Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Welke home cinema set?

    Hallo!

    Ik ben op zoek naar een goede home cinema set, met als budget maximaal 260 euro. Er is enorm veel te krijgen in home cinema sets en door de vele bomen zie ik het bos niet meer..

    Ik heb de volgende home cinema sets gevonden die bij meerdere websites goed uit de bus kwamen:
    Yamaha YHT-196
    Sony DAV-DZ680
    Sony DAV-DZ780
    Sony HT-SS100

    Heeft er misschien iemand tips over deze setjes, welke bijvoorbeeld het beste is en of de prijs/kwaliteit verhouding voldoende is e.d.?
    Ik wil namelijk wel graag 5.1 kanaals en eentje die geen blu-ray of 3d afspeelt.

    Het liefste heb ik 2 speakertjes wel op een standaard, kan dit ook apart gekocht hebben?

    Ik heb namelijk ook nog eens geen idee wat die optische in- en uitgangen betekenen etc. Ter informatie, mijn tv is een Philips 3500-serie 42PFL3507H, als die informatie nodig is.

    Voor zover mijn vragen, alvast bedankt voor de hulp!

    Groetjes,
    Goddesse
    Laatst aangepast door Goddesse : 08-08-2012 om 14:18

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goddesse Bekijk bericht
    Hallo!

    Ik ben op zoek naar een goede home cinema set, met als budget maximaal 260 euro. Er is enorm veel te krijgen in home cinema sets en door de vele bomen zie ik het bos niet meer..

    Ik heb de volgende home cinema sets gevonden die bij meerdere websites goed uit de bus kwamen:
    Yamaha YHT-196
    Sony DAV-DZ680
    Sony DAV-DZ780
    Sony HT-SS100

    Heeft er misschien iemand tips over deze setjes, welke bijvoorbeeld het beste is en of de prijs/kwaliteit verhouding voldoende is e.d.?
    Ik wil namelijk wel graag 5.1 kanaals en eentje die geen blu-ray of 3d afspeelt.

    Het liefste heb ik 2 speakertjes wel op een standaard, kan dit ook apart gekocht hebben?

    Ik heb namelijk ook nog eens geen idee wat die optische in- en uitgangen betekenen etc. Ter informatie, mijn tv is een Philips 3500-serie 42PFL3507H, als die informatie nodig is.

    Voor zover mijn vragen, alvast bedankt voor de hulp!

    Groetjes,
    Goddesse
    Vraag mijn af wat de reden is van geen blueray speler? 3d kan me voorstellen gezien budget en tv serie. Blueray speler raad ik je zeker wel heel erg aan! 3d functie is dan in begin overbodig maar voor later geen slechte investering.

    In dit geval heeft Yamaha bij mij de voorkeur, zelf zou ik gewoon kijken wat heeft je TV voor functies zoals smart tv en dergelijke en daar zal ik mij op aanpassen in het kopen van een homecinema set
    Laatst aangepast door greup88 : 08-08-2012 om 16:24

  3. #3

    Standaard

    Dit omdat ik nooit blue-ray kijk en dit ook niet van plan ben. Daarbij wil ik er de minste poespas bij hebben, want zodra de blue-ray kapot is, kan je de rest van de set ook afschrijven.

    Zoals ik al zei hebben we een Philips 3500-series, waarop zou jij het aanpassen dan?
    Laatst aangepast door Goddesse : 08-08-2012 om 16:57

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goddesse Bekijk bericht
    Dit omdat ik nooit blue-ray kijk en dit ook niet van plan ben. Daarbij wil ik er de minste poespas bij hebben, want zodra de blue-ray kapot is, kan je de rest van de set ook afschrijven.

    Zoals ik al zei hebben we een Philips 3500-series, waarop zou jij het aanpassen dan?
    Dat is toch ook hetzelfde als bij je DVD speler zonder blueray?
    Blueray is wel een wereld van verschil en daarmee kan je ook gewone dvds kijken. Mijn mening kijkend naar je TV met deze functies als;

    - DLNA
    - Wifi ready
    - Smart TV
    - Full HD
    - 100hz

    Het zal de DVDs op lange termijn ook doen verdwijnen net als de videospelers. Met de specs die je televisie heeft zou ik voor een Blueray speler gaan die internet ondersteund in het prijssegment als 250 euro dan kom je vaak uit op een lan aansluiting, TV kan je natuurlijk een dongle kopen met het geld wat je overhoud.

    Ik zelf zou het zonde vinden om een normale set te kopen voor 250 euro dan hik je namelijk net tegen een basis blueray speler aan en dat is kwalitatief stuk beter al.

    Hoop je hier mee te overtuigen!

    Sommige blueray sets zijn met 3d functie goedkoper als een zonder 3d functie. Dan heb je er misschien niets mee en je tv kan het ook niet aan, maar dan heb je voor een mooie prijs een leuke set. Je hoeft bij deze klasse niet heel veel te verwachten aan topfuncties, maar gezien je dat toch niet wil prima om de set aan te schaffen in mijn ogen.

    Panasonic SC-BTT270
    Samsung HT-E4500
    Philips HTS3563

    Kijk even wat andere zeggen op het forum, heb even geduld overhaast dingen aanschaffen is zonde.

  5. #5

    Standaard

    Sorry, ik blijf erbij dat ik geen blue-ray wil...

  6. #6

    Standaard

    in de meeste sets zit al een blurayspeler in die ook dvd afspelen,
    dus waarom niet hier voor gaan.
    wil je echt alleen maar 1 met een dvd speler koop dan zo n ding voor 100 euro en ga voor de rest van het geld lekker een dagje uit,heb je meer aan.
    je vraagt hier advies en dat krijg je ook.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  7. #7

    Standaard

    Ik vindt het ook maar vreemd. Je hebt een prachtig 42" Full HD scherm maar ziet Blu-ray (dat trouwens zonder e wordt geschreven) als iets engs,..heb je als eens een Blu-ray mogen aanschouwen op je scherm ?
    Alle Blu-ray spelers spelen ook gewoon DVD's af dus ik zie geen enkele rede om enkel nog voor een speler te gaan die alleen DVD's afspeelt.

    Het argument dat als de speler het begeeft je gelijk je hele set kan afschrijven is dus HomeCinemaSet eigen, die dingen zijn daarom volledig niet future proof.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #8

    Standaard

    Mijn advies?

    Spaar even door en koop niet zo'n alles in een (weggooi) set. Gewoon niet doen.

    Koop een mooie speakerset, een goede receiver en een DVD (of blu-ray) speler.

    als jij een 42'' scherm hebt doe je jezelf echt tekort hoor, zonder fullHD input....
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  9. #9

    Standaard

    Ik kan toch ook doodgewoon een blu-ray speler los kopen wanneer ik dat wil? Ik vraag inderdaad om advies, maar ik vraag advies over iets waar ik qua specificaties al de keuze in heb gemaakt.

    Vind het jammer dat jullie alleen maar aandringen op de blu-ray speler zonder me het advies te geven waar ik om vraag.

    Het is niet dat ik het geld niet heb overigens, ik wil het er niet aan besteden. Mijn vader heeft al een aantal jaren een home cinema set die toen 160,00 kostte. En naar mijn ervaringen is het geluid gewoon heel erg goed. Daarom dat ik dus advies vroeg over andere opties aangezien die van hem natuurlijk niet meer te krijgen is.

    Toch bedankt, maar dan probeer ik zelf wel verder te zoeken.

  10. #10

    Standaard

    Wat iedereen je hier probeert te vertellen is dat je met een blu ray speler ook gewone dvd's af kan spelen.....
    Als je dan geen blu rays wilt kijken dan gebruik je hem toch gewoon om alleen dvd's af te spelen!
    Ik sluit me bij de anderen aan,qua geld maakt het toch niet veel uit?
    this is my boomstick!!!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goddesse Bekijk bericht
    Ik kan toch ook doodgewoon een blu-ray speler los kopen wanneer ik dat wil? Ik vraag inderdaad om advies, maar ik vraag advies over iets waar ik qua specificaties al de keuze in heb gemaakt.

    Vind het jammer dat jullie alleen maar aandringen op de blu-ray speler zonder me het advies te geven waar ik om vraag.

    Het is niet dat ik het geld niet heb overigens, ik wil het er niet aan besteden. Mijn vader heeft al een aantal jaren een home cinema set die toen 160,00 kostte. En naar mijn ervaringen is het geluid gewoon heel erg goed. Daarom dat ik dus advies vroeg over andere opties aangezien die van hem natuurlijk niet meer te krijgen is.

    Toch bedankt, maar dan probeer ik zelf wel verder te zoeken.

    Succes.

    Maar dan niet over een paar weken komen piepen dat het allemaal toch niet zo mooi is als je had verwacht, of als het allemaal niet werkt zoals je graag had gewild.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  12. #12

    Standaard

    Goddesse, ik heb zelf een PS3 in combinatie met een Logitech Z-5500 staan als thuisbioscoop. Misschien dat de Logitech set voor jou iets is? Daar kun je een goedkoop dvd spelertje zo op aansluiten. Heb je prima geluid en beeld en geen blu ray.

  13. #13

    Standaard

    Blu-ray spelertje doet ook je dvdtjes upscalen waardoor het er allemaal nog een stukje beter uitziet. Ga daar gewoon lekker voor, je wordt echt niet gedwongen om ook blu-ray schijfjes te kopen. Advies is gegeven, je mag zelf beslissen wat je ermee doet..
    Laatst aangepast door Stephan Nobelen : 10-08-2012 om 16:39
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  14. #14

    Standaard

    Ik zou hieruit iets kiezen in jou geval.
    http://www.kelkoo.nl/ssc-126701-sony...batePercentage=

    In iedergeval zou ik je een sony blu-ray home cinemaset aanraden.
    Ook al speel je alleen dvd's af, de blu-ray speler upscaled je dvd naar naar een veel mooier beeld.
    En je kan dan nog altijd nog blu-ray's kijken als je van gedachte gaat veranderen om blu-ray te willen gaan kijken. Ik zou niet voor een pannasonic, samsung, of philips gaan.
    Een samsung al helemaal niet, deze heeft veel problemen, en er staat altijd een vaste geactiveerde DNR funcie aan, die je niet uit kan zetten.

    Ik heb zelf een homecinema blu-ray speler set van Sony (speler is zelf een bdp 350) En nog steeds tevreden mee.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 10-08-2012 om 23:02

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik zou hieruit iets kiezen in jou geval.
    http://www.kelkoo.nl/ssc-126701-sony...batePercentage=

    In iedergeval zou ik je een sony blu-ray home cinemaset aanraden.
    Ook al speel je alleen dvd's af, de blu-ray speler upscaled je dvd naar naar een veel mooier beeld.
    En je kan dan nog altijd nog blu-ray's kijken als je van gedachte gaat veranderen om blu-ray te willen gaan kijken. Ik zou niet voor een pannasonic, samsung, of philips gaan.
    Een samsung al helemaal niet, deze heeft veel problemen, en er staat altijd een vaste geactiveerde DNR funcie aan, die je niet uit kan zetten.

    Ik heb zelf een homecinema blu-ray speler set van Sony (speler is zelf een bdp 350) En nog steeds tevreden mee.
    Gedeelde smart is halve smart is waar ik aan moet denken met zo'n advies....

    Spaar door en koop losse componenten.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Gedeelde smart is halve smart is waar ik aan moet denken met zo'n advies....

    Spaar door en koop losse componenten.
    Hij wil er niet zo veel aan uitgeven denk ik en toch redelijk spul.
    Lees anders dit even door http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=73 nadelen en voordelen Alles-in-1 of toch losse componenten,
    Laatst aangepast door De_Hollander : 11-08-2012 om 13:25

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Hij wil er niet zo veel aan uitgeven denk ik en toch redelijk spul.
    Lees anders dit even door http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=73 nadelen en voordelen Alles-in-1 of toch losse componenten,
    Als ik de "godin" goed begrepen heb wil zij een alles in 1 setje omdat ze er onvoldoende verstand van heeft om zelf wat knaps bijelkaar te zoeken.....

    Goedkoop is duurkoop, zeker met alles in 1, op het moment dat er iets kapot gaat zijn de poppen aan het dansen, alles kan in 1x weggegooid worden, op de goedkope setjes kan vaak niet veel aangesloten worden, al hebben veel vrouwen dat schijnbaar ook niet nodig.

    Los kost iets meer moeite, maar het geeft vaak veel betere resultaten, zeker in vergelijk met alles in 1 setjes met een passieve sub die de naam sub helemaal niet waardig zijn.

    Toch jammer dat de godin geen korte uitleg heeft gekregen waarin uitgelegd wordt dat optische in/uitgangen bedoeld zijn om digitale audio signaaltjes door te geven. Bij Philips ontbreken deze optische uitgangen op een TV vaak.... maar als haar TV dat wel heeft, dan kan ze zo'n uitgang gebruiken om aan te sluiten op de set en zodoende het geluid van de TV via de set laten lopen.

    @godin - of zo'n setje nu alleen een DVD speler heeft, of een Blu ray speler, in beide gevallen wordt zo'n set zo goed als waardeloos als de speler stuk gaat. Koop los en ga mee in het HDMI tijdperk, voor mooi beeld heb je HD apparatuur nodig, een DVD is NIET HD. HD kun je genieten via MultiMediaspelers of blu ray spelers, ook een aangesloten PC of bijvoorbeeld een Playstation 3 kan HDbeelden aan de TV aanbieden.

    Ik kan toch ook doodgewoon een blu-ray speler los kopen wanneer ik dat wil? Ik vraag inderdaad om advies, maar ik vraag advies over iets waar ik qua specificaties al de keuze in heb gemaakt.

    Vind het jammer dat jullie alleen maar aandringen op de blu-ray speler zonder me het advies te geven waar ik om vraag.

    Het is niet dat ik het geld niet heb overigens, ik wil het er niet aan besteden. Mijn vader heeft al een aantal jaren een home cinema set die toen 160,00 kostte. En naar mijn ervaringen is het geluid gewoon heel erg goed. Daarom dat ik dus advies vroeg over andere opties aangezien die van hem natuurlijk niet meer te krijgen is.

    Toch bedankt, maar dan probeer ik zelf wel verder te zoeken.
    Jullie hebben het beste met haar voor, maar tegen godinnen blond is geen kruit gewassen

    Bij de eindconclusie tussen alles in 1 en losse componenten staat als laatste puntje:

    * Laat je niet gek maken door anderen, jij moet naar de set luisteren en als jij tevreden bent is het goed.
    Als de godin niet iets knaps gewend is, en ze koopt liever jurken dan goed geluid, dan koopt ze maar zo'n bergje plastic met een mooi uiterlijk en matig geluid, het kan mij in weze niet boeien, alleen dat gezeik achteraf, als later blijkt dat er weer eens iets niet op aangesloten of afgespeeld mee kan worden of als er iets defect aan is..... daar baal ik wel van

    Denk dat ze Blond is
    Have fun and enjoy your collection

  18. #18

    Standaard

    @ Godesse
    Ik kan begrijpen dat je het een beetje hebt gehad in jouw topic: je vraagt advies over bepaalde sets en wat je krijgt is een discussie over een blurayspeler.

    Ik heb zelf niet heel veel verstand van home cinema (maar ben wel aan het leren)
    Zoals ik begrijp wil je dus een mooie set, zonder teveel poespas, en zoals ik de linkjes bekijk een met speler (geen bluray dus, zul je wel je redenen voor hebben)
    Dan zou ik ten eerste kijken naar sets die niet te oud zijn, bij een aantal zie ik op kieskeurig geen winkelprijzen meer staan dus dan kan het zijn dat deze niet meer te koop zijn.
    Ik heb ook vernomen dat er een kans bestaat dat je misschien in de toekomst gaat kijken voor een blurayspeler (als je daar zin in heb)
    Als dit het geval is zou ik een set kopen zonder speler, dan kun je met de tijd nog eens kijken voor bluray. Als je een set koopt met dvdspeler en je wilt met de tijd over op bluray, de speler zelf kun je niet verwisselen dus dan zit je met 2 spelers.
    Mijn advies: kijk eerst wat het bij jouw past (alles in 1 met of zonder speler)
    en als je perse met een speler wilt zou ik als ik jou was nadenken of je echt tevreden bent met een dvdspeler en of dat er een kans is dat je misschien in de toekomst zou kiezen voor bluray.
    Over wat je wilde weten: ik weet wel dat je bij BCC speaker standaards kunt kopen
    En optische ingang dat is meestal voor DTS (wat vaak bij bluray word gebruikt)
    Over de sets zelf kan ik niet oordelen, daarvoor zul je toch een winkel moeten binnenstappen die deze verkoopt en zelf luisteren

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    @ Godesse
    Ik kan begrijpen dat je het een beetje hebt gehad in jouw topic: je vraagt advies over bepaalde sets en wat je krijgt is een discussie over een blurayspeler.
    Lol.
    Eerst geef je kritiek alsof wij haar een Blu-ray Speler door de strot willen duwen maar vervolgens kom je in feite met het zelfde advies:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    en als je perse met een speler wilt zou ik als ik jou was nadenken of je echt tevreden bent met een dvdspeler
    Eigenlijk deel je de zelfde mening als de rest van ons alleen bouw je er een politiek correct praatje eromheen .
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  20. #20

    Standaard

    Mijn Sony setje is een set, maar de blu-rayspeler staat los aan de receiver aangesloten.


    Gaat de blu-ray speler kapot geen probleem ik kan gewoon een losse receiver kopen. OOk zo andersom. Ik zou idd geen receiver en blu-ray speler in 1 kopen. Dus ik zou dan een setje kopen blu-rayspeler los van receiver. De hdmi van mijn blu-ray speler gaat naar de receiver, en vanuit de receiver gaat er een HDmi naar de TV. Dat is de beste opstelling. Dus geen optische ingang/uitgang gebruiken. Goedkoop is altijd duurkoop, is niet altijd waar. Want wat is goedkoop, en wat is duur. Voor €400 heb je al een goed setje.(voor een niet geluidsfreak.)
    Ik zie trouwens dat de link die ik eerder gaf geen losse blu-ray speler meer bevat naast de receiver. Dat is jammer.
    hier zie ik wel een sony setje , een blu-ray speler los van de receiver. http://www.redcoon.nl/B328945-Sony-H...refId=bestlist

    Maar als ik weer iets ga komen dan zal het weer een blu-ray speler zijn van Sony met een onkyo receiver.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 12-08-2012 om 11:54

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    En optische ingang dat is meestal voor DTS (wat vaak bij bluray word gebruikt)
    Een optische of een digtale coax(tulp) in/uitgang zijn bedoeld voor DIGITALE audio signalen die door een D/A omzetter worden gehaald om voor ons weer hoorbaar gemaakt te worden.

    Digitale signalen zijn onderandere PCM - Dolby Digital en DTS tot 5.1 kanalen. De beperking van deze 2 ligt verder ook bij de bitrate, via optisch en coax zijn de huidige HD audio signalen niet beschikbaar ivm de beperkingen die deze kennen.

    HDMI is voor HD beeld en geluid, je kan in veel gevallen wel voor het beeld via HDMI laten lopen om HD beeld op je TV te krijgen, het geluid kun je in veel gevallen daarnaast dan via optisch of coax laten lopen. Dit is een simpele uitleg, er zit veel meer achter, maar ik wil het niet nodeloos ingewikkeld maken.

    De plastic basic setjes zijn niet in staat om HD geluid weer te geven, toch zal in de praktijk in de meeste gevallen het SD geluid voldoen en kan op deze manier toch nog van "goed" geluid genieten. Goed geluid komt van een beetje knap materiaal, wat de 1 goed genoeg vind, is voor een ander weer niet om aan te horen. Goed geluid dien je ook te leren herkennen, als je het eenmaal weet, dan wil je ook niet anders meer.

    Sommigen raken besmet en willen steeds beter, deze mensen hebben dan last van het zogenaamde upgrade virus, het begin van onze hobby die als je de controle verliest, behoorlijk in de papieren kan lopen
    Have fun and enjoy your collection

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Lol.
    Eerst geef je kritiek alsof wij haar een Blu-ray Speler door de strot willen duwen maar vervolgens kom je in feite met het zelfde advies:


    Eigenlijk deel je de zelfde mening als de rest van ons alleen bouw je er een politiek correct praatje eromheen .
    Wat dat betreft deel ik idd dezelfde mening, ik vind bluray zeker weten beter dan dvd, ook omdat je niet perse bluray films hoeft te kopen maar wel de keuze daarvoor hebt. En afhankelijk waar ik zit, zie ik af en toe weinig verschil tussen bluray en dvd, behalve als ik er een halve meter vanaf zit, dan zie ik het wel.
    Maar het leek me een beetje dubbelop om een set te kopen met dvd speler als er in de toekomst misschien een blurayspeler komt.
    Dan adviseer ik de TS dan ook om eerder voor een set tegaan zonder speler anders heeft ze misschien na een tijdje 2 spelers staan waarvan de een hetzelfde kan als de ander (op het bluray gedeelte na dan)

    (en ik had nog wel zo mijn best gedaan om niet opdringerig te zijn wb bluray)
    Laatst aangepast door MissShadows : 12-08-2012 om 12:17

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Een optische of een digtale coax(tulp) in/uitgang zijn bedoeld voor DIGITALE audio signalen die door een D/A omzetter worden gehaald om voor ons weer hoorbaar gemaakt te worden.

    Digitale signalen zijn onderandere PCM - Dolby Digital en DTS tot 5.1 kanalen. De beperking van deze 2 ligt verder ook bij de bitrate, via optisch en coax zijn de huidige HD audio signalen niet beschikbaar ivm de beperkingen die deze kennen.

    HDMI is voor HD beeld en geluid, je kan in veel gevallen wel voor het beeld via HDMI laten lopen om HD beeld op je TV te krijgen, het geluid kun je in veel gevallen daarnaast dan via optisch of coax laten lopen. Dit is een simpele uitleg, er zit veel meer achter, maar ik wil het niet nodeloos ingewikkeld maken.

    De plastic basic setjes zijn niet in staat om HD geluid weer te geven, toch zal in de praktijk in de meeste gevallen het SD geluid voldoen en kan op deze manier toch nog van "goed" geluid genieten. Goed geluid komt van een beetje knap materiaal, wat de 1 goed genoeg vind, is voor een ander weer niet om aan te horen. Goed geluid dien je ook te leren herkennen, als je het eenmaal weet, dan wil je ook niet anders meer.

    Sommigen raken besmet en willen steeds beter, deze mensen hebben dan last van het zogenaamde upgrade virus, het begin van onze hobby die als je de controle verliest, behoorlijk in de papieren kan lopen
    Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
    Dank je
    Have fun and enjoy your collection

  25. #25

    Standaard

    Topic kon volgens mij al dicht.

    Deze TS is meer op zoek naar een set die er mooi uit ziet en makkelijk aan te sluiten is.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goddesse Bekijk bericht
    Toch bedankt, maar dan probeer ik zelf wel verder te zoeken.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 13-08-2012 om 11:25
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •