De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.

Discussie: Zeg 'ns Aaa

  1. #1

    Standaard Zeg 'ns Aaa

    Aangezien het themakanaal Best24 vanaf 1 september de gehele serie
    Zeg 'ns Aaa (alle 212 afleveringen) gaat uitzenden, heb ik de VARA een
    mail gestuurd met de vraag of de serie nu ook eindelijk in zijn geheel op
    dvd zal gaan verschijnen.
    Vandaag kreeg ik dit antwoord van ze:

    Helaas is het vooralsnog niet de bedoeling om de hele serie op dvd uit
    te brengen. Dat heeft zowel met de rechten als met de kwaliteit van
    het materiaal te maken.
    Met vr. groet,
    Harry Meulman



    Dat gaat dus iedere dag met de recorder klaarzitten om op te nemen,
    jammer genoeg....... Alweer een gemiste kans van de VARA !
    Als Best24 de serie kan uitzendingen, zal de kwaliteit heus wel goed
    genoeg zijn. Zal waarschijnlijk dan door Chiem van Houweningen komen
    vrees ik, ik heb ooit eens gelezen dat hij een dvd-uitgave tegen houdt
    en alleen ooit toestemming heeft gegeven voor de 40 afleveringen die
    wél al een paar jaar op dvd circuleren.

  2. #2

    Standaard

    Wat dom van Chiem van Houweningen. Pasgeleden werden er via Marktplaats.nl alle 212 afleveringen op DVD aangeboden,maar mij hou je niet voor de gek. Dat zijn natuurlijk afleveringen die van de TV ooit op video zijn opgenomen, vervolgens op DVD worden gezet en (illegaal) worden doorverkocht. Terwijl er genoeg vraag naar is! Die Van Houweningen en de VARA gooien gewoon hun eigen glazen in! Het lijkt me veel beter om gewoon die DVD-box van alle afleveringen uit te brengen op den duur. Ik snap eigenlijk het probleem niet, van Oppassen! zijn alle afleveringen wèl op DVD uitgebracht, dus waarom niet van Zeg ns aaa???????

  3. #3

    Standaard

    Laatste informatie van de VARA:

    We zijn inmiddels aan het kijken of we alle afleveringen op dvd gaan uitbrengen.
    Hierover is dus nog niets definitiefs bekend.
    Ik kan hier daarom ook nog niet zoveel over zeggen, maar ik denk dat er meer dvd’s uitgebracht zullen worden van Zeg ‘ns AAA.

    Met vriendelijke groet,

    Melanie Batelaan
    [!]VARA Sales

    Wél is al duidelijk dat een paar afleveringen waarschijnlijk onherstelbaar beschadigd zijn,
    deze zijn ook nooit bij Beeld en Geluid gedigitaliseerd. Best24 zend momenteel enkel de
    wel gedigitaliseerde afleveringen uit.
    Vraag blijft, wat gaat de VARA doen, want die eerdere melding blijft wel erg vaag.

  4. #4

    Standaard

    Nou, laten we het hopen. Ik ben best bereid om te wachten totdat alle afleveringen op Best24 zijn uitgezonden, dat geduld kan ik nog wel opbrengen. En als er afleveringen onherstelbaar beschadigd zijn, nou ja, dat is dan pech. Ik heb er genoeg gezien op Best24 die nog uitstekend van kwaliteit zijn.Maar goed, ik wacht wel af....

  5. #5

    Standaard

    Is er al wat bekend over een DVD release, nu de complete serie is uitgezonden op Best 24?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Is er al wat bekend over een DVD release, nu de complete serie is uitgezonden op Best 24?
    Wat ik wél weet is dat Best24 t/m 2014 de alleenrechten heeft wat betreft het uitzenden van Zeg 'ns Aaa en dat
    zullen ze waarschijnlijk ook wel blijven doen. Ze zijn inmiddels al met een herhaling bezig (2 afleveringen per dag).
    Over een eventuele officiele dvd-release zal alleen de VARA meer weten te vertellen.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Verwarrend: bepaalde afleveringen zijn onherstelbaar beschadigd, maar alle afleveringen waren wel bij Best24/YouTube te bekijken?? Ook ik zit nog steeds te wachten op een (zo'n compleet mogelijke) box van Zeg 'ns AAA...

  9. #9

    Standaard

    Ik heb een aantal maanden geleden aan de Vara gevraagd of alle afleveringen op dvd zullen verschijnen.
    Hun antwoord was dat dit wel ging gebeuren maar ze durfde er nog geen precieze datum aan te geven.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb een aantal maanden geleden aan de Vara gevraagd of alle afleveringen op dvd zullen verschijnen.
    Hun antwoord was dat dit wel ging gebeuren maar ze durfde er nog geen precieze datum aan te geven.
    Dat zou te gek zijn, maar het blijft angstvallig stil...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Dat zou te gek zijn, maar het blijft angstvallig stil...
    Waarom zou dat te gek zijn? Oppassen op DVD was te gek, dat was een reeks die op dat moment in jaren niet was uitgezonden waarvan de eerste reeks sinds 1991 niet meer herhaald was. Zeg eens Aaa is helemaal kapot-gebootlegd op Marktplaats, kapotherhaald op Best24/NPO Best en ik wil het eerlijk bekennen, ik als oubollige Nederlandse TV-fanaat vind het op een gegeven moment wel welletjes met die serie. Zeker ermee eens dat het allang op DVD had moeten worden uitgebracht (officieel), maar om nu nog te zeggen dat dat 'te gek zou zijn' is een mega-overstatement en nu nog uitbrengen zou sowieso veel te laat zijn. Dan gaan ze ineens weer allemaal raar staan opkijken dat de verkopen zo laag liggen, met de serie (ALLE 212 AFLEVERINGEN) integraal vanaf die eerder genoemde bootleg-dvd's vol en gratis op YouTube.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb alle afleveringen op DVD staan.

    53 DVD's, dus genoeg kijkplezier .
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 25-02-2015 om 13:10

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Waarom zou dat te gek zijn? Oppassen op DVD was te gek, dat was een reeks die op dat moment in jaren niet was uitgezonden waarvan de eerste reeks sinds 1991 niet meer herhaald was. Zeg eens Aaa is helemaal kapot-gebootlegd op Marktplaats, kapotherhaald op Best24/NPO Best en ik wil het eerlijk bekennen, ik als oubollige Nederlandse TV-fanaat vind het op een gegeven moment wel welletjes met die serie. Zeker ermee eens dat het allang op DVD had moeten worden uitgebracht (officieel), maar om nu nog te zeggen dat dat 'te gek zou zijn' is een mega-overstatement en nu nog uitbrengen zou sowieso veel te laat zijn. Dan gaan ze ineens weer allemaal raar staan opkijken dat de verkopen zo laag liggen, met de serie (ALLE 212 AFLEVERINGEN) integraal vanaf die eerder genoemde bootleg-dvd's vol en gratis op YouTube.
    Zullen we afspreken, dat als ik dat te gek vind, ik dat te gek vind?

  14. #14

    Standaard

    Het Zeg ns AAA kanaal op Youtube is niet meer : ''ZegNsAAAKanaal is verwijderd omdat we verschillende claims van derden hebben ontvangen over auteursrechtschendingen met betrekking tot materiaal dat de gebruiker heeft geplaatst.''

    https://www.youtube.com/user/ZegNsAAAKanaal/videos?view=0&flow=grid&sort=da

    Gelukkig heb ik indertijd alle afleveringen op harde schijf gezet, en op DVD gezet.

    Maar voor diegene die het daar op Youtube wel eens keek, is het natuurlijk wel jammer.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Zullen we afspreken, dat als ik dat te gek vind, ik dat te gek vind?
    Nergens in je eerste bericht zeg je dat je dat te gek "vindt", je stelt alleen maar dat het te gek "zou zijn". Fijn als jij het te gek vindt maar ga dan niet verkondigen dat ik met mijn berichtje wil zeggen dat jij dat niet 'te gek mag vinden'.

    Zullen we anders afspreken dat je verder niet zo dramatisch doet over een serie van zo'n 25, 30 jaar geleden? ^^
    Laatst aangepast door Samba-boy : 01-05-2015 om 01:10

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Nergens in je eerste bericht zeg je dat je dat te gek "vindt", je stelt alleen maar dat het te gek "zou zijn". Fijn als jij het te gek vindt maar ga dan niet verkondigen dat ik met mijn berichtje wil zeggen dat jij dat niet 'te gek mag vinden'.

    Zullen we anders afspreken dat je verder niet zo dramatisch doet over een serie van zo'n 25, 30 jaar geleden? ^^
    Hahaha!! Grappig kereltje!!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Hahaha!! Grappig kereltje!!
    Ok, doei.

    Om nu eens éindelijk weer ontopic te gaan na dit gekeuvel; de enige redenen die ik me kan voornemen dat het nooit op DVD is uitgebracht zijn:
    1) Ze durven het niet aan wegens de enorme bootlegverkoop op Marktplaats (en dus marktverzadiging, bang dat mensen denken 'Ach laat maar heb nu toch deze dvd-r's al) en besloten daarom maar om het enkel herhalen
    2) De 3 of 4 missende afleveringen (waarvan opnames door Best24/NPO Best zijn opgevraagd en verkregen (en nu wordt het ironisch) ván die bootlegopnames) die een volledige release tegenhielden
    3) Rechtengewijs? Alle acteurs die betaald moeten worden van DVD-opbrengsten en dergelijken, wat nooit goed geregeld is in hun contracten (maar wel herhalingsrecht, waardoor NPO Best ze gewoon kon herhalen?)
    4) Optie 1 maar nu angst omdat de serie nét op TV is uitgezonden en iedereen zijn recorder heeft kunnen laten snorren en iedereen die het wilde nu intussen de afleveringen wel in hun collectie hebben
    Laatst aangepast door Samba-boy : 02-06-2015 om 20:20

  18. #18

    Standaard

    De complete serie zal dan eindelijk op dvd verschijnen op 21-12-2015 !!
    Verspreid over 36 discs kunnen we dan eindelijk opnieuw genieten van Zeg 'ns AAA

    http://www.bol.com/nl/p/zeg-ns-aaa-c...0000051474467/

    http://www.cosmox.nl/film/zeg-ns-aaa...-8717662571695

    http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...ks=0&View=Grid
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •