er ook een fout op de achter kant van de hoes... 2.35.1 is het beeldformaat. Niet 1.78.1 zoals op de cover staat...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •