Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 63 worden weergegeven.

Discussie: I robot 3d

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Tja, so be it.... Ik vind dit nu niet echt een film waarvan ik persé de OAR hoef te hebben...
    Mweh... ik wil echt elke film in de OAR hebben anders is het echt een no-go.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Staat daar dan een 3D trailer van I, Robot op, dat is me ontgaan zal dadelijk eens even kijken dan...
    Ja, rechtsboven in het menu van de 3D disc staat een vierkant/ovaal achtig vak met als titel "Continue Your 3D Experience" (bij mij moeilijk leesbaar ivm wat crosstalk en kleine tekst) en daar vind je 3 3D stukjes uit Avatar, Titanic en I, Robot.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Mweh... ik wil echt elke film in de OAR hebben anders is het echt een no-go.
    Sja, to each his own... ik vind 1,78:1 wel fijn in 3D en, zoals ik al zei, bij deze vind ik het niet zo'n probleem.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ja, rechtsboven in het menu van de 3D disc staat een vierkant/ovaal achtig vak met als titel "Continue Your 3D Experience" (bij mij moeilijk leesbaar ivm wat crosstalk en kleine tekst) en daar vind je 3 3D stukjes uit Avatar, Titanic en I, Robot.
    Oh is dat daar voor, heb het wel zien staan maar voor de rest nix mee gedaan.

    Thanks strax even kijken naar dat stukje van I, Robot.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  5. #30
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Sja, to each his own... ik vind 1,78:1 wel fijn in 3D en, zoals ik al zei, bij deze vind ik het niet zo'n probleem.
    +1. Terwijl ik voorheen wars van enige AR aanpassing was.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #31

    Standaard

    Daar zit ik niet op te wachten.
    Denk dat ze dat ook beter niet kunnen doen.

    Conversie films die omgezet zijn van 2d naar 3d zijn kwalitatief slecht ter vergelijking met echte 3d films.
    Ikzelf kijk ook geen half sbs 3d films meer.
    Vind een 3d film op z'n tijd wel leuk zolang het zoals bv. avatar is opgenomen.
    Voor de film industrie zal het ook beter zijn als ze alleen maar echte 3d films uit gaan brengen.
    Nu zijn er zat mensen die zeggen dat 3d films bagger zijn omdat ze een half sbs 3d film gezien hebben wat toch echt zonde is.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tartaros Bekijk bericht
    Daar zit ik niet op te wachten.
    Denk dat ze dat ook beter niet kunnen doen.

    Conversie films die omgezet zijn van 2d naar 3d zijn kwalitatief slecht ter vergelijking met echte 3d films.
    Ikzelf kijk ook geen half sbs 3d films meer.
    Vind een 3d film op z'n tijd wel leuk zolang het zoals bv. avatar is opgenomen.
    Voor de film industrie zal het ook beter zijn als ze alleen maar echte 3d films uit gaan brengen.
    Nu zijn er zat mensen die zeggen dat 3d films bagger zijn omdat ze een half sbs 3d film gezien hebben wat toch echt zonde is.
    Kun je even voor de onwetenden onder ons uitleggen wat je met "half sbs" bedoelt?

  8. #33

    Standaard

    Zelf heb ik niks tegen half SBS, alleen sommige films zijn gewoon slecht in 3D (of zelfs 2D) dan maakt het niet uit of je half sbs heb of een 3dbluray.

    ps: sorry dat ik antwoord geef op de vraag hierboven: half sbs oftewel side by side is een mkv bestaande uit 2 beelden naast elkaar die je met een mediaplayer kan afspelen (afhankelijk van de mediaplayer) dan moet je met de AB het beeld op 3D zetten. je hebt dan de optie 2d naar 3d, half sbs en half over under (2 beelden boven en onder)

  9. #34

    Standaard

    Vandaag gekregen, en dit is ook een versie met de 2D en 3D versie op 1 disc, net zo'n misleidende cover als Avatar dus....beetje tegenvallend, maar dit kunnen we dus verwachten van de komende 3D releases van Fox: 1 BD en de dvd in een kartonnen hoesje. Kan je meteen net zo goed weggeven....

  10. #35
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Net ook I Robot 3D binnen, en die gaat meteen weer terug. Iemand uit Belgie heeft deze ook gekocht, en daar zit gewoon een lenticular slipcover. Wat een rare gang van zaken. Normaal gesproken zijn de releases allemaal het zelfde. Dat wordt importeren.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tartaros Bekijk bericht
    Daar zit ik niet op te wachten.
    Denk dat ze dat ook beter niet kunnen doen.

    Conversie films die omgezet zijn van 2d naar 3d zijn kwalitatief slecht ter vergelijking met echte 3d films.
    Ikzelf kijk ook geen half sbs 3d films meer.
    Vind een 3d film op z'n tijd wel leuk zolang het zoals bv. avatar is opgenomen.
    Voor de film industrie zal het ook beter zijn als ze alleen maar echte 3d films uit gaan brengen.
    Nu zijn er zat mensen die zeggen dat 3d films bagger zijn omdat ze een half sbs 3d film gezien hebben wat toch echt zonde is.
    Dacht ik eerst ook maar kijk maar eens naat Titanic en The Avengers in 3D die
    stellen echt niet teleur. I robot ?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Net ook I Robot 3D binnen, en die gaat meteen weer terug. Iemand uit Belgie heeft deze ook gekocht, en daar zit gewoon een lenticular slipcover. Wat een rare gang van zaken. Normaal gesproken zijn de releases allemaal het zelfde. Dat wordt importeren.
    Das vreemd, want ik heb gewoon de NL versie via Bol en die heeft ook een lenticular slipcover....

  13. #38
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Das vreemd, want ik heb gewoon de NL versie via Bol en die heeft ook een lenticular slipcover....
    Twee besteld via Bol.com en alle twee waren niet lenticular.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Twee besteld via Bol.com en alle twee waren niet lenticular.
    Oh ja, ik zie het. Lenticular is dat 3D toch? Gelukkig zit dat er niet op want dat vind ik alleen maar lelijk...

  15. #40
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Oh ja, ik zie het. Lenticular is dat 3D toch? Gelukkig zit dat er niet op want dat vind ik alleen maar lelijk...
    Ja, met een 3D effect, de cover beweegt dan. In Belgie is deze wel te vinden. Precies dezelfde uitgave alles is gelijk; plastiekhoesje, bedrukking etc. Heel vreemd.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ja, met een 3D effect, de cover beweegt dan. In Belgie is deze wel te vinden. Precies dezelfde uitgave alles is gelijk; plastiekhoesje, bedrukking etc. Heel vreemd.
    Ja, met Clash of the Titans 3D is het ook zo met de Duitse versie. Vind het eerlijk gezegd niet zo mooi, maar ik wist niet dat deze versie in NL ook verkrijgbaar is. Dus als iemand die wil ruilen...

  17. #42

    Standaard

    Mag ik eens een superonnozele vraag stellen? Heeft IR 3D BR ander bonusmateriaal dan IR 2D BR?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #43

    Standaard

    Ik zal eens voor je kijken Werner maar volgens mij, en ook de cover, staat er helemaal geen bonusmateriaal op....

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Zelf heb ik niks tegen half SBS, alleen sommige films zijn gewoon slecht in 3D (of zelfs 2D) dan maakt het niet uit of je half sbs heb of een 3dbluray.

    ps: sorry dat ik antwoord geef op de vraag hierboven: half sbs oftewel side by side is een mkv bestaande uit 2 beelden naast elkaar die je met een mediaplayer kan afspelen (afhankelijk van de mediaplayer) dan moet je met de AB het beeld op 3D zetten. je hebt dan de optie 2d naar 3d, half sbs en half over under (2 beelden boven en onder)
    Hier moet ik even op inhaken:

    Bij Half SBS (en bij OU ook) wordt de resolutie gehalveerd, je hebt dan al te maken met een MKV dus de beeldkwaliteit is niet bepaald best te noemen.

    Zelf doe ik allang niks meer met SBS, de meeste films koop ik gewoon en films die ik maar 1x hoef te zien brand ik de volledige 3D BD op een BD50 rewritable.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Mag ik eens een superonnozele vraag stellen? Heeft IR 3D BR ander bonusmateriaal dan IR 2D BR?
    Ik heb LE uit UK met het hoofd erbij (die is F@$king groot!) vandaag binnen, en op de blu-ray staan zowel de 3D als de 2D maar geen enkele extra. En op de DVD die er ook in de UK bij zit staan dan een paar commentaren, een korte making of en stills.

    Ik houd de vorige blu-ray gewoon voor de extra's.

    p.s. UK edition heeft NL subs!
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  21. #46

    Standaard

    Bij mij laad de disc niet n een PS3 slim aangesloten op een 2D scherm via mn reciever. Ga eens mn 3D scherm proberen maar vind dit al wel weer erg mager...

  22. #47

    Standaard

    Nou gister opgezet om het een kans te geven, de begin credits zien er nog aardig uit inclusief de onderwater scene met de robot. Dat is ook niet moeilijk natuurlijk, logo's/letters en digitale effecten zijn makkelijk om te zetten naar 3D.

    Maar dan wanneer Will Smith wakker wordt begint het, er is geen diepte en geen duidelijke scheiding van voor en achtergrond. Op een gegeven moment heb je een shot van Smith en staat er achter hem een deur open, normaal zou je duidelijk zien dat de persoon op de voorgrond zit en zou je zo door die deuropening het interieur van die kamer in diepte zien.

    Stukje vooruit spoelen dan maar, straat scene met Smith en Labeouf met mooie shots van de straten. Nee ook niks nog een paar keer skippen dan, een paar overhead shots zijn inmiddels voorbij gekomen maar helaas.

    Volgens enkele reviews moeten er toch een paar aardige 3D momenten inzitten maar daar had ik al geen zin meer in om naar te zoeken als wat daar omheen zit al zo slecht of eigenlijk non-existing is. Typisch weer zo'n gevalletje waarbij je alleen een klein beetje een dieptegevoel krijgt als je even naar de linker en/of rechterrand van het beeld kijkt omdat het gehele beeld "naar achter" is gezet als het ware. Stopgezet en de originele 2D versie maar uit de kast gehaald want ik kreeg toch nog zin om de film te kijken.

    Slecht. Als dit een voorbode is van wat Fox voor ons in petto heeft... En dan nog die verschrikkelijke aspect ratio, had al last van jeuk tijdens het kijken volgens mij ben ik alergisch voor open matte... Wederom een trieste "aanwinst" voor de 3D catalogus.

    Gelukkig was het maar een BD50-Rewritable...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    En dan nog die verschrikkelijke aspect ratio, had al last van jeuk tijdens het kijken volgens mij ben ik alergisch voor open matte...
    Het grootste gedeelte, ik gok 95 %, is inderdaad open-matte. Maar bij de scènes waar veel CGI gebruikt wordt is er toch wel degelijk ingezoomd.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  24. #49

    Standaard

    Net gezien maar ik vind de 3D toch wel erg matig hoor. Gelukkig ook de normale 2D versie gekocht in de grabbelbak voor de normale versie met alle extra's. En beiden in een dubbelhoes gedaan, zo is het toch nog echt een "bluray 3D + bluray" uitgave geworden....

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Net gezien maar ik vind de 3D toch wel erg matig hoor. Gelukkig ook de normale 2D versie gekocht in de grabbelbak voor de normale versie met alle extra's. En beiden in een dubbelhoes gedaan, zo is het toch nog echt een "bluray 3D + bluray" uitgave geworden....
    Huh? Op de 3D blu-ray staat toch ook gewoon de 2D versie? Bij mij in ieder geval wel of bedoel je dat je alle extra's compleet wilde hebben?
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •