Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 94 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander;1885811
    [FONT=Calibri
    Dat van Jordy PM heb ik van een betrouwbaar forumlid vernomen, hij had deze bericht ontvangen. [/FONT]
    Maar nu hou ik er verder overop.
    Lekker makkelijk vind je niet? Eerst de boel met een hoop drama en gespeculeer aanzwengelen en dan jezelf er weer van distantiëren. Sorry, maar je maakt jezelf nu echt zwaar belachelijk.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    En pas wat aan als ik denk ow ja dat ben ik vergeten te vermelden.Ik ga niet steeds nieuwe losse berichten aanmaken. Dat maakt het onoverzichtelijk.
    Die discussie is al eerder gevoerd. Het maakt het onoverzichtelijker omdat je altijd het laatste bericht leest en niet meer de berichten die daarvoor staan. Daar was je al eerder op aangesproken en volgens mij had je toen ook beloofd het niet meer te doen. Nu heb je weer je bericht aangepast door er (onder andere?) als reactie op het bericht van Marcel informatie aan toe te voegen. Zet dat dan in een nieuw bericht zodat nieuwe informatie ook telkens in de laatste berichten staan. Je gaat toch niet telkens terugbladeren om te kijken of iemand in een lopende discussie z'n vorige berichten heeft aangepast?


    EDIT (=duidelijke opmerking dat het bericht is aangepast): En zie hier, uit die vorige discussie:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Maar ik zal voortaan mijn berichten niet aanpassen op spellingsfoutjes, en ook niet enkele woorden bij zetten. Voorheen liet ik de al geplaatste zinnen intact.
    Laatst aangepast door mark t : 16-08-2012 om 15:06
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Het probleem is dat sommige redactie van dvd.nl geen negatieve dingen willen melden. Zo heeft Jordy in een pm vermeld aan een forumlid:
    We willen ze liever te vriend houden dan de waarheid te zeggen over de kwaliteit van hun releases. (einde citaat)
    Zo ook ludo:
    Wij zijn geen distributeur, maar zijn wel afhankelijk van wat de maatschappijen ons aanbieden. Die relatie willen we graag goed houden en niet kapot laten maken.Daarom worden dit soort topics ook vrij snel gesloten. (einde citaat)

    Maar jongens, door deze uitspraken en door deze topics te sluiten of berichten te verwijderen, zo worden jullie niet meer serieus en geloofwaardig bezien.
    Jullie hebben nog liever dat mensen weglopen van het forum, of forumleden jullie niet meer als opjectief en geloofwaardig zien. Dan steeds deze fouten blu-ray's uitgaves te verdedigen om de distributeurs te vriend te houden.

    Verder ben je nog niet de slechtste Ludo, want ik had vernomen dat sommige redactie leden me wilde bannen om deze redenen. maar U kwam toch voor me op, en melde dat ik om deze redenen niet gebanned mocht worden omdat mensen hun mening uit mochten brengen. (al is dat nog niet altijd het geval dat mensen hun meningen uit mogen brengen)
    Dit zijn opmerkingen die ik je persoonlijk toch heel kwalijk neemt. Nu speel je in op de integriteit van DVD.nl en - zoals eerder iemand al aanhaalt - ruk je alles uit hun context.

    Ja, het is toegestaan om kritiek te leveren op een bepaalde uitgave. Daar hebben wij nooit tegen geprotesteerd en dat doen wij zelf ook. Je kunt ons niet betrappen op het feit dat wij een slechte uitgave een hoge waardering geven om zo de maatschappij/distributeur te vriend te houden.

    Wat wij niet waarderen is de ongenuanceerdheid die in veel uitspraken zitten. Als er één uitgave niet goed is, wil dat helemaal niet zeggen dat de hele distributeur klote of slecht is. Dat is waar voor willen waken! En dat is waar wij jou/jullie op aanspreken. En dat lijkt mij ook niet meer dan terecht.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Even serieus, eerst ga je van alles voor waarheid posten over beeldkwaliteit en nu ook al over zogenaamde citaten van crewleden. Als iemand dat tegen jou zegt, wil nog niet zeggen dat het waar is. Hiermee laat je wederom zien dat je totaal niet snapt hoe een forum werkt. En als iemand anders dat aan jou doorgegeven heeft over Jordy, zou ik wel willen weten wie. Jij staat nu voor paal.
    Nee hoor ik sta niet voor paal.Ik heb in bovenstaande zinnen heel goed vermeld dat ik dit van iemand anders van het forum dat over Jordy's PM vernomen heb. En zoals ik al eerder melde, deze soort opmerkingen van Jordy had ik dus al enkele keren meer gehoord, zoals ik al aangaf. Ik sta niet voor paal maar dat mag je vinden. Jij was ook degene die mij wilde bannen. Maar dankzij Ludo werd dit tegengehouden. Dus je wilt eigenlijk zeggen,doet iemand een uitspraak van het forum is dat gelogen? Terwijl ik deze soort uitspraken zoals van Jordy al eerder heb vernomen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dit zijn opmerkingen die ik je persoonlijk toch heel kwalijk neemt. Nu speel je in op de integriteit van DVD.nl en - zoals eerder iemand al aanhaalt - ruk je alles uit hun context.

    Ja, het is toegestaan om kritiek te leveren op een bepaalde uitgave. Daar hebben wij nooit tegen geprotesteerd en dat doen wij zelf ook. Je kunt ons niet betrappen op het feit dat wij een slechte uitgave een hoge waardering geven om zo de maatschappij/distributeur te vriend te houden.

    Wat wij niet waarderen is de ongenuanceerdheid die in veel uitspraken zitten. Als er één uitgave niet goed is, wil dat helemaal niet zeggen dat de hele distributeur klote of slecht is. Dat is waar voor willen waken! En dat is waar wij jou/jullie op aanspreken. En dat lijkt mij ook niet meer dan terecht.
    Oke dat klopt als 1 uitgave niet goed is wil niet zeggen dat de rest ook niet goed is. maar ik zeg ook niet dat alles slecht is, dat zeggen sommige andere. Maar we moeten eerlijk zijn dat bepaalde distributeurs niet zo goede naam hebben omdat ze regelmatig niet zo'n goede blu-ray's en dvd's hebben uitgegeven. Daarom laten dan meerdere mensen die ik ken, en heb horen spreken op deze forum hun releases altijd liggen.
    Enkele keren hebben ze wel een goede uitgave. En dat mag dan ook gemeld worden. En dat doe ik ook. Zoals abduction. http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=85259

    En als er een slechte uitgave is dan meld ik dat ook , met screenshots erbij laat ik dit zien. En niet van rips maar van originele blu-ray schijfjes die ik dan zelf in handen heb.

    Laatst aangepast door De_Hollander : 16-08-2012 om 16:06

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Die discussie is al eerder gevoerd. Het maakt het onoverzichtelijker omdat je altijd het laatste bericht leest en niet meer de berichten die daarvoor staan. Daar was je al eerder op aangesproken en volgens mij had je toen ook beloofd het niet meer te doen. Nu heb je weer je bericht aangepast door er (onder andere?) als reactie op het bericht van Marcel informatie aan toe te voegen. Zet dat dan in een nieuw bericht zodat nieuwe informatie ook telkens in de laatste berichten staan. Je gaat toch niet telkens terugbladeren om te kijken of iemand in een lopende discussie z'n vorige berichten heeft aangepast?


    EDIT (=duidelijke opmerking dat het bericht is aangepast): En zie hier, uit die vorige discussie:
    Juist totdat ik een bericht kreeg van het dvd.nl redactie dat ik dit gerust mocht doen, als er maar geen andere mensen daarna gereageerd hebben.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Trek het nou niet weer in het dramatische met misleidende citaten. Dat je dat citaat van Ludo waar je voorheen ook al eens op bleef hameren verkeerd begrijpt is al eerder opgemerkt. En aan je voorbij gegaan. Ik heb geen zin om het opnieuw op te zoeken, maar de uitleg van Ludo waar je nu selectief uit ligt te citeren was toen heel correct en logisch en komt een stuk serieuzer en geloofwaardiger over dan jouw verwijten. Je maakt er weer een kermis van door te suggereren dat op deze site geen enkele kritiek mag worden gegeven om de filmmaatschappijen te vriend te houden.
    Dat blijkt overigens ook nog eens uit het feit dat er wel degelijk regelmatig negatieve beoordelingen staan over aspecten van dvd's of blu rays. Dat strookt helemaal niet met jouw verwijten.
    Je doet alsof er sprake is van zware censuur, maar je bericht staat er nog steeds. Dat topic dat toen gesloten is, is om heel andere redenen gesloten dan je nu suggereert. Je algemene manier van doen, het mysterieuze niet-nader-bij-naam-genoemde-forum, voortdurend aanpassen van je eigen berichten nadat er al op gereageerd was, enz. Lees het nog maar eens terug.

    En voor iemand die zich zo tekort gedaan voelt, blijf je aardig lang plakken op dit forum. Prima, maar ga niet telkens dezelfde riedel afsteken. Het hoeft niet allemaal tot in den treure herhaald te worden. Daar is volgens mij Ludo's bericht vooral tegen bedoeld. De opmerking dat de beeldkwaliteit niet goed is, is in de bespreking al gemaakt. Daar ga je nog eens uitgebreid overheen en vervolgens ga je nog iemand erop wijzen. 't Is nog net niet zo opdringerig als toen je in meerdere topics dezelfde riedel over fake 3D bleef kopiëren. En let wel: De kritiek in de bespreking staat er nog steeds, jouw berichten staan er nog steeds en het topic is niet gesloten, dus geen enkele reden om dramatisch te doen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Als deze bezorgdheid het resultaat is van die twee citaten die De Hollander aanhaalt, dan kun je gerust zijn; Die zijn uit hun context gehaald en geven ten onrechte het idee dat kritiek niet getolereerd wordt. Dat is ook al eerder opgemerkt, maar sommigen blijven liever hardnekkig volharden in hun slachtofferrol dan dat ze toegeven dat het misschien niet zo zwart-wit was als het lijkt.

    Zoals je in diverse besprekingen kunt zien, is kritiek niet taboe. Ik zie regelmatig negatieve oordelen over diverse aspecten van dvds en blu rays in besprekingen staan. Volgens mij worden of werden de schijfjes van een bepaalde maatschappij zelfs niet besproken omdat men zich niet kon vinden in de voorwaarden die de maatschappij daarbij stelde. De suggestie dat er een knieval wordt gemaakt voor de diverse maatschappijen is dus onzin.
    wat ik dus niet begrijp is dat dit soort berichten niet weggehaald worden
    de intensie is toch te zien of niet
    alleen maar de boel proberen op te naaien maar inhoudelijk niks toevoegen

    en jordy je ken zeggen van ik heb dat nooit gezegt omdat je dat soort berichten altijd pm doet dus het is jou woord tegen die van de_hollander is nooit te bewijzen maar ga niet zeggen dat de_hollander te ver gaat dan moet je dat soort berichten in het topic zelf plaatsen waar iedereen het kan zien!!!
    want je ziet het al weer in de berichten dat veel mensen zeggen van dat is speculatie dat heeft jordy nooit gezegt maar de mensen kunnen dit niet weten omdat je het dus alemaal pm doet en niet in het topic zelf en wat krijg je dan opnaaierij in het topic en gezeik
    blijkbaar mag de_hollander niet zeggen wat hij van het beeld vind van een blu ray dat de amerikaanse versie beter is dan de nl versie waarom mag hij dit niet zeggen
    hij heb notabene bij elke film bewijs met plaatjes en dan nog krijgt hij iedereen over zich heen dat begin ik een beetje moe te worden
    iedereen moet alles maar pikken en als je ook maar iets zegt wat niet in het straatje past krijg je een ban en altijd staat er bij die ban wanneer opgeheven NOOIT
    waarom een forum beginnen over dvd en blu ray als men niet mag zeggen wat men van het beeld en geluid vind
    en waarom berichten van mensen zoals mark t laten staan en berichten die wel ergens over gaan verwijderen ????????????????????????
    en graag hier in het forum niet in me pm een uitleg
    en de_hollander staat zeker niet voor paal ook ik heb zulke pm's gehad van jordy ik gebruikte toen nog een andere naam
    blijkbaar maakt jordy hier dus een sport van om pm dingen te zeggen en ze dan te ontkennen in het forum dus ik kan iemand op dit forum pm helemaal verrot schelden en het dan glashard in het forum ontkennen en dan staat persoon die ik uitgescholden heb dus voor paal vreemde redenering maar ja die zie je hier genoeg
    Laatst aangepast door rogierreggy : 16-08-2012 om 16:21

  7. #32
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb van meerdere dvd.nl ex leden gehoord van dat ze hun account niet meer gebruiken om die redenen.
    Interessant en waar hebben we dat gehoord ?

    Zou het maar hopen dat je screenshots echt van disks komen, want je gebruikt
    de term huurversie te pas en te onpas en dus ook gewoon voor downloads.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Je kunt ons niet betrappen op het feit dat wij een slechte uitgave een hoge waardering geven
    wil je wel effe paar titels geven hoor
    ghostbusters (blu ray) recensie is weggehaald bljkbaar beeld kreeg een 5
    close encounters of the third kind(blu ray) beeld krijgt bijna een 5 hier

    deze films zijn geweldig beeld top geluid top
    nou heb deze 2 films orgineel in mijn bezit
    en allebei de films zijn het aanzien niet waard heb spijt dat ik deze films ook op blu ray heb gekocht had ze al op dvd en had het daar beter bij kunnen houden
    en dan is er op deze site te lezen beeld is scherp en tis allemaal geweldig
    dus ja het bewijs staat op jullie site zelf
    Laatst aangepast door rogierreggy : 16-08-2012 om 16:53

  9. #34
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En op welk scherm bekijk je deze ? Of projecteer je ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #35

    Standaard

    Los van de bredere discussie snap ik werkelijk niet wat nu de insteek is van de opmerkingen op deze recensie. Een mager zesje voor een zeer recente film en in de tekst staan alle gebreken die ook in de reacties genoemd zijn. Over de weging van tekortkomingen kun je altijd blijven twisten, maar ook de lopende tekst staan ze vermeld. In hoeverre kans ons dan verweten worden dat we gebreken niet benoemen?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #36

    Standaard

    Als iedereen gewoon heel eerlijk is dan zijn de laatste +- 5 uit de 10 uitgaves die Eone entertainment uitbrengt van nieuwe films gewoon slecht en vol fouten en dat alleen om het op een 25gig schijfje te proppen omdat die goedkoper zijn en uiteindelijk de koste een beetje drukken..

    Schiet mij maar lek maar er moet echt een keer iets gebeuren aan distributeurs als Eone en DFW.
    Als het fatsoenlijk uitbrengen van films op blu-ray (50gig) te duur is stop er dan gewoon lekker mee..

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Als iedereen gewoon heel eerlijk is dan zijn de laatste +- 5 uit de 10 uitgaves die Eone entertainment uitbrengt van nieuwe films gewoon slecht en vol fouten en dat alleen om het op een 25gig schijfje te proppen omdat die goedkoper zijn en uiteindelijk de koste een beetje drukken..

    Schiet mij maar lek maar er moet echt een keer iets gebeuren aan distributeurs als Eone en DFW.
    Als het fatsoenlijk uitbrengen van films op blu-ray (50gig) te duur is stop er dan gewoon lekker mee..
    Het is 2012, wat let ons om de beste versies die er in de wereld zijn gewoon
    online te kopen?

    Fluitje van een cent.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Het is 2012, wat let ons om de beste versies die er in de wereld zijn gewoon
    online te kopen?

    Fluitje van een cent.
    Daar gaat het uiteindelijk niet om. Wrm kunnen ze het over het algemeen in het buitenland wel en hier niet..

    Vraag me af of ze uberhaubt hun eigen films wel eens bekijken voor hij in de winkel ligt, denk het niet namelijk.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Los van de bredere discussie snap ik werkelijk niet wat nu de insteek is van de opmerkingen op deze recensie. Een mager zesje voor een zeer recente film en in de tekst staan alle gebreken die ook in de reacties genoemd zijn. Over de weging van tekortkomingen kun je altijd blijven twisten, maar ook de lopende tekst staan ze vermeld. In hoeverre kans ons dan verweten worden dat we gebreken niet benoemen?
    Ik snap het ook niet helemaal. Je bent in je review nu niet echt enthousiast over de beeldkwaliteit. Je noemt de gebreken al.........waarom gaan mensen het er dan over hebben dat je dat niet doet ?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Los van de bredere discussie snap ik werkelijk niet wat nu de insteek is van de opmerkingen op deze recensie. Een mager zesje voor een zeer recente film en in de tekst staan alle gebreken die ook in de reacties genoemd zijn. Over de weging van tekortkomingen kun je altijd blijven twisten, maar ook de lopende tekst staan ze vermeld. In hoeverre kans ons dan verweten worden dat we gebreken niet benoemen?
    wel vreemd dat jullie praten over grain en van die andere mooie woorden
    maar dat jullie een zooi ruis in de genoemde films door mij dan niet zien en dat jullie dan praten over een goede transfer
    beide films kregen notabene 5 plaatjes voor beeld
    leg mij dat is uit dan???
    en ik kreeg een vraag op hoeveel inch kijk jij
    denk dat dat er niks mee te maken heeft een film hoort gewoon goed te wezen of het nou op een 38 inch of 42 ich tv word bekeken
    waarom zijn amerikaanse versies dan wel goed en de nl versies een zooi bagger waarom???????
    maar je krijgt van mij antwoord hoor ik kijk mjn films op een 40 inch full hd tv

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Los van de bredere discussie snap ik werkelijk niet wat nu de insteek is van de opmerkingen op deze recensie. Een mager zesje voor een zeer recente film en in de tekst staan alle gebreken die ook in de reacties genoemd zijn. Over de weging van tekortkomingen kun je altijd blijven twisten, maar ook de lopende tekst staan ze vermeld. In hoeverre kans ons dan verweten worden dat we gebreken niet benoemen?
    Je benoemd ook gebreken. Maar je zegt dit:

    "De beeldpresentatie is wat wisselvallig. Laten we starten met het positieve. Detail is meer dan voldoende. De kleuren zijn mooi gesatureerd. Op andere fronten kan het allemaal wat beter. Zo is de grain soms wel prominent aanwezig en is er sprake van een lichte flikkering bij sommige overzichtsshots van gebouwen. Het meest storende is nog de artefacting en macro-blocking die regelmatig optreden. Het beeld krijgt hierdoor een erg blokkerig en digitaal aanzicht. Het schaduwdetail kan hier en daar ook wat beter. Al met al is het zeker niet slecht. De transfer weet te overtuigen met name vanwege de kleurweergave en detaillering. Deze compenseren de wat lichtere gebreken."

    (einde citaat )

    Het probleem is nu net, dat de details juist helemaal niet goed zijn, en de kleuren ook niet. De kleuren zijn te overzadigd en het beeld heeft een te zwartniveau wat weliswaar zeer zwart is, zonder detaillering. Zie mijn screenshots op de eerste pagina. je ziet dan de verschillen van de US en de NL versie.

    Met Trespass zei je dat ook al "De scherpte en detaillering varieert van goed tot bij vlagen uitstekend. Het beeld is vrij van enige vorm van defecten. " (einde citaat)
    In andere forums resensies lees je precies hetzelfde over wat ik meld over deze film.
    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...spass&catid=99

    (citaat) Het beeld is algemeen scherp. De helderheid (te) laag en het contrast te hoog, waardoor het beeld donker qua karakter is. Dit heeft gevolg dat detaillering en schaduwdetaillering slechts voldoende is, en nergens echt een HD gevoel weet neer te zetten. Wat hierbij ook niet tot een positief resultaat bijdraagt, is dat de kleuren wat oververzadigd zijn. De kleuren zijn te vol met een zwartniveau wat, weliswaar zeer zwart is, maar zonder detaillering. Het beeld is dus niet als bij veel hedendaagse thrillers koel en grauw, maar erg hyper. Misschien moet dit de broeierige sfeer van de locatie Louisiana benadrukken, maar kwalitatief valt dit negatief uit. (einde citaat)

    Deze blu-ray's hebben dus deze encoders fouten:

    Die problemen zijn er omdat de input levels duidelijk zijn verwisseld (0-255 <-> 16-235) waardoor het zwart dicht loopt.En de kleuren zijn te oververzadigd daardoor en details wegvallen. zoals met Tresspas.
    En de posterization + macroblocking maken het helemaal compleet.
    Er is regelmatig een donkerbruine onderkleur in de schaduwen. zelfs als er een object groen is, dan is de schaduw donkerbruin.

    Daarom mijn vraagje in dit topic: was je dat niet opgevallen?
    Laatst aangepast door De_Hollander : 16-08-2012 om 18:16

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Daar gaat het uiteindelijk niet om. Wrm kunnen ze het over het algemeen in het buitenland wel en hier niet..

    Vraag me af of ze uberhaubt hun eigen films wel eens bekijken voor hij in de winkel ligt, denk het niet namelijk.
    Veel E1 en DFW uitgaven verschijnen in de VS en UK gewoon
    bij "normale" maatschappijen zoals Warner, Fox, Paramount, Universal etc.
    en die leveren over het algemeen gewoon goede tot uitstekende kwaliteit.

    Volgens mij krijgen E1 en DFW inferieure versies toegestuurd en kwakken
    die dan op een schijf het liefst enkellaags......
    Ik denk niet dat ze zelf echt de transfer van film naar digitaal doen.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogierreggy Bekijk bericht
    wil je wel effe paar titels geven hoor
    ghostbusters (blu ray) recensie is weggehaald bljkbaar beeld kreeg een 5
    close encounters of the third kind(blu ray) beeld krijgt bijna een 5 hier

    deze films zijn geweldig beeld top geluid top
    nou heb deze 2 films orgineel in mijn bezit
    en allebei de films zijn het aanzien niet waard heb spijt dat ik deze films ook op blu ray heb gekocht had ze al op dvd en had het daar beter bij kunnen houden
    en dan is er op deze site te lezen beeld is scherp en tis allemaal geweldig
    dus ja het bewijs staat op jullie site zelf
    Als je dan quote, doe het dan goed en gebruik dan niet de helft van een zin omdat dit jou beter uitkomt! Zo trek je mijn opmerking uit z'n verband en breng je deze onrust in de wereld.

    Daarnaast hebben wij nooit een recensie van Ghost Busters geplaatst, dus nu verwijt je ons iets waar wij helemaal nooit iets mee gedaan hebben. Dat je ons beschuldigd van het weghalen van recensies neem ik je erg kwalijk!
    Dat hebben wij nog nooit gedaan en zullen we ook nooit doen. Daar is ook geen enkele reden voor.

    Over Close Encounters kan ik niet oordelen, want die heb ik nooit op Blu-ray Disc gezien, maar het lijkt me wel erg onwaarschijnlijk dat als twee verschillende recensenten tot een positief oordeel komen er dan iets behoorlijk mis zou zijn aan deze transfer.

    Maar bij deze nodig ik je uit om een (proef)recensie voor DVD.nl te schrijven! We zijn namelijk altijd op zoek naar goede recensenten die hun mening goed kunnen verwoorden!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #44

    Standaard

    Wat een idioterie allemaal zeg hier.... Ik ben zelf 1 van de aanstichters van een beroemd eerder topic wat eerder werd gesloten. Nu heeft DeHollander met sommige uitgaves zeker een punt, maar ik vind zelf dat hij vaak erg doordraaft, gigantisch koppig en eigenwijs is en schriftelijk zich totaal niet goed kan verwoorden op dit forum. Aan dat laatste kan hij door gezondheidsredenen niet veel aan doen maar de eerste twee punten wel. Dus Hollander, trek je de feedback/kritiek eens aan van de massa's mensen die hier rondlopen want anders is iedereen gewoon klaar met je. Hoeveel screenshots je ook post, en hoe gelijk je ook hebt. De mensen geloven je gewoon niet meer, willen niet meer naar je luisteren en gaan je gezeik gewoon negeren. Al heb je gelijk.
    Dus doe jezelf een lol: wees eens wat relaxter, post je (wellicht nuttige) vergelijkingen en screenshots eens nadat je ze een paar hebt doorgelezen op spelling, taalgebruik en zinsopbouw en wees gewoon eerlijk dat je mkv's en .iso rips van US BD's download, want niemand hier in NL kan zo snel aan rental versies komen uit de US; die worden simpelweg niet verkocht of ter beschikking gesteld. Dus geef gewoon eens openheid van zaken, want een aantal zaken stinken gewoon.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogierreggy Bekijk bericht
    wil je wel effe paar titels geven hoor
    ghostbusters (blu ray) recensie is weggehaald bljkbaar beeld kreeg een 5
    close encounters of the third kind(blu ray) beeld krijgt bijna een 5 hier

    deze films zijn geweldig beeld top geluid top
    nou heb deze 2 films orgineel in mijn bezit
    en allebei de films zijn het aanzien niet waard heb spijt dat ik deze films ook op blu ray heb gekocht had ze al op dvd en had het daar beter bij kunnen houden
    en dan is er op deze site te lezen beeld is scherp en tis allemaal geweldig
    dus ja het bewijs staat op jullie site zelf
    Close Encounters krijgt gewoon een 8,2 gemiddeld van een reviewer of 21:
    http://www.cinemasquid.com/blu-ray/m...1-3bdf4ca58e2b
    Wie wijkt er dan af v/d norm???
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Wat een idioterie allemaal zeg hier.... Ik ben zelf 1 van de aanstichters van een beroemd eerder topic wat eerder werd gesloten. Nu heeft DeHollander met sommige uitgaves zeker een punt, maar ik vind zelf dat hij vaak erg doordraaft, gigantisch koppig en eigenwijs is en schriftelijk zich totaal niet goed kan verwoorden op dit forum. Aan dat laatste kan hij door gezondheidsredenen niet veel aan doen maar de eerste twee punten wel. Dus Hollander, trek je de feedback/kritiek eens aan van de massa's mensen die hier rondlopen want anders is iedereen gewoon klaar met je. Hoeveel screenshots je ook post, en hoe gelijk je ook hebt. De mensen geloven je gewoon niet meer, willen niet meer naar je luisteren en gaan je gezeik gewoon negeren. Al heb je gelijk.
    Dus doe jezelf een lol: wees eens wat relaxter, post je (wellicht nuttige) vergelijkingen en screenshots eens nadat je ze een paar hebt doorgelezen op spelling, taalgebruik en zinsopbouw en wees gewoon eerlijk dat je mkv's en .iso rips van US BD's download, want niemand hier in NL kan zo snel aan rental versies komen uit de US; die worden simpelweg niet verkocht of ter beschikking gesteld. Dus geef gewoon eens openheid van zaken, want een aantal zaken stinken gewoon.

    Volgens mij is dit de baas van Eone Entertaintment haha.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Volgens mij is dit de baas van Eone Entertaintment haha.
    Was t maar waar....

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Wat een idioterie allemaal zeg hier.... Ik ben zelf 1 van de aanstichters van een beroemd eerder topic wat eerder werd gesloten. Nu heeft DeHollander met sommige uitgaves zeker een punt, maar ik vind zelf dat hij vaak erg doordraaft, gigantisch koppig en eigenwijs is en schriftelijk zich totaal niet goed kan verwoorden op dit forum. Aan dat laatste kan hij door gezondheidsredenen niet veel aan doen maar de eerste twee punten wel. Dus Hollander, trek je de feedback/kritiek eens aan van de massa's mensen die hier rondlopen want anders is iedereen gewoon klaar met je. Hoeveel screenshots je ook post, en hoe gelijk je ook hebt. De mensen geloven je gewoon niet meer, willen niet meer naar je luisteren en gaan je gezeik gewoon negeren. Al heb je gelijk.
    Dus doe jezelf een lol: wees eens wat relaxter, post je (wellicht nuttige) vergelijkingen en screenshots eens nadat je ze een paar hebt doorgelezen op spelling, taalgebruik en zinsopbouw en wees gewoon eerlijk dat je mkv's en .iso rips van US BD's download, want niemand hier in NL kan zo snel aan rental versies komen uit de US; die worden simpelweg niet verkocht of ter beschikking gesteld. Dus geef gewoon eens openheid van zaken, want een aantal zaken stinken gewoon.
    Dan heb je niet goed gelezen de mensen geloven mij wel, en zijn niet klaar met mij. Juist de tegenover gestelde, lees maar eens goed wat andere te melden hebben in dit topic. En de screenshots liegen niet Jij komt altijd aan dat mensen mij niet geloven, ik lees dat nergens. Juist tegenovergestelde. En dvdhome resensie meld precies hetzelfde van wat ik eerder melde, aan hun screenshots kun je het ook zien http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...spass&catid=99 en komen overeen met mijn screenshots. Nee de us huur versies worden niet verkocht, maar er zijn mensen in de us die ze huren en uploaden. En enkele mensen hadden hier ook in het forum al aangegeven dat ze ook de full bd hadden gedownload van versies die alleen te huur waren in de US, dus zo zie je dat ik niet de enigste ben, Maar wat heeft dat met dit te maken?, Nu begin je weer met dit de boel op te naaien zo zie je dat je dingen gaat roepen waar je totaal niks van afweet. Mijn maat heeft de US versie gekocht van deze titel, die al even te koop was, en mijn buurman heeft de NL release gehuurt. En zoals je ook kunt lezen staan er een heel hoop mensen achter mij. En ik post nuttige screenshots, van originele bd's. En nogmaals heb ik eerder aangegeven ik post alleen screenshots van originele blu-ray's die ik in mijn hadden heb.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 17-08-2012 om 09:19

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Dan heb je niet goed gelezen de mensen geloven mij wel. En de screenshots liegen niet Jij komt altijd aan dat mensen mij niet geloven, ik lees dat nergens. Juist tegenovergestelde. En enkele mensen hadden hier ook in het forum al aangegeven dat ze ook de full bd hadden gedownload, dus zo zie je dat ik niet de enigste ben, zo zie je dat je dingen gaat roepen waar je totaal niks van afweet. Nu begin je off topic. Nee de us versies worden niet verkocht, maar er zijn mensen in de us die ze huren en uploaden. En zoals je ook kunt lezen staan er een heel hoop mensen achter mij. En ik post nuttige screenshots, van originele bd's.
    Joh, je begrijpt absoluut de essentie niet van wat ik schrijf. Als je goed leest dan gaat het over geloofwaardigheid, want dat is het waar het om draait. En als dat offtopic is dan zal dat wel, maar daar gaat het wel om. Nu ben je tenminste eerlijk en dat je gewoon rips van US BD's download en daar je bevindingen op baseert. Als het een 1-op-1 kopie is dan is dat IMO prima, want dat is dan nog steeds representatief voor de uitslag van je bevindingen. Ook begrijp je maar niet dat ik je bevindingen soms erg nuttig vind en daar mn keuzes ook wel op baseer. Je verwart diverse conslusies (dat je liegt over het downloaden en dat je nuttige screenshots plaatst) dusdaning dat je denkt dat ik vind dat je liegt met behulp van je screenshots. Zo haal je zaken door elkaar, snappen vele mensen je niet meer en vinden je bevindingen onbetrouwbaar. En dat doe je allemaal zelf omdat je heel warrig communiceert. En lees de dievrse topics maar door met vele mensen die kritiek hebben op je uitingen. De meeste mensen laten je nu een beetje gaan in het topic waar je de screenshots plaatst, maar dit is nu al het tweede topic wat uitgroeit tot een opsomming van feiten jegens je communicatie en houding waarvan je nog steeds te blind bent om ze in te zien.
    Voorderest roep je maar wat dat ik van niks afweet. Waarom vindt je dit? Omdat ik van jou nu eindelijk een bevestiging hebt dat je BD rips download en dat anderen dit ook doen? Wat maakt mij dat nu uit? Anderen liegen daar niet over en houden niet stelselmatig vol dat "een vriend" of "een buurman" deze originele US huurversies in hun bezit heeft en jou die leent om screenshots ervan te plaatsen om hun punt te maken. Dat doe jij alleen, niemand anders!

    Maar goed, uiteindelijk hou je toch wel weer vol dat je screenshots plaatst van originele BD's, dat vele onbekende mensen hier het met je eens zijn, dat allerlei onbekenden op andere forums jou altijd gelijk geven, dat het beheer een hetze tegen je voert en dat uiteindelijk de hele BD industrie of zelfs de maatschappij het op jou gemunt heeft. En die plaat voor je kop blijft daar lekker hangen....
    Give it a rest, neem even een chillpil en een realitycheck. Dan komt het allemaal wel weer goed....
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 17-08-2012 om 09:22 Reden: Even gequote voordat ik reageer op een volledig ander en aangepast bericht... ;-)

  25. #50

    Standaard

    Ah juist, mn vermoeden was dus juist....reactie is dus in de tussentijd alweer aangepast...hoe toepasselijk...

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •