Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 162 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Screenshots zijn opnieuw geuploaded. Kijk dat ziet er beter uit. Direct van de schijf genomen i.p.v. de beamer.

    *Als je op de screenshot klikt, krijg je de goede versie te zien.
    ja dat is ook nogal dom van ze om vanaf een beamer screenshots te maken. zoiets moet altijd vanaf de disc genomen worden via pc.

  2. #27

    Standaard

    Dat vind ik nou jammer,De 3D weergave is hier niet zo best lees ik en had trouwens laatst ook de Trailer in 3D gezien en was niet al best.

    Bij de zeze film was die diepte toch leuk geweest.
    Deze keer ga ik mooi voor de 2D vesie.

  3. #28

    Standaard

    http://www.youtube.com/watch?v=fPFnJM3V90o

    Een lolbroek heeft de hele film op youtube gezet
    Hoe zit het nu met de extra's ? Heeft de 3D nu meer extra's dan de 2D ?

  4. #29

    Standaard

    deze afbeelding is opgedoken op blu-ray.com en zou de benelux release zijn ... is ie al ergens te koop? xD

  5. #30

    Standaard

    Plaatje hierboven lijkt wel een misprint op de slipcover
    Er staat 2disc bluray special edition, daaronder 3D & 2D compatible + bonus content terwijl op de rest van de hoes nergens iets over 3D te vinden is.
    uh, uh, It's a dinosaur

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinzz Bekijk bericht
    is ie al ergens te koop? xD
    Blijkbaar bij Media Markt Eindhoven ligt ie al... voor 11EUR 2D en 16EUR 3D...

    Slipcover is wel echt mooi...

  7. #32
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Plaatje hierboven lijkt wel een misprint op de slipcover
    Er staat 2disc bluray special edition, daaronder 3D & 2D compatible + bonus content terwijl op de rest van de hoes nergens iets over 3D te vinden is.
    Helaas staat er bij onze versie franse tekst erbij... Denk dat dit een uk of Aussie versie is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinzz Bekijk bericht
    deze afbeelding is opgedoken op blu-ray.com en zou de benelux release zijn ... is ie al ergens te koop? xD
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Plaatje hierboven lijkt wel een misprint op de slipcover Er staat 2disc bluray special edition, daaronder 3D & 2D compatible + bonus content terwijl op de rest van de hoes nergens iets over 3D te vinden is.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Helaas staat er bij onze versie franse tekst erbij... Denk dat dit een uk of Aussie versie is.
    Dit is de versie die ik gisteravond gekocht heb : Fotolink_i.v.m._de_grootte_van_de_afbeelding

  9. #34

  10. #35
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dit is de versie die ik gisteravond gekocht heb : Fotolink_i.v.m._de_grootte_van_de_afbeelding
    Dank je DVD Watcher. Hier word ik heel vrolijk van. Ik neem aan de de box zelf zo'n doorzichtige is. Zo vind ik hem wel heel mooi en franse of andere afleidende info en dan die prijs.
    Alleen daarvoor zou ik mijn wehkamp bestelling al annuleren. Maar ja, elke mediamarkt heeft weer een andere prijs en policy. Ik heb er hier wel twee zitten en nog één in Almere waar ik ook wel eens kom.

    Echter ben ik wel een beetje lui. Het valt me wel tegen dat Wehkamp hem nog niet verstuurd heeft, meestal snel ze net zo snel.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 25-10-2012 om 11:42
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    mooie prijs voor een 3D bluray
    Zeker, dit zou een vaste prijs moeten zijn voor alle BD uitgaves

  12. #37

    Standaard

    idd, tussen de 15 en 20 euro voor een 3d bluray vind ik een schappelijke prijs.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    idd, tussen de 15 en 20 euro voor een 3d bluray vind ik een schappelijke prijs.
    Klopt, maar denk dat we beter niet off topic kunnen gaan.

    Ik ga straks lekker genieten van deze film.

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    idd back ontopic
    Enjoy!
    Dankjewel

  16. #41

    Standaard

    Wel een betere tekst op de hoes: "3D & 2D compatible" ipv de misleidende teksten van Fox op hun hoezen.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Wel een betere tekst op de hoes: "3D & 2D compatible" ipv de misleidende teksten van Fox op hun hoezen.
    De afbeeldingen van de doos kloppen niet, want edition double Blu ray 3D staat er niet op bovenaan.

    Overigens zitten de schijfjes en het hoesje verpakt in een blanco doosje, tenminste die van de 3D/2D.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dit is de versie die ik gisteravond gekocht heb : Fotolink_i.v.m._de_grootte_van_de_afbeelding
    WOW dat is echt een mooi prijsje. Komt toch pas volgende week uit?
    uh, uh, It's a dinosaur

  19. #44

    Standaard

    Zoals vermeld hij is al te koop bij de MM

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    mooie prijs voor een 3D bluray
    Das nou idd een mooi prijsje, zouden ze vaker moeten doen.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  21. #46

    Standaard

    Ik heb em ook al! bij Media Markt Oostakker hadden ze hem ook al met hopen in de rekken staan :P
    Wel niet aan die zotte prijzen van in Media Markt Eindhoven xD
    3Dversie : 21,90 EUR / 2D Versie : 16,90 EUR

    De dvd daar let ik niet meer op... Maar dat boeit hier toch niemand hoeveel dat kost. De dvd zat wel in een blauwe amaray.

    Hieronder foto's van de 3D uitgave. Mooie glimmende reliëf slipcover, mooie disc art! Top. Moet toegeven dat ik de 3D uitgave heb gekocht omwille van de slipcover :P

    Ik zie wel iets vreemd staan op de Cover. Engels 5.1 Dolby Digital / Frans 5.1 DTS-HD MA ? Geen Originele HD track ?
    Waarschijnlijk zijn de talen omgewisseld. Zo snel mogelijk even bekijken..
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 25-10-2012 om 14:32

  22. #47
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Iemand hem al bij mm arena zien liggen? Anders rij ik daar na het werk naar toe. Vlakbij namelijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #48

    Standaard

    Dit is balen zeg. Geen Engels HD Track, wel een franse
    Zie foto BD menu...
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  24. #49
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dit is balen zeg. Geen Engels HD Track, wel een franse
    Zie foto BD menu...
    Als je de Engelse track afspeelt, geeft ie DD5.1 aan of DTS HD?

  25. #50

    Standaard

    Net even Eindhoven gebeld, alleen de 3d en de dvd's stonden er.
    De 2D was er op het moment niet zeiden ze. wat ik ook vernomen heb voor de mensen die niet naar 3D willen kijken, beter voor de 2D kunnen gaan.
    Deze schijnt dan beter te zijn in 2D. http://www.homecinemachoice.com/news...an-in-3d/13478 Is net zoals Underworld Awakening denk ik. samebranch geeft altijd wat problemen, omdat er maar 1 videostream op staat. Of deze pakt verkeerd uit voor de 3D of voor de 2D
    3D word aangestuurd door een SSIF bestand, waardoor het een 3D beeld wordt aangemaakt. SSIF bestand is eigenlijk helemaal geen stream maar alleen maar een interleaving index (verwijzing) naar de linkeroog/rechteroog AVC/MVC m2ts ) Helaas in veel gevallen wordt de 2D beeld helderder gemaakt, omdat het anders te donker wordt met het 3D kijken met een donkere 3D bril. Of gebruiken de 3D master ook voor de 2D en De 2D kijkers moeten het dan bezuren met een helderder beeld.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-10-2012 om 14:58

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •