Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 63 worden weergegeven.

Discussie: I robot 3d

  1. #1

    Standaard I robot 3d

    Er komt 3d conversie van de film.
    volgens Fox kunnen kunnen we meerdere re-releses verwachten.
    Zitten wij hier op te wachten ??????????

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Nee.
    IK heb de info van 3dfilmtrailers,volgens hen heeft JVC een nieuwe
    techniek ontwikeld.[relese okt 2012]

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Zit er zelf ook niet op te wachten. I Robot op Blu-ray was al 10/10. Extra's, Beeld & Geluid.

    Zie liever andere films een re-release met nieuwe master krijgen.

  5. #5

    Standaard

    Laat maar komen!
    Alles wat uit komt op 3D is welkom, ik kan zelf de overweging maken / bekijken of het de moeite waard is ja of nee.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Laat maar komen!
    Alles wat uit komt op 3D is welkom, ik kan zelf de overweging maken / bekijken of het de moeite waard is ja of nee.
    IK wacht de reviews af,als die goed zijn dan koop ik hem.
    het is tenslote wel een film die zich 3d leent.

  7. #7

    Standaard

    Hier kan je de versie kopen met de bust. Ziet er net dezelfde uit als die van 2005 (Japan).


  8. #8

    Standaard

    Zit er zelf ook niet op 3D te wachten. Met een mooie kwaliteit 2D blu-ray ben ik tevreden mee.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Er komt 3d conversie van de film.
    volgens Fox kunnen kunnen we meerdere re-releses verwachten.
    Zitten wij hier op te wachten ??????????
    3x nee

  10. #10

    Standaard

    ik vind i,robot een fantastische film,maar in 3d hoeft voor mij echt niet.

  11. #11

    Standaard

    3D hoeft wat mij betreft niet er se, maar deze uitgave voor deze heerlijke film vind ik dan wel weer cool!

    http://ecx.images-amazon.com/images/...L._AA1500_.jpg
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 15-08-2012 om 09:06
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    3x nee
    3x3x3 nee.

    Ben een groot voorstander van 3D maar al die nutteloze 3D conversies van reeds bestaande films is absoluut nergens voor nodig en in enkele gevallen zelfs godslastering (Star Wars ep IV, V, VI in 3D?)
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  13. #13

    Standaard

    Zit ik hier op te wachten? Nee, niet echt. Zat ik op Titanic 3D te wachten? nee ook niet (eerder de Bluray) en Star Wars? Dat al helemaal niet

    Maar feit is wel dat ik deze uitgave heel mooi vind.
    Ik ga wel kijken of de film Kwa 3D wat is (kleine kans, maar je weet maar nooit)

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Zit ik hier op te wachten? Nee, niet echt. Zat ik op Titanic 3D te wachten? nee ook niet (eerder de Bluray) en Star Wars? Dat al helemaal niet

    Maar feit is wel dat ik deze uitgave heel mooi vind.
    Ik ga wel kijken of de film Kwa 3D wat is (kleine kans, maar je weet maar nooit)
    Hopelijk gaat ie het niet zo goed doen qua verkoopcijfers, misschien weerhoudt dat Fox (en anderen) ervan om verder te gaan met dit soort 3D conversies.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  15. #15

    Standaard

    Het is misschien fout om te zeggen, maar als iedereen de 3D conversies van oudere films (zoals I, Robot) gaat downloaden, verdienen ze er weinig aan :P

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Eerst met het beeldformaat liggen klooien en dan ook nog een half assed conversie leveren (wat sowieso al onnodig was), verschrikkelijk hopelijk gaat dit geen trend worden ga hier dus geen geld aan uitgeven en volg gewoon MissShadows' advies op...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Hopelijk gaat ie het niet zo goed doen qua verkoopcijfers, misschien weerhoudt dat Fox (en anderen) ervan om verder te gaan met dit soort 3D conversies.
    Maar studio's als deze kennende, zit de kans erin dat ze verkeerde conlusies gaan trekken en stellen dat de (uiterlijk verzorgde trouwens) 3D-uitgaves niet verkopen en ze daar dan weer op gaan besparen of de Benelux links laten liggen. Dus daarom hoop ik stiekem dat ze het wel goed doen. Heb je er geen nood aan en lijkt het je maar niets? Niet kopen dan. Maar er zijn vast talloze mensen die er wel iets aan hebben.

    Ik niet trouwens.

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    3D, dat is toch zo......
    Fantastisch! Mits goed gedaan en bij voorkeur native.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  21. #21

    Standaard

    Heb de review op HighdefDigest gelezen en heb het voorstukje op de Prometheus 3D BD gezien en het ziet er op zich wel geinig uit. En voor iets van 20 euro heb je de 2D versie ook meteen in huis, en omdat ik de film toch wel wil hebben ga ik deze wel aanschaffen. Ben overigens wel benieuwd wat de volgende zijn, gezien dat ik hier lees dat Fox van plan is er meerdere uit te gaan brengen.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    En voor iets van 20 euro heb je de 2D versie ook meteen in huis,
    Maar wel met de verkeerde beeldverhouding.
    Wel open matte maar toch...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Maar wel met de verkeerde beeldverhouding.
    Wel open matte maar toch...
    Tja, so be it.... Ik vind dit nu niet echt een film waarvan ik persé de OAR hoef te hebben...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Fantastisch! Mits goed gedaan en bij voorkeur native.
    voor ....els

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Heb de review op HighdefDigest gelezen en heb het voorstukje op de Prometheus 3D BD gezien en het ziet er op zich wel geinig uit. En voor iets van 20 euro heb je de 2D versie ook meteen in huis, en omdat ik de film toch wel wil hebben ga ik deze wel aanschaffen. Ben overigens wel benieuwd wat de volgende zijn, gezien dat ik hier lees dat Fox van plan is er meerdere uit te gaan brengen.
    Staat daar dan een 3D trailer van I, Robot op, dat is me ontgaan zal dadelijk eens even kijken dan...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •