De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Amazon: Group my items

    Stel ik plaats een pre-order bij Amazon UK die pas over 3 maanden uitkomt en bij diezelfde bestelling doe ik ook nog een titel die gewoon leverbaar is. Vervolgens kies ik voor "Group my items into as few deliveries as possible".
    Wachten ze dan echt 3 maanden met het verzenden van die titel die op voorraad is?

  2. #2

    Standaard

    Ze sturen hem meestal niet direct, soms wel wat eerder, maar ook wel eens pas samen met de pre-order.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    De ene keer doen ze dit wel en de andere keer niet.

    Je loopt echter het risico om het item dat nu beschikbaar is over drie maanden niet meer te hebben.

    Ze houden namelijk niets opzij voor zo een lange periode. Ik heb een keer een pre-order besteld samen met een op dat moment aantrekkelijk geprijsde dvd box, en eenmaal de preorder verstuurd werd kreeg ik de mededeling dat het andere item niet meer leverbaar was!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    De ene keer doen ze dit wel en de andere keer niet.

    Je loopt echter het risico om het item dat nu beschikbaar is over drie maanden niet meer te hebben.

    Ze houden namelijk niets opzij voor zo een lange periode. Ik heb een keer een pre-order besteld samen met een op dat moment aantrekkelijk geprijsde dvd box, en eenmaal de preorder verstuurd werd kreeg ik de mededeling dat het andere item niet meer leverbaar was!
    Dat is heel vreemd. Immers, door jouw bestelling, ook al wordt die niet meteen uitgeleverd, vermindert de (virtuele) voorraad met 1, en dat zou leidend moeten zijn bij bestellingen van hetzelfde artikel door anderen. Mocht de voorraadteller dus uiteindelijk op 0 staan, dan zou in de werkelijke (fysieke) voorraad er nog 1 moeten zijn, namelijk die van jou.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •