Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 94 van 94 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Heb zelf niets tegen de persoon De_hollander maar het is vooral zijn manier van doen waar 'k problemen mee heb.
    Het constant herhalen in wat voor draadje(s) dan ook waar maar enigszins naar een aantal Nederlandse distributeurs wordt verwezen. Of dat nu een recensie is of een BD draadje van de film zelf tot aan de welke film heb je net gekeken draad toe.

    Er is reeds een draadje om problemen met BD uitgaven te melden dat kan toch daar gemeld worden ? Het is trouwens een draadje dat hij zelf heeft aangemaakt, niets mis mee.

    Door dat te pas en te onpas te berichten in al die andere draadjes lijkt het gewoon op een heksenjacht en daar is echt niemand mee gediend behalve misschien de opgetrommelden.
    Ik begrijp je punt Stefaan. Het macrogedoe en weet ik het wat voor technische beeldverhalen nog meer duiken overal op vanaf de hand van heer Hollander. Als leden dat gaat tegenstaan, wat ik me overigens erg goed voor kan stellen dan hebben zij helemaal gelijk dat er eens wat van gezegd wordt. Echter heeft een lid van de redactie deze luxepositie niet. Ik vind het ronduit belachelijk dat een redactielid een lid openbaar beticht van 'gezeik'. Dat is pm materiaal, naar mijn bescheiden mening.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogierreggy Bekijk bericht
    je ben wel snel met reageren voel je je aangesproken
    helaas voor jou ben ik getrouwd met een canadeze dus ik kan engels
    begrijp ook niet waarom je niet gewoon in het nederlands kan neerzetten genoeg gezegd
    maar blijkbaar is het in het engels interasanter
    en goed zo dat je tips aanneemd misschien ken je de tips van de_hollander ook is ten harte nemen inplaats het met alles eens te zijn wat mark t hier schrijft lolll loll
    Het zou wel prettig zijn voor ons lezers dat je probeert wat leestekens te gebruiken Rogier.

  3. #78
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dan, tja daar valt wa voor te zeggen maar als ze nu ook al redactie leden gaan "aanvallen" tja dan kan je toch niet lijdzaam toezien als moderator of admin.

    Even een open deur in trappen die je ook wel zult kennen. Het levenspad van een moderator gaat niet over rozen
    Laatst aangepast door StefaanD : 17-08-2012 om 22:17 Reden: Eerste zin wat duidelijker
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Heb zelf niets tegen de persoon De_hollander maar het is vooral zijn manier van doen waar 'k problemen mee heb.
    Het constant herhalen in wat voor draadje(s) dan ook waar maar enigszins naar een aantal Nederlandse distributeurs wordt verwezen. Of dat nu een recensie is of een BD draadje van de film zelf tot aan de welke film heb je net gekeken draad toe.

    Er is reeds een draadje om problemen met BD uitgaven te melden dat kan toch daar gemeld worden ? Het is trouwens een draadje dat hij zelf heeft aangemaakt, niets mis mee.

    Door dat te pas en te onpas te berichten in al die andere draadjes lijkt het gewoon op een heksenjacht en daar is echt niemand mee gediend behalve misschien de opgetrommelden.
    Er zijn ook wel eens meerdere draadjes van dezelfde titels besprekingen. Zoals, Jaws, Total recall enz. En in deze recensie begon ik met een vraag aan Patrick van den Hul waarom hij geen melding gaf aan de problemen die ik had gemeld inzake details problemen, donkere stukken en opgeblaasde kleuren. Je weet wel. Dus het was niet alleen dezelfde copy paste tekst. Sterker nog Patrick van den Hul meld dat de goede details en kleuren het enigste positieve is. Wat dus ook niet het geval is. Waarschijnlijk was het hem niet opgevallen. Of wel, maar dat hij niet alles wilde afkraken en probeerde een positieve punt te noemen. Snap je?
    Laatst aangepast door De_Hollander : 17-08-2012 om 22:23

  5. #80

    Standaard

    Ik wil Patrick van den Hul niet beledigen of zo hoor. Dat moet je niet denken.
    Hij heeft toch wel melding gegeven over macroblocking. Dus hemelde de release niet helemaal de hemel in.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 17-08-2012 om 22:25

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ik begrijp je punt Stefaan. Het macrogedoe en weet ik het wat voor technische beeldverhalen nog meer duiken overal op vanaf de hand van heer Hollander. Als leden dat gaat tegenstaan, wat ik me overigens erg goed voor kan stellen dan hebben zij helemaal gelijk dat er eens wat van gezegd wordt. Echter heeft een lid van de redactie deze luxepositie niet. Ik vind het ronduit belachelijk dat een redactielid een lid openbaar beticht van 'gezeik'. Dat is pm materiaal, naar mijn bescheiden mening.
    geloof me de_hollander word pm genoeg afgezeken door redactieleden/moderators/admins
    wat er tegen hem gezegt is zal ik niet herhalen maar ben hiermee wel naar de site owner gegaan die heb ik een paar minuten geleden nog een pm gestuurd
    en het punt wat stefaan maakt begrijp ik niet
    dat de_hollander films eerder heeft dan andere forum leden dat staat de forum leden tegen hij heeft al vele malen naar zijn hoofd gekregen dat dat niet kan dat hij de film al heeft zal wel 1 of ander mkvtje zijn maar mensen hebben blijkbaar nog nooit van import gehoord
    en hij zegt bij man on the ledge leuke film alleen beeld is niks ik zie dat hij door de resesent ook niet goed bevonden is dus wat is het probleem het word blijkbaar te technisch allemaal als de_hollander laat zien wat er mis mee is deze man moeten jullie koesteren niet tegen aan trappen
    hij zet ook vaak linken naar een andere site neer die mensen die daar hun recensies schrijven zouden hier geen leven hebben!!!!
    Laatst aangepast door rogierreggy : 17-08-2012 om 22:28

  7. #82

    Standaard

    Afkappen en via pm voortzetten zou verstandig zijn. Maar dat moeten ze natuurlijk zelf weten. Dat is hoe ik het gedaan zou hebben.

    Ik ken de deur inderdaad. En als mod moet je concessies doen. En dat blijkt nog een hele opgave wanneer je eigenlijk een uitgesproken mening draagt

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogierreggy Bekijk bericht
    geloof me de_hollander word pm genoeg afgezeken door redactieleden
    wat er tegen hem gezegt is zal ik niet herhalen maar ben hiermee wel naar de site owner gegaan die heb ik een paar minuten geleden nog een pm gestuurd
    en het punt wat stefaan maakt begrijp ik niet
    dat de_hollander films eerder heeft dan andere forum leden dat staat de forum leden tegen hij heeft al vele malen naar zijn hoofd gekregen dat dat niet kan dat hij de film al heeft zal wel 1 of ander mkvtje zijn maar mensen hebben blijkbaar nog nooit van import gehoord
    en hij zegt bij man on the ledge leuke film alleen beeld is niks ik zie dat hij door de resesent ook niet goed bevonden is dus wat is het probleem het word blijkbaar te technisch allemaal als de_hollander laat zien wat er mis mee is deze man moeten jullie koesteren niet tegen aan trappen
    hij zet ook vaak linken naar een andere site neer die mensen die daar hun recensies schrijven zouden hier geen leven hebben!!!!
    Daar is een pm ook voor, onder meer. Issues moet je daar maar uitvechten.

    En denk nou eens aan je leestekens! 4x een ! is een goed begin maar ook andere delen van je reacties voelen de behoefte.

  9. #84
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Rogier vermoed dat je toch wel weet wat de P betekent in PM ? Zou voor jou geen probleem mogen zijn aangezien je Engels goed blijkt te zijn.

    Of delen jullie je PM box misschien ?

    Verder ga 'k niet meer reageren op je persoonlijke aantijgingen jegens mij. Je zegt het niet met zoveel woorden maar je laat wel uitschijnen alsof ik een domme zak ben. Of totaal wereldvreemd.

    Dat mag best en het zal me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten hoe jij over me denkt.
    Met De_hollander valt nog te praten jij daarintegen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #85

    Standaard

    Zo, ik denk dat het allemaal wel duidelijk is nu. Vanaf hier gaan we lekker weer OT door op de film te reageren en kan er hier verder gepraat worden over het huidige onderwerp.

    (even de mod in mij laten spreken )

  11. #86

    Standaard

    Zullen we ontopic door gaan. En niet meer verder elkaar verwijten.
    We hebben alles zo'n beetje gezegt wat we wilde zeggen.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Zullen we ontopic door gaan. En niet meer verder elkaar verwijten.
    We hebben alles zo'n beetje gezegt wat we wilde zeggen.
    goed plan

  13. #88

    Standaard

    maar ik had nog iets te zeggen...

  14. #89

    Standaard

    Van alle filmen die ik onlangs had gekocht verwachtte ik het minste van deze.
    Maar wat een topper is dit zeg.
    Spannend, maar wel doordacht verhaal, iets wat je nooit zou verwachten.
    Ook puike vertolkingen van de ganse cast.
    Ik heb echt genoten van dit pareltje en kan hem zodoende warm aanbevelen.

  15. #90

    Standaard

    Mijn eerste post in dit topic, maar wil ook nog iets melden.

    Het toppunt van dit allemaal is dat onze E1 release dus de genoemde fouten heeft en een SL BD is terwijl de UK bluray welke ik vandaag heb ontvangen ook van E1 is (zelfde maatschappij dus) en de genoemde problemen niet heeft en een DL BD is. Why? Why? Ze hebben een goede transfer in huis en brengen hier toch een transfer met fouten uit .

    Voor mij nu geen probleem voor deze film, maar heb wel een 100tal andere lokale releases, ze hebben niet allemaal fouten, maar een 20-30% wel en ze zijn bijna allemaal SL BD wat voor een reletief lage bitrate zorgt.

    Heb zelf even een vergelijking gemaakt tussen beide versies, de screenshot uit de DVD.NL Review van onze versie en de versie uit de UK ook van E1. Het is duidelijk dat onze release problemen heeft.

    vergelijking
    Laatst aangepast door timofp : 17-01-2014 om 00:11
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  16. #91

    Standaard

    Je moet de NL releases van E1 vermijden, want er is altijd wel iets mis mee. Wij krijgen gewoon steeds de goedkope, minder geoptimaliseerde versie. Dit beperkt zich overigens niet alleen tot E1, maar zo'n beetje alle distributeuren.

  17. #92

    Standaard

    Inderdaad, echter ben ik daar pas sinds een paar maanden achter gekomen waardoor ik met ongeveer 100-150 uitgaves van lokale maatschappijen zit. Ben ze nu een voor een aan het vergelijken met reviews vanuit het buitenland en er zitten er een hoop tussen welke te helder zijn of te donker (zoals man on a ledge) en ze hebben allemaal een relatief lage bitrate.

    Nu koop ik ze ook niet meer natuurlijk, maar je zit daar dan met die rotte appels in je collectie, enige optie is opnieuw kopen, maarja dat kost ook wel wat. Trouwens bij man on a ledge is het geen kwestie van minder geoptimaliseerd,dit is gewoon incompetentie, het is 1 enkele instelling bij het encoden welke verkeerd staat wat dit resultaat geeft. De lage bitrate is dan weer winstbejag.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  18. #93

    Standaard

    E1 hier in NL/BE kun je niet vergelijken met E1 UK.
    E1 NL/BE blijft in mijn ogen gewoon RCV, vergelijkbaar als dat Chevrolet hier gewoon Deawoo is en kwalitatief niet met de Amerikaanse Chevrolet te vergelijken is.

    Ik vermijd ook alle NL independence, met uitzondering van A-film die het meestal wel goed doet.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #94

    Standaard

    Het is ook jammer dat er zo weinig recensies te vinden zijn van Nederlandse dvd's en blu-ray uitgaves, i.t.t. de buitenlandse releases.

    Films van E1, FilmFreak en DFW zou ik eerst screenen voordat je tot aankoop overgaat.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •