De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.

Discussie: Batcave Bioscoop

  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Wat een klein scherm... haha. Voor de rest netjes gemaakt!!

  3. #3

    Standaard

    Knettergek. Ziet er mooi uit hoor, maar had het geld dan gegeven aan mensen die het meer nodig hebben... Decadentie ten top is dit..

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Knettergek. Ziet er mooi uit hoor, maar had het geld dan gegeven aan mensen die het meer nodig hebben... Decadentie ten top is dit..
    wie zegt dat hij dat niet doet dan? misschien heeftie wel al miljoenen weggegeven aan goede doelen? er staat alleen dat dit hem 2 miljoen gekost heeft. dus zal dat wel niet zijn laatste spaargeld zijn waarschijnlijk. en dan nog. mag je nu tegenwoordig ookal niet meer zelf beslissen wat je met je geld doet? misschien moeten wij allemaal maar geen films meer kopen op dit forum al alle duizenden euro's die er besteed worden maar aan goede doelen gaan schenken


    wel super gaaf gemaakt hoor. ben super jaloers hahaha.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  5. #5

    Standaard

    Jij je mening uiteraard, maar ik vindt het onverantwoord in deze tijd. Van dat geld kunnen arme gezinnen jarenlang eten. En die armen die zijn er in Amerika genoeg.
    Er is nogal een verschil tussen een paar dvdtjes kopen en 2mln over de balk smijten.. En dan er zo mee te koop lopen. Ik houd niet van dat soort patserigheid.
    Mensen moeten zelf weten wat ze met hun geld doen, maar een beetje realiteitszin mag ook wel.

  6. #6

    Standaard

    Eerlijk gezegd als ik de kans zou hebben en geld op overschot zou ik dit ook wel willen moet ik eerlijk toegeven Dit is echt super !!!
    BD (1243) What i Watch

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Jij je mening uiteraard, maar ik vindt het onverantwoord in deze tijd. Van dat geld kunnen arme gezinnen jarenlang eten. En die armen die zijn er in Amerika genoeg.
    Er is nogal een verschil tussen een paar dvdtjes kopen en 2mln over de balk smijten.. En dan er zo mee te koop lopen. Ik houd niet van dat soort patserigheid.
    Mensen moeten zelf weten wat ze met hun geld doen, maar een beetje realiteitszin mag ook wel.

    zoals ik al aangaf misschien is 2 miljoen voor hem wel een aantal dvd'tjes. en misschien heeftie al miljoenen weggegeven. moet hij dan alles weggeven omdat hij meer verdiend? en waarom patserig. als wij bijvoorbeeld een nieuwe auto kopen willen we dit dan niet delen met vrienden of buren of wie dan ook?

    die dvd's / blu rays bij elkaar geteld hierop het forum kunnen overigens ook wel aardig wat mensen voor eten denk ik
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  8. #8

    Standaard

    Leuke grot hoor, 2 miljoen prima besteed erg benieuwd naar de persoon zelf. Wat is hier nou patserig aan? Als je het kan betalen en je bent een filmfanaat dan neem je toch zoiets? Hoop niet voor hem dat zijn relatie stuk gaat en huis moet verkopen zie dan maar je kamer mee te krijgen :S

  9. #9

    Standaard

    Gaaf zeg.......superstrak gewoon !

  10. #10

    Standaard

    Ik vind dit extremely fucking cool. Nu eerst nog even de lotto winnen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Jij je mening uiteraard, maar ik vindt het onverantwoord in deze tijd.
    You go home play communist there!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Volgens mij heb ik deze foto's 3 jaar geleden al gezien samen met een Indiana Jones, Titanic en Spiderman thuisbioscoop.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Volgens mij heb ik deze foto's 3 jaar geleden al gezien samen met een Indiana Jones, Titanic en Spiderman thuisbioscoop.
    Klopt. 2009, dus inderdaad 3 jaar geleden.
    http://www.toxel.com/tech/2009/07/06...home-theaters/

  14. #14

    Standaard

    Het is echt fantastisch gemaakt! Al vind ik 2 miljoen euro wel erg veel voor het hele gebeuren en lijkt me zelfs overdreven? Ik bedoel de rotsen zullen van gewoon geverfd plastic zijn en het scherm is ook niet al te groot dat het vele 10.000'en zal kosten. Maar goed wie ben ik?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  15. #15

    Standaard Hoeveel geeft nederland uit met oud - nieuw: is dit geen patserigheid?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Jij je mening uiteraard, maar ik vindt het onverantwoord in deze tijd. Van dat geld kunnen arme gezinnen jarenlang eten. En die armen die zijn er in Amerika genoeg.
    Er is nogal een verschil tussen een paar dvdtjes kopen en 2mln over de balk smijten.. En dan er zo mee te koop lopen. Ik houd niet van dat soort patserigheid.
    Mensen moeten zelf weten wat ze met hun geld doen, maar een beetje realiteitszin mag ook wel.
    Pieter, kijk eens even naar de cijfers wat er alleen in nederland met oud en nieuw aan vuurwerk wordt afgestoken, volgens mij komen de bedragen in de miljoenen of nog hoger?
    ik geef zelf totaal niks om vuurwerk, laat iedereen doen wat ie wil ,maar met deze bedragen kunnen we ook complete voedsel- en kledingbanken mee voorzien, in mijn ogen met veel meer nut.

    waarom mag zo'n man dan niet van z'n hobby genieten en een super gave thuisbioscoop bouwen?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Jij je mening uiteraard, maar ik vindt het onverantwoord in deze tijd. Van dat geld kunnen arme gezinnen jarenlang eten. En die armen die zijn er in Amerika genoeg.
    Bedenk wel dat dit soort projecten juist bijdraagt bij de plaatselijke economie. Exclusieve huizen, Auto,s of in dit geval interieurs worden veelal door lokale ondernemers gemaakt waar veel handenarbeid en vakmansschap aan te pas komt, in tegenstelling tot de massaproducten die wij als massapupliek aanschaffen dat grotendeels uit geautomatiseerde fabrieken en/of lagelonenlanden komt.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Pieter, kijk eens even naar de cijfers wat er alleen in nederland met oud en nieuw aan vuurwerk wordt afgestoken, volgens mij komen de bedragen in de miljoenen of nog hoger?
    ik geef zelf totaal niks om vuurwerk, laat iedereen doen wat ie wil ,maar met deze bedragen kunnen we ook complete voedsel- en kledingbanken mee voorzien, in mijn ogen met veel meer nut.

    waarom mag zo'n man dan niet van z'n hobby genieten en een super gave thuisbioscoop bouwen?
    Vuurwerk vind ik al helemaal van de gekke wat daar aan uitgegeven wordt. Kan er allemaal wel mooi uitzien (en ik kijk er natuurlijk ook naar) maar het kan allemaal wel wat minder. Zeker ook omdat zoveel mensen klagen dat het leven zo duur is.

    Verder heeft iedereen zo zn luxedingen natuurlijk (ik ook). Maar ik vindt gewoon dat het in sommige gevallen wel een beetje ver gaat. Zeker met zulke bedragen.

    Trouwens, wat heb je aan zon bios als je een film opzet. Het is toch donker dus je ziet niets

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Bedenk wel dat dit soort projecten juist bijdraagt bij de plaatselijke economie. Exclusieve huizen, Auto,s of in dit geval interieurs worden veelal door lokale ondernemers gemaakt waar veel handenarbeid en vakmansschap aan te pas komt, in tegenstelling tot de massaproducten die wij als massapupliek aanschaffen dat grotendeels uit geautomatiseerde fabrieken en/of lagelonenlanden komt.
    Zo kijk ik er ook tegenaan.
    Is alleen maar positief dat deze man 2 miljoen uitgeeft. Daar profiteren weer andere bedrijven van.

  19. #19

    Standaard

    het enige waar ik me druk overmaak met deze batcave nu ik erover nadenk is hoe zou het met de akoustiek zijn?

    al die stalagtieten aan het plafond en openeningen in de muren en dingen aan de muren en laaghangende lampen etc. Geluid zal wel niet optimaal zijn denk ik. Achja je moet wat te klagen hebben he (jaloersss)
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door greup88 Bekijk bericht
    Leuke grot hoor, 2 miljoen prima besteed erg benieuwd naar de persoon zelf. Wat is hier nou patserig aan? Als je het kan betalen en je bent een filmfanaat dan neem je toch zoiets? Hoop niet voor hem dat zijn relatie stuk gaat en huis moet verkopen zie dan maar je kamer mee te krijgen :S
    Waarschijnlijk getrouwd met Catwoman, dus die vindt het oké.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •