De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sister Act 1 & 2 in de maak in een box

    Vreemde volgorde maar goed Sister Act 2 is in de maak. Op Sister Act 1 (ouder natuurlijk) moeten we nog even op wachten...

    NOTE; om de post hieronder te laten staan het gaat inderdaad om Sister Act 1 en 2.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door pjblack : 10-06-2012 om 15:38
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    eeeuhm
    er staat toch overduidelijk dat het om een 2 movie collection gaat?
    sister act 1 krijgt zelfs een 20th anniversary collection.

  3. #3

    Standaard

    De uitgave bevat inderdaad beide films. Dat is ook duidelijk te zien op de afbeelding. Wellicht kan de titel van het topic aangepast worden? De uitgave bestaat uit 3 discs. Op disc 1 (Blu-ray) staan beide films, op disc 2 (DVD) Sister Act en op disc 3 (DVD) Sister Act 2.

  4. #4

    Standaard

    Zo lees ik het toch niet. Het staat overduidelijk dat het gaat om Sister Act 2 Blu ray + DVD. Er staat nergens bij dat het ook om Sister Act 1

    Zover ik het lees zijn het 2 bd's + 1 copy dvd. Ik lees zie nergens dat het ook gaat om Sister Act 1 of ben ik nou gek?

    http://www.blu-ray.com/movies/Sister...Blu-ray/40142/

    Note of bedoelen ze Sister Act 1 + 2 afgebeeld als Sister Act 2 (niet echt logisch als er meerdere films zijn van gemaakt als je het mij vraagt.)
    Laatst aangepast door pjblack : 10-06-2012 om 15:05
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  5. #5

    Standaard

    vrees dat je er gewoon keihard aan het overkijken bent.

    er staat Sister Act / Sister act 2 : back in the habit, waarbij de eerste dus een 20 th anniversary edition krijgt. staat ook duidelijk op die doos dat het een two movie collection is en onderaan op bluray.com zie je ook nog es netjes sister act apart als bluray vermeld staan, naast de sequel.

  6. #6

    Standaard

    Beide zijn al een tijdje uit in Duitsland (met een hele berg talen ondertitels, waar NL natuurlijk ontbreekt).

    Kijk even op Amazon.de

    http://www.amazon.de/Sister-Act-himm...9338708&sr=8-3

    http://www.amazon.de/Sister-Act-g%C3...d_bxgy_d_img_b
    Laatst aangepast door Hombre : 10-06-2012 om 15:59

  7. #7

    Standaard

    Ja ik zie nu ook een witte en rode kant op de cover.....ff titel aanpassen
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  8. #8

    Standaard

    Benelux zullen ze wel jammer genoeg weer overslaan met deze release zoals de gewoonte is tegenwoordig...

  9. #9

    Standaard

    Volgens mij staat ie wel ergens in de pijplijn, maar die dubbele uitgave natuurlijk weer niet. Net zoals bij Sherlock Holmes.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  10. #10

    Standaard

    Deze komt in het najaar uit voor verschillende landen in de EU. Be/Nl nog niets bekend zeker?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Deze komt in het najaar uit voor verschillende landen in de EU. Be/Nl nog niets bekend zeker?
    Dit zijn de gegevens van de DE versie:

    Sprache: Deutsch (Dolby Digital 5.1), Englisch (Dolby Digital 5.1), Italienisch (Dolby Digital 5.1), Polnisch (Dolby Digital 5.1), Französisch (Dolby Digital 5.1), Russisch (Dolby Digital 2.0), Spanisch (Dolby Digital 5.1)
    Untertitel: Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Spanisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch

    The Walt Disney Company Benelux heeft aangegeven dat zij geen potentieel zien in het uitbrengen van dit soort liveaction films op BD van Touchstone/Hollywood pictures voor ons landje.

  12. #12

    Standaard

    Volgend jaar start Sister Act de musical hier in Nederland, waardoor er vast gauw weer een animo boost is voor de films. Zou toch erg dom zijn als ze de films hier niet uitgeven op Blu-Ray.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •