Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 43 van 43 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    "Over het laatste zijn de meningen verdeeld"

    Understatement of the year! hihihi

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Je bent nu alweer veel genuanceerder.....

    "De beste centerspeaker is géén centerspeaker!" was natuurlijk een beetje gechargeerd.

    Iemand die naarstig op zoek is naar een center speaker kan het ook eens zonder proberen en wie weet bevalt het hem zodanig dat hij/zij geen
    center koopt.....zoals ik......
    Denk ook dat het in sommige gevallen beter is om geen center te nemen, zoals in jouw geval, als je geen match kunt vinden in de klankkleur die overeenkomt met je overige speakers, dan is het niet verstandig om wel een centerspeaker te nemen, dat brengt ons dan weer terug bij de openingspost.

    Waar is ook dat centerspeakers van veel series een behoorlijk hoog prijskaartje hebben, doch ook speakerfabrikanten kennen het voordeel dat een bijpassende center heeft op het geheel. Het is aan de klant/liefhebber of hij dat er voor over heeft.

    In sommige gevallen kan het plaatsen van een center ook nog eens heel lastig zijn ivm de benodigde ruimte en/of het hebben van een partner die de aanblik van net nog die ene speaker erbij niet kan waarderen.

    Het leven is er 1 van keuzes, keuzes die we wel zelf moeten maken, al kunnen we daarbij wel eens vragen om steuntjes in de rug.

    Je aanval heeft wel een soort van conclusie gemaakt, een center kan een mooie aanvulling zijn op het geheel, doch kan om diverse redenen ook gemist worden.

    Iedereen zal voor zich de afwegingen moeten maken, ik kan niet beslissen over andermans ruimte, de schoonheid/lelijkheid die de speaker teweegbrengt, de kosten die het met zich meebrengt.

    Wel of niet een center, och de waarheid zal zoals altijd ergens in het midden liggen, beter geen center dan een slechte match, beter een goed huwelijk dan een center, beter....... dit dan dat etc etc etc.

    Film en filmgenieten, dat is hier de hobby, de één heeft er meer offers voor over dan de ander. Natuurlijk is een passende center weer net die kers op de taart, maar of je daar ook de lasten van wilt dragen, dat zal ieder voor zich moeten uitmaken.

    Niets moet, bijna alles kan, maar doe het wel goed

    We moeten uiteindelijk allemaal roeien met de riemen de we hebben en dat klinkt toch wel vriendelijker dan dat we ons moeten behelpen met de zaken van ons bestaan

    Ik houd van taart met kers
    Have fun and enjoy your collection

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Denk ook dat het in sommige gevallen beter is om geen center te nemen, zoals in jouw geval, als je geen match kunt vinden in de klankkleur die overeenkomt met je overige speakers, dan is het niet verstandig om wel een centerspeaker te nemen, dat brengt ons dan weer terug bij de openingspost.

    Waar is ook dat centerspeakers van veel series een behoorlijk hoog prijskaartje hebben, doch ook speakerfabrikanten kennen het voordeel dat een bijpassende center heeft op het geheel. Het is aan de klant/liefhebber of hij dat er voor over heeft.

    In sommige gevallen kan het plaatsen van een center ook nog eens heel lastig zijn ivm de benodigde ruimte en/of het hebben van een partner die de aanblik van net nog die ene speaker erbij niet kan waarderen.

    Het leven is er 1 van keuzes, keuzes die we wel zelf moeten maken, al kunnen we daarbij wel eens vragen om steuntjes in de rug.

    Je aanval heeft wel een soort van conclusie gemaakt, een center kan een mooie aanvulling zijn op het geheel, doch kan om diverse redenen ook gemist worden.

    Iedereen zal voor zich de afwegingen moeten maken, ik kan niet beslissen over andermans ruimte, de schoonheid/lelijkheid die de speaker teweegbrengt, de kosten die het met zich meebrengt.

    Wel of niet een center, och de waarheid zal zoals altijd ergens in het midden liggen, beter geen center dan een slechte match, beter een goed huwelijk dan een center, beter....... dit dan dat etc etc etc.

    Film en filmgenieten, dat is hier de hobby, de één heeft er meer offers voor over dan de ander. Natuurlijk is een passende center weer net die kers op de taart, maar of je daar ook de lasten van wilt dragen, dat zal ieder voor zich moeten uitmaken.

    Niets moet, bijna alles kan, maar doe het wel goed

    We moeten uiteindelijk allemaal roeien met de riemen de we hebben en dat klinkt toch wel vriendelijker dan dat we ons moeten behelpen met de zaken van ons bestaan

    Ik houd van taart met kers
    Mooie, wijze woorden waarvoor dank!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Door een 'centre' uit een andere serie te nemen heb je eigenlijk geen set meer met luidsprekers uit een bepaalde serie en zeker als de 'surrounds' uit dezelfde serie komen als de 'fronts'. Als je wilt dat de set een set blijft, kun je de set het beste op één van de volgend manieren samenstellen:

    1. De keuze van de serie laten bepalen door de 'centre'.
    2. De 'centre' en de 'surrounds' uit een lagere serie te gebruiken. Hierdoor lijkt het alsof deze een aanvulling zijn voor weergave van meer-kanaals geluid.
    3. De 'centre' te laten vervallen.
    Over het laatste zijn de meningen verdeeld.

    In ieder geval zijn ze het wel eens over dat het persoonlijk en afhankelijk van de situatie is.
    Het laatste dat ik zou doen is de center als uitgangspunt nemen en daaromheen de rest verzamelen....

    Maar waar is waar, doe het goed of doe het niet.

    De echte liefhebber zal wel proberen om het zo optimaal mogelijk te maken, en de liefhebbers weten ondertussen dat als het virus toeslaat, dit gepaard kan gaan met een fikse aanslag op het budget
    Have fun and enjoy your collection

  5. #30

    Standaard

    Bij mij zit het virus toch meer in de films zelf dan in de apparatuur....

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Mooie, wijze woorden waarvoor dank!
    Graag gedaan, ze kwamen uit het hart van de filmliefhebber die ik ben
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Graag gedaan, ze kwamen uit het hart van de filmliefhebber die ik ben
    Eensgelijks!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Bij mij zit het virus toch meer in de films zelf dan in de apparatuur....
    Ben momenteel een beetje op dieet

    Maar denk nog wel over Battleship en The Avengers in 3D na, beiden van die lekkere luchtige spektakel films met een hoop special effects

    De eerste stond voor 26 euro in de MM en dat gaat me toch te ver, de ander weet ik nog niet, ik wacht mijn beurt rustig af.

    De ruimte die de verzameling inneemt is eigenlijk niet leuk meer, ben zelfs al rijtjes voor andere rijtjes aan het zetten, en dat maakt het er niet overzichtlijker op. Als ik weer eens iets uit de verzameling wil kijken, dan ben ik wel eens even wat tijd kwijt met zoeken.

    In die chaos wat orde scheppen zou me ook weer een hoop tijd kosten..... en die tijd breng ik momenteel liever door met mijn verzameling SF TVseries die ik in de herhaling nu aan het kijken ben
    Have fun and enjoy your collection

  9. #34

    Standaard

    ah,battleship was een leuke popcornfilm met verstand op nul en je lekker laten gaan.
    the avengers 3d heb ik zojuist aangeschaft en moeten we nog gaan bekijken,dit alles natuurlijk wel met een centerspeaker
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    ah,battleship was een leuke popcornfilm met verstand op nul en je lekker laten gaan.
    the avengers 3d heb ik zojuist aangeschaft en moeten we nog gaan bekijken,dit alles natuurlijk wel met een centerspeaker
    Heb van beiden een download reeds gezien, maar heb sinds vandaag ook het origineel in huis, houd je even op de hoogte van de kwaliteit in jouw Mijn Thuisbioscoop Red Cinema

    The Avengers is in 7.1........ nu maar hopen dat het ook echt de moeite is
    Have fun and enjoy your collection

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ben momenteel een beetje op dieet

    Maar denk nog wel over Battleship en The Avengers in 3D na, beiden van die lekkere luchtige spektakel films met een hoop special effects

    De eerste stond voor 26 euro in de MM en dat gaat me toch te ver, de ander weet ik nog niet, ik wacht mijn beurt rustig af.

    De ruimte die de verzameling inneemt is eigenlijk niet leuk meer, ben zelfs al rijtjes voor andere rijtjes aan het zetten, en dat maakt het er niet overzichtlijker op. Als ik weer eens iets uit de verzameling wil kijken, dan ben ik wel eens even wat tijd kwijt met zoeken.

    In die chaos wat orde scheppen zou me ook weer een hoop tijd kosten..... en die tijd breng ik momenteel liever door met mijn verzameling SF TVseries die ik in de herhaling nu aan het kijken ben
    Ik heb ook nogal veel DVD's en Blu-rays maar nog geen dubbele rijen.....

    wat TV-series betreft ben ik pas weer begonnen met het herkijken van Buffy the vampire slayer, grandioos!

  12. #37

    Standaard

    en daarna angel gaan kijken en dan true blood heb je het hele vampierencircus gehad maar zijn wel allemaal goede series
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    en daarna angel gaan kijken en dan true blood heb je het hele vampierencircus gehad maar zijn wel allemaal goede series
    Ik ben niet specifiek geinteresseerd in vampieren(films/series) maar Buffy vind ik een geweldige serie qua spelers, verhaallijnen en dialogen.

    En Sarah natuurlijk......zucht......

  14. #39

    Standaard

    Volgens gaat dit topic niet over films maar over hardware.

    Het aanhalen van titels is dus:
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Volgens gaat dit topic niet over films maar over hardware.

    Het aanhalen van titels is dus:
    Sorry hoor!

    Ben ik nu stout geweest?......

  16. #41

    Standaard

    Jij niet.

    DVDProfilersTypegek wel, maar dat zijn we van hem wel gewend.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Jij niet.

    DVDProfilersTypegek wel, maar dat zijn we van hem wel gewend.

    OK, gelukkig......

  18. #43

    Standaard

    ik trek ook het boetekleed aan,ben net zo schuldig.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •