Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.

Discussie: Devil's Advocate

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DarkElf Bekijk bericht
    Op het einde van het filmpje zie je dan toch duidelijk de sculptuur in beide versies, allebei onveranderd. Vreemd!

    Ik heb er eigenlijk nooit opgelet, was teveel aan het letten op Pacino's dialoog.
    Klopt

  2. #27

    Standaard

    En inmiddels bevestiging middels ander forum ook:

    The disc is the revised version where the mural is faceless in certain scenes.

    http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=198105&page=6

    Maar inderdaad, ondanks het digitale gesleutel m.b.t. het beeld, blijft de film goed...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DarkElf Bekijk bericht
    Op het einde van het filmpje zie je dan toch duidelijk de sculptuur in beide versies, allebei onveranderd. Vreemd!

    Ik heb er eigenlijk nooit opgelet, was teveel aan het letten op Pacino's dialoog.
    Ik zie dus wel duidelijk het verschil.
    http://img292.imagevenue.com/img.php..._122_482lo.jpg
    zie linksehelft van het plaatje, daar zie je een personen in het sculptuur, rechtsehelft zie je de lichamen niet in het sculptuur.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 11-09-2012 om 14:29

  4. #29

    Standaard

    DarkElf heeft het over het einde van het filmpje, waarin ze inderdaad exact hetzelfde zijn.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    DarkElf heeft het over het einde van het filmpje, waarin ze inderdaad exact hetzelfde zijn.
    Ja klopt daar zijn ze wel hetzelfde. Het is alleen in het begin van het beeld dat er verschillen zijn, voordat het begint te bewegen.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Egon Bekijk bericht
    Als je naar het witte kunstwerk goed kijkt zie je toch een goeie verschil.

    Ja het verschil zag ik ook, maar bedoelde er zelf mee dat het me weinig boeide dat het veranderd was. Maar dat is mijn mening

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik zie dus wel duidelijk het verschil.
    http://img292.imagevenue.com/img.php..._122_482lo.jpg
    zie linksehelft van het plaatje, daar zie je een personen in het sculptuur, rechtsehelft zie je de lichamen niet in het sculptuur.
    Zou je a.u.b. niet meer die website willen gebruiken... Hier op kantoor krijg ik een (pr0n)pop-up van Livejasmin. Zijn ze hier niet blij mee...

    Gebruik b.v. Tinypic
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  8. #33
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Dus niemand weet wanneer en waar de Bluray uitkomt (één van mijn favoriete films)
    I'll be back!!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht
    Dus niemand weet wanneer en waar de Bluray uitkomt (één van mijn favoriete films)
    Inderdaad. Wel balen, met The Rock heeft het ook een tijd geduurd, deze was al uit in Frankrijk met NL ondertitels, heeft 2 jaar geduurd voordat deze in NL kwam. Maar je kunt deze blu-ray ook inporteren, er zitten NL subs in.

  10. #35

    Standaard

    Staat nu ook beschreven in de review op blu-ray.com.

    De gereviseerde sculptuur is het zwakke punt van de beeldtransfer, omdat het effect gedateerd is. Jammer, zal er nu met de blu-ray wel op letten denk ik.

    Ga deze wel importeren.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DarkElf Bekijk bericht
    Staat nu ook beschreven in de review op blu-ray.com.

    De gereviseerde sculptuur is het zwakke punt van de beeldtransfer, omdat het effect gedateerd is. Jammer, zal er nu met de blu-ray wel op letten denk ik.

    Ga deze wel importeren.

    Heb even de scene met de sculptuur op de gedownloade blu-ray opgezocht en bekeken.
    Maar voordat het begint te bewegen zijn er inderdaad geen lichamen te zien. om 2:23:55 wat digitaal bewerkt was van de sculptuur. Ik zie er niks slechts aan.
    Dus waarom ze het dan Unrated DC noemen weet ik ook niet.
    Dus http://www.movie-censorship.com/news_en.php?ID=3979 heeft het mis. Hun gissing : The probability is high that it is the original theatrical version with unblurred sculptures in Al Pacino's apartment.


    dit punt heb ik nog niet gevonden daar weet ik de timeline niet van
    Laatst aangepast door De_Hollander : 12-09-2012 om 11:51

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Heb even de scene met de sculptuur op de gedownloade blu-ray opgezocht en bekeken.
    Maar voordat het begint te bewegen zijn er inderdaad geen lichamen te zien. om 2:23:55 wat digitaal bewerkt was van de sculptuur. Ik zie er niks slechts aan.
    Dus waarom ze het dan Unrated DC noemen weet ik ook niet.
    Dus http://www.movie-censorship.com/news_en.php?ID=3979 heeft het mis. Hun gissing : The probability is high that it is the original theatrical version with unblurred sculptures in Al Pacino's apartment.


    dit punt heb ik nog niet gevonden daar weet ik de timeline niet van
    Dat heb ik meteen al gezegd. Moelijk hè, om iets van een ander aan te nemen...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marko Heins Bekijk bericht
    Dat heb ik meteen al gezegd. Moelijk hè, om iets van een ander aan te nemen...
    Ik nam aan wat hier staat http://www.movie-censorship.com/news_en.php?ID=3979

    Maar nu ik het zelf zie aan het gedownloade blu-ray, kan ik beamen dat movie-censorship maar wat roepen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 14-09-2012 om 17:41

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •