De resultaten 1 tot 1 van 1 worden weergegeven.
  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard Niet meer TKA: De legendarische Pioneer Kuro PDP LX6090

    Per 15-08-2012 uit de verkoop!!!

    De legendarische Pioneer Kuro PDP LX6090

    Nadat hij onlangs bijna verkocht was, heb ik besloten om hem niet meer te verkopen.
    Er was best interesse in, maar voor minder dan de vraagprijs deed ik hem sowieso niet weg.
    Ik heb nu een veel beter optie. Ik hang 'm bij een goede gabber op die een paar straten verder woont.
    Hij kan er van genieten en ik weet dat hij in goede gewaarderdde blije handen is.
    Dat is me eigenlijk veel meer waard dan hard geld.
    Dank voor de interesse.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    In mijn zoektocht naar een waardige vervanger is gebleken dat dit scherm tot op de dag van vandaag onovertroffen is in beeldkwaliteit. Alleen mijn vervanger komt dichtbij. Pioneer is gestopt met plasma omdat men geen concessie op kwaliteits onderdelen wou doen en daarom niet meer cost efficiënt waren. Eeuwige zonde. Dat maakt deze TV de laatste van zijn soort. Vandaar dat ik hem pas verkoop bij een goed en serieus bod.

    Branduren is bij dit scherm erg lastig te achterhalen zonder Jowitool en rs232 kabel. Maar volgens berekening en vergelijking met soortgelijke modellen op div.htforums zal dit rond de 2500 a 3000 zijn. Het scherm kan echter een veelvoud aan branduren aan en zal dus nog vele jaren plezier geven. Het scherm is van augustus 2008. Factuur is aanwezig. Het scherm is zonder de optionele speaker of voetstandaard. Nieuwprijs was 6690,-Gebruiksaanwijzing aanwezig.

    Gaat ter vervanging voor een nieuwe 3D 65" VT50E Panasonic met pijn in mijn hart weg! Wordt geleverd incl originele Pioneer PDK-WM02 muur beugel. Scherm is in zeer goed staat en heeft geheel geen last van inbranden, Afstandsbediening is nooit gebruikt en als nieuw. Dit scherm is een feest voor alles wat je hem voert. Of het nu om Blu-ray of HDTV gaat, maar ook sd pc en mindere bronnen worden zeer mooi weergegeven. Iets waar huidig modern LED, LCD nog lang niet aan kan tippen. Ophalen in overleg.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 15-08-2012 om 00:39
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •