Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 69 van 69 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    ik vind de 2e Harry Potter film overigens beschikken over behoorlijk wat diepte hoor? weet nie wat voor blu ray 3d speler je gebruikt?
    PS3, Sony S470, Sony S790 en Panasonic BDT310 en het blijft slecht.

    De film is heel donker wat meestal al een obstakel betekent voor een mooi 3D effect en dan betreft het nog een conversie ook nog. Kijk naar de randen en je krijgt het gevoel alsof het beeld een stukje "naar achter is gezet" en daar houdt het mee op.

    Eeuwig zonde want deze films lenen zich perfect voor een mooi 3D spektakel.

    Vergelijk ze maar eens met andere wel goed gelukte conversies zoals Priest, Piranha en Alice In Wonderland. Wereld van verschil...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    PS3, Sony S470, Sony S790 en Panasonic BDT310 en het blijft slecht.

    De film is heel donker wat meestal al een obstakel betekent voor een mooi 3D effect en dan betreft het nog een conversie ook nog. Kijk naar de randen en je krijgt het gevoel alsof het beeld een stukje "naar achter is gezet" en daar houdt het mee op.

    Eeuwig zonde want deze films lenen zich perfect voor een mooi 3D spektakel.

    Vergelijk ze maar eens met andere wel goed gelukte conversies zoals Priest, Piranha en Alice In Wonderland. Wereld van verschil...
    Voordat we weer offtopic gaan over 3D , kunnen we zo'n discussie wellicht hier niet beginnen.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Voordat we weer offtopic gaan over 3D , kunnen we zo'n discussie wellicht hier niet beginnen.
    Okay ik houd al op.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  4. #54

    Standaard

    yep, Bol.com relese 28 aug.
    Zaterdag ga ik toch kijken bij MM en Free.

  5. #55

    Standaard

    Misschien lees ik er over heen, maar zit er nou helemaal geen audiocommentaar bij de Benelux versie?

    Persoonlijk vind ik het jammer dat het dit keer geen bluray/dvd combo is (vond dat wel makkelijk bij Thor en Captain America), maar dat is nou eenmaal niet altijd zo. De cover had ook beter gekund, maar daar kan ik ook mee leven.

    Maar om nou doodleuk het audiocommentaar er vanaf te halen? Dat is voor mij één van de belangrijkste extra's.

    Ik vind het sowieso een beetje een karige release voor zo'n succesvolle film, dat ik een beetje argwaan krijg over de snelle release. Maar ik zou echt niet weten waarom ze het audiocommentaar weg zouden laten.

  6. #56

    Standaard

    Wordt deze nou door Disney op Paramount uitgegeven,op de rug van het hoesje staat paramount.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wordt deze nou door Disney op Paramount uitgegeven,op de rug van het hoesje staat paramount.
    Volgens mij kan je deze release vergelijken zoals met de huidige Touchstone en Dreamworks uitgaves van Walt Disney... The Help, War Horse, Real Steel... Andere maatschappij maar Disney of (Buena Vista dacht ik?) brengt hem uit...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Volgens mij kan je deze release vergelijken zoals met de huidige Touchstone en Dreamworks uitgaves van Walt Disney... The Help, War Horse, Real Steel... Andere maatschappij maar Disney of (Buena Vista dacht ik?) brengt hem uit...
    Nope. Word door Paramount uitgegeven want..........IK HEB HEM AL!!!!!

    Gekocht bij Bart Smit daar lag de Blu Ray en de dvd al. 3d versie heb k niet zien liggen.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Nope. Word door Paramount uitgegeven want..........IK HEB HEM AL!!!!!

    Gekocht bij Bart Smit daar lag de Blu Ray en de dvd al. 3d versie heb k niet zien liggen.
    Waarschijnlijk blauw betaald... Welke Bart Smit waar er zijn er veel hé.

  10. #60

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Nope. Word door Paramount uitgegeven want..........IK HEB HEM AL!!!!!

    Gekocht bij Bart Smit daar lag de Blu Ray en de dvd al. 3d versie heb k niet zien liggen.
    Wat staat er op de disc art...?
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 25-08-2012 om 08:57

  12. #62

    Standaard BR bij FRS al op zaterdag

    Zag gelukkig de film zaterdag al bij de FRS voor dezelfde prijs als bij Bol.com. Voor € 22,99 veel kijkplezier in 3D....

  13. #63

    Standaard

    Inmiddels de 3D versie binnen gekregen, maar ik krijg alleen te zien, het embleem, nl. die grote A verder gebeurt er niets, en geeft aan dat er 51.00 min. op staat. Teller loopt door, en zie ik dat er geen AUDIO of Subtitle is.
    Zijn er meer mensen met dit soort problemen...???

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Inmiddels de 3D versie binnen gekregen, maar ik krijg alleen te zien, het embleem, nl. die grote A verder gebeurt er niets, en geeft aan dat er 51.00 min. op staat. Teller loopt door, en zie ik dat er geen AUDIO of Subtitle is.
    Zijn er meer mensen met dit soort problemen...???
    Heb je de laatste firmware update,Wat voor speler heb je ?
    Ik zou ook gek worden

  15. #65

    Standaard

    Ja, inmiddels de laatste firmware ge update en hij doet het, bedankt voor de reactie...!!!

  16. #66

    Standaard

    Ik wens je veel kijk plezier de 3D versie is top.

  17. #67

    Standaard

    Helaas te vroeg gejuicht , de 2d doet het wel maar nog niet de 3D versie

  18. #68

    Standaard

    Probeer een andere 3D film of anders de instellingen.
    Moeilijk te zeggen van uit hiero.

    Update heb je he ??? !!!!!!

  19. #69

    Standaard

    jazeker, maar de 3D films doen het niet, vreemd

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •