De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Ikea kasten

  1. #1

    Standaard Ikea kasten

    Geen flauw idee waar ik dit moest plaatsen;

    maar even wat info, vanaf oktober krijgen we nieuwe Besta kasten bij de ikea, in 20 cm diep (ideal dus voor dvd's/bluray's) het gaat om de volgende maten:

    60x38
    60x64
    60x128
    120x38
    120x128

    de 120x64 hadden we al, van de 120x128 weet ik het niet zeker. Alle maten alleen in wit en zwartbruin.

  2. #2

    Standaard

    Als we dan toch reclame gaan maken voor Ikea kasten; ik heb nog drie zwarte Billy's staan met extra planken. Twee in prima staat, eentje is wat scheef gaan groeien, maar door een handig iemand vast te maken. Gratis af te halen in Groningen in ruil voor een kratje Grolsch beugels.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cspr Bekijk bericht
    Geen flauw idee waar ik dit moest plaatsen;

    maar even wat info, vanaf oktober krijgen we nieuwe Besta kasten bij de ikea, in 20 cm diep (ideal dus voor dvd's/bluray's) het gaat om de volgende maten:

    60x38
    60x64
    60x128
    120x38
    120x128

    de 120x64 hadden we al, van de 120x128 weet ik het niet zeker. Alle maten alleen in wit en zwartbruin.
    Eindelijk!!

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat is inderdaad goed nieuws. Mis wel nog altijd de 60x198 kasten.

    Zullen en ook deurtjes beschikbaar zijn en poten voor bijvoorbeeld de 60x128 ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #5

    Standaard

    Deurtjes zijn gewoon hetzelfde. Aangezien alleen de diepte anders is . Pootjes kun je ook gewoon eronder monteren, alleen het frame met poten krijgen we (nog) niet in 20 cm diepte.

  6. #6

    Standaard

    laat ikea maar een dvd.nl actie beginnen, voor de beginnende of gevorderde verzamelaar

  7. #7

    Standaard

    Vanaf wanneer zouden die nieuwe besta kasten er zijn ? Eind oktober of begin oktober ? Moet echt dringend nieuwe kasten hebben... Heb geen zin om weer zo'n smal rek te kopen waar bijna niks in kan...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •