Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 60 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat ik al zij mijn buurman heeft Panasinic plasma [1500 euro] en hij heeft er spijt
    van,bij hem is na 2 jaar zwart geen zwart meer en ja,het klop de reviews zijn goed.
    Er zijn wel wat problemen geweest met bepaalde Panasonic modellen meen ik, als ik jouw buurman was zou ik even contact opnemen met met de winkel of panasonic zelf. Wat jij omschrijft is zeker niet normaal voor een Plasma.

    @Perrush, gezien jou situatie met kinderen en dat het voornamelijk gebruikt gaat worden voor normaal TV kijken zou ik gewoon voor LCD/LED gaan, en je lijkt zelf al te hebben besloten voor de Sony te gaan.

    De genoemde nadelen van Plasma komt bij normaal gebruik niet snel voor maar met kinderen en de vaak helgekleurde logos van kinderzenders is er wel kans op Image Retention en zelfs Burn In. Ik neem ook aan dat je niet in een verduisterde ruimte TV kijkt maar eerder onder normale daglicht of kunstlichtomstandigheden en dan zal de mindere zwartwaarde van LCD/LED niet erg nadelig zijn.

    Zelf zweer ik echter bij Plasma, ik gebruik mijn plasma dan ook vrijwel aleen voor Blu-ray en DVD en dat in een verduisterde ruimte.
    nog nooit heb ik een LCD of LED gezien waarbij ik met niet erger aan het zwart dat niet zwart is maar grijs.
    Als het licht aan is in de betreffende ruimte ziet het er goed uit maar zodra het licht uit gaat vallen alle toestellen kompleet door de mand en valt het op hoe slecht de zwartwaardes van LCD en ook LED nog altijd zijn.

    Plasma zal dan ook de voorkeur hebben bij de puristen die meer inzetten op het kijken van films onder ideale omstandigheden waaronder ik me zelf ook reken.
    Voor normaal "huis tuin en keuken" gebruik zal LCD en LED echter voldoen en dat is ook wat je zelf omschrijft. het lijkt er ook op dat je het besluit voor de Sony al vast had staan en hier enkel bent om dit met schouderklopjes bevestigd te krijgen.

    P.S. dat laatste nadeel wat je noemt bij Plasma begrijp ik niet helemaal of eigenlijk helemaal niet: "plasma is een aflopende technologie"
    Als ze eventueel stoppen met plasma (wat overigens 8 jaar gelden al ten sprake was toen ik mijn eerste Plasma kocht), komen ze dan mijn plasma van de muur halen of zo ?, of lost het toestel dat ik hier heb hangen dan spontaan op ?.
    Sterker nog, toen bekend werd dat Pioneer ging stoppen met Plasma was dat voor mij juist de rede om nog snel een plasma van Pioneer op de kop te tikken.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Het lijkt er ook op dat je het besluit voor de Sony al vast had staan en hier enkel bent om dit met schouderklopjes bevestigd te krijgen.
    Mijn keuze was idd gemaakt, maar niet definitief. Moest er een gegronde opmerking komen ten nadele van de Sony dan kan/kon mijn keuze nog veranderen. Heeft niets met schouderklopjes te maken.

    De genoemde nadelen van Plasma komt bij normaal gebruik niet snel voor maar met kinderen en de vaak helgekleurde logos van kinderzenders is er wel kans op Image Retention en zelfs Burn In.
    Je zegt hier zelf waarom plasma een problemen *kan* opleveren (hoeft niet zo te zijn)

    dat laatste nadeel wat je noemt bij Plasma begrijp ik niet helemaal of eigenlijk helemaal niet: "plasma is een aflopende technologie"
    er stonden dan ook 3 ??? achter. Want is het idd zo dat indien de productie binnen x aantal jaar zou stoppen (als dat al zo is) mijn tv nog altijd dezelfde tv blijft.

  3. #28

    Standaard

    Ik stop hier met de discussie lcd/led/plasma.

    perussh,ga in een goede winkel naar werschilende toestellen kijken en lees wat reviews op web.

    Laat onder deze topic weten welke je hebt gekocht. Gr.jeroen
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-08-2012 om 09:59

  4. #29

    Standaard

    Een goed gekalibreerde lcd/led tv kan net zo goed een mooi zwart weergeven als een plasma...

    We hebben het hier allemaal over niet geoptimaliseerde toestellen, waarbij onderling(ook plasma) "enorme" verschillen kunnen ontstaan in zwartwaarde en kleurstelling.


    Zoek gewoon goede sites op die gedegen tv's testen, ook eventueel met kalibratie. Pas dan weet je echt wat er in een tv zit aan kwaliteit. Een tv die op het eerste oog minder lijkt dan een ander kan na kalibratie een veel mooier beeld geven.

    Er zijn sites zat die tv's testen en ook tegen andere tv's afzetten, dus hoe goed is een tv ten opzichte van andere modellen of merken en eventueel per techniek.

    Ikzelf heb ook al sony bravia tv's gezien en het beeld is bepaald niet slecht.

    Trouwens, echt zwart waren alleen de Bang&Olufsen crt tv's met top philips beeldbuizen, als je die naast plasma zet weet je genoeg.

    Ips panelen zijn weer beter dan andere, OLED is weer beter dan plasma en lcd/led.

    Keuze genoeg, maakt her er allemaal niet gemakkelijker op...

    Overigens maakt het ook veel uit of je in een compleet donker huis film kijkt of in een goed belichte kamer, daar dan het zwart niet zo opvalt.

    Koop gewoon wat jij goed(genoeg) vindt en be happy with it.

    Alles wat je nu nog koopt is een transitie naar OLED!


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Er zijn wel wat problemen geweest met bepaalde Panasonic modellen meen ik, als ik jouw buurman was zou ik even contact opnemen met met de winkel of panasonic zelf. Wat jij omschrijft is zeker niet normaal voor een Plasma.

    @Perrush, gezien jou situatie met kinderen en dat het voornamelijk gebruikt gaat worden voor normaal TV kijken zou ik gewoon voor LCD/LED gaan, en je lijkt zelf al te hebben besloten voor de Sony te gaan.

    De genoemde nadelen van Plasma komt bij normaal gebruik niet snel voor maar met kinderen en de vaak helgekleurde logos van kinderzenders is er wel kans op Image Retention en zelfs Burn In. Ik neem ook aan dat je niet in een verduisterde ruimte TV kijkt maar eerder onder normale daglicht of kunstlichtomstandigheden en dan zal de mindere zwartwaarde van LCD/LED niet erg nadelig zijn.

    Zelf zweer ik echter bij Plasma, ik gebruik mijn plasma dan ook vrijwel aleen voor Blu-ray en DVD en dat in een verduisterde ruimte.
    nog nooit heb ik een LCD of LED gezien waarbij ik met niet erger aan het zwart dat niet zwart is maar grijs.
    Als het licht aan is in de betreffende ruimte ziet het er goed uit maar zodra het licht uit gaat vallen alle toestellen kompleet door de mand en valt het op hoe slecht de zwartwaardes van LCD en ook LED nog altijd zijn.

    Plasma zal dan ook de voorkeur hebben bij de puristen die meer inzetten op het kijken van films onder ideale omstandigheden waaronder ik me zelf ook reken.
    Voor normaal "huis tuin en keuken" gebruik zal LCD en LED echter voldoen en dat is ook wat je zelf omschrijft. het lijkt er ook op dat je het besluit voor de Sony al vast had staan en hier enkel bent om dit met schouderklopjes bevestigd te krijgen.

    P.S. dat laatste nadeel wat je noemt bij Plasma begrijp ik niet helemaal of eigenlijk helemaal niet: "plasma is een aflopende technologie"
    Als ze eventueel stoppen met plasma (wat overigens 8 jaar gelden al ten sprake was toen ik mijn eerste Plasma kocht), komen ze dan mijn plasma van de muur halen of zo ?, of lost het toestel dat ik hier heb hangen dan spontaan op ?.
    Sterker nog, toen bekend werd dat Pioneer ging stoppen met Plasma was dat voor mij juist de rede om nog snel een plasma van Pioneer op de kop te tikken.
    Laatst aangepast door hstadman : 26-08-2012 om 12:17

  5. #30

    Standaard

    Lijkt me een goede zaak. Als je om meningen van anderen vraagt, dan krijg je die ook en daar kun je mee doe wat je wilt. Uiteindelijk is het jouw portemonnee en kies die TV die jij mooi vindt of die jij bij jou het beste vindt passen. De duurste is lang niet altijd de beste en de perfecte TV bestaat niet en zal er ook nooit komen. Zelfs een nieuwe techniek als OLED heeft zijn voor- en nadelen. Ga kijken in winkels, vraag of je met de instellingen evt. mag spelen, maar alleen thuis krijg je de beste indruk. Helaas mag je - anders dan in de VS - in Nederland een TV-toestel nooit een maand op proef om te proberen of deze bevalt. Mijn ervaring is dat het beeld van een TV in een winkel in 90 van de 100 gevallen minder goed overkomt dan thuis. De plasma die ik een aantal jaren geleden heb gekocht, zag er in de winkel maar zeer onopvallend uit tussen alle knallende LCD's, maar eenmaal thuis bleek pas hoe geweldig het beeld was. Ik bedoel maar. Succes met je beslissing!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Een goed gekalibreerde lcd/led tv kan net zo goed een mooi zwart weergeven als een plasma...
    mijn ervaringen zijn kompleet anders ook bij gecallibreerde LED's en LCD's . Ik begrijp niet wat Jij tegen Plasma hebt want steeds maar weer begin je een heksenjacht er tegen.
    Zoals ik al aangaf raad ik voor normaal gebruik gewoon een LCD/LED aan dus het ik ben hier niet om Plasma op te hemelen.

    Over OLED, daar kijk ik ook erg naar uit maar het zal nog wel een aantal jaren duren voordat die ook weer betaalbaar en enigszins betrouwbaar zullen worden net als dat bij Plasma en LCD/LED het geval was.
    En 4K ?, dat is nog verdere toekomstmuziek, zeker voor de komende 4 jaar. Niet alleen hier maar ook in Japan of waar dan ook ter wereld, en jij begint al over 8K.
    Je moet wel realistisch blijven.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  7. #32

    Standaard

    Ik heb er totaal niets op tegen, alleen wordt er altijd klakkeloos plasma aanbevolen als zijnde de beste optie en als zijnde een waarheid.

    Ik ben al realistich, 4k tv's zijn al te koop, 8k is al goedgekeurd dus dat komt binnenkort ook al.

    Het is bekend dat je het als consument niet bij kunt benen. Zodra je wat hebt gekocht is de techniek alweer achterhaald.

    Maar de bedrijven staan niet stil...4k en oled komt dit jaar al. 8k zal nog wel even duren inderdaad maar de techniek is er al.

    Als consument loop je ettelijke jaren achter op technische ontwikkelingen. Zeker hier in Nederland/Europa. Japan en Amerika gaat het wat sneller.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    mijn ervaringen zijn kompleet anders ook bij gecallibreerde LED's en LCD's . Ik begrijp niet wat Jij tegen Plasma hebt want steeds maar weer begin je een heksenjacht er tegen.
    Zoals ik al aangaf raad ik voor normaal gebruik gewoon een LCD/LED aan dus het ik ben hier niet om Plasma op te hemelen.

    Over OLED, daar kijk ik ook erg naar uit maar het zal nog wel een aantal jaren duren voordat die ook weer betaalbaar en enigszins betrouwbaar zullen worden net als dat bij Plasma en LCD/LED het geval was.
    En 4K ?, dat is nog verdere toekomstmuziek, zeker voor de komende 4 jaar. Niet alleen hier maar ook in Japan of waar dan ook ter wereld, en jij begint al over 8K.
    Je moet wel realistisch blijven.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Het is bekend dat je het als consument niet bij kunt benen. Zodra je wat hebt gekocht is de techniek alweer achterhaald.
    Dat ligt volledig aan je zelf, dat je het gevoel hebt dat je iets is achterhaalt. Ik vind 1080P nu niet echt achterhaalt omdat er nu mondjesmaat 4K schermen op de markt zijn of komen tegen $20,000 (waar je overigens nauwelijks iets me kunt gezien er geen content is)
    Laten we eerst maar eens afwachten wat het ons gaat brengen en hoe ver het een succes zal worden, waarbij ik dat laatste zeer sterk betwijfel.

    Met een goed 1080P LCD, LED of Plasma scherm en dito Blu-ray heb je in ieder geval al iets moois in handen voor niet te veel geld.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  9. #34

    Standaard

    LOL, weet je wel hoeveel de marktpenetratie is van 1080p, oftewel blu-ray?

    25-30%...Met andere woorden, voordat blu-ray zo groot wordt als dvd, is er al lang weer wat nieuws.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Dat ligt volledig aan je zelf, dat je het gevoel hebt dat je iets is achterhaalt. Ik vind 1080P nu niet echt achterhaalt omdat er nu mondjesmaat 4K schermen op de markt zijn of komen tegen $20,000 (waar je overigens nauwelijks iets me kunt gezien er geen content is)
    Laten we eerst maar eens afwachten wat het ons gaat brengen en hoe ver het een succes zal worden, waarbij ik dat laatste zeer sterk betwijfel.

    Met een goed 1080P LCD, LED of Plasma scherm en dito Blu-ray heb je in ieder geval al iets moois in handen voor niet te veel geld.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    LOL, weet je wel hoeveel de marktpenetratie is van 1080p, oftewel blu-ray?

    25-30%...Met andere woorden, voordat blu-ray zo groot wordt als dvd, is er al lang weer wat nieuws.
    Precies, zoals je zelf al aangeeft wil 1080p al niet echt aanslaan dus wat verwacht je dan van 4K of zelfs 8K ?.
    Zoals ik zij, je moet wel realistisch blijven.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #36

    Standaard

    Dat ben ik, de liefhebbers zullen het kopen en dat zal weer 25-30% bedragen...Als wij op 4k-8k zitten, zit de rest op 1080p...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Precies, zoals je zelf al aangeeft wil 1080p al niet echt aanslaan dus wat verwacht je dan van 4K of zelfs 8K ?.
    Zoals ik zij, je moet wel realistisch blijven.

  12. #37

    Standaard

    oke, de Sony zal het toch worden.

    Nu vroeg ik me af hoe de prijzen van TV's evolueren in de loop van het jaar (heb dat nooit in de gaten gehouden).

    Ik zou ten laatste tegen het einde van het jaar de nieuwe TV willen. Is het dan zinvol om te wachten om de eindejaars periode omdat daarin toch altijd wel acties gehouden worden. Want nu betaal ik gewoon overal de normale prijs. Ik moet er toch iets afkrijgen

  13. #38

    Standaard

    mooi dat je nu een besluit hebt genomen
    was zeer zeker niet mijn keuze zijn geweest,
    zoals zovelen zweer ik bij plasma maar jij moet er naar kijken.
    wens je er toch veel plezier mee als je hem hebt.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    mooi dat je nu een besluit hebt genomen
    was zeer zeker niet mijn keuze zijn geweest,
    zoals zovelen zweer ik bij plasma maar jij moet er naar kijken.
    wens je er toch veel plezier mee als je hem hebt.
    Zoals zovelen zweer ik bij led,en ja ik kijk daar prima Bluray's op.

    Je doet net of dat plasma 10x beter is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-08-2012 om 20:27

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zoals zovelen zweer ik bij led,en ja ik kijk daar prima Bluray's op.

    Je doet net of dat plasma 10x beter is.
    hier gaan we weer

  16. #41

    Standaard

    Vaak rond kerst veel aanbiedingen, houdt het gewoon even in de gaten.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Perrush Bekijk bericht
    oke, de Sony zal het toch worden.

    Nu vroeg ik me af hoe de prijzen van TV's evolueren in de loop van het jaar (heb dat nooit in de gaten gehouden).

    Ik zou ten laatste tegen het einde van het jaar de nieuwe TV willen. Is het dan zinvol om te wachten om de eindejaars periode omdat daarin toch altijd wel acties gehouden worden. Want nu betaal ik gewoon overal de normale prijs. Ik moet er toch iets afkrijgen

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Perrush Bekijk bericht
    ik zoek een nieuwe grote (55") TV. Heb zelf al wat gezocht en kom tot onderstaande bevindingen / keuze. Als jullie hier nog wat aan toe te voegen hebben hoor ik het graag.

    gebruik :
    1) vooral TV kijken (gezin met 4 kinderen - 5 uur/dag)
    2) regelmatig DVD/Blu-ray (1 tot 3 keer per week)
    3) af en toe 3D (maandelijks ?)
    4) weinig tot geen gebruik van smart functies (nog niet ?)
    5) almost no gaming

    3 kandidaten :
    1) Panasonic P55-VT30
    2) Samsung UE55-ES7000
    3) Sony KDL55-HX850

    voor- en nadelen :
    1) Panasonic P55-VT30
    + beste 2D beeld
    + (veruit ?) beste 3D beleving (toch belangrijk omdat je 3D net voor de *kick* neemt, dan wil je ook volop die ervaring)
    + rond de 2000€
    - image retention (niet iedereen klaagt maar is wel een vervelend fenomeen)
    - 50 hz bug (zichtbaar ?)
    - groter verbruik (100€/jaar)
    - plasma is een aflopende technologie (???)

    2) Samsung UE55-ES7000
    + goed beeld in 2D/3D
    + lager verbruik dan plasma
    - duur (2700€)
    - heb geen behoefte om tegen mijn TV te praten of ernaar te wuiven

    3) Sony KDL55-HX850
    + goedkoopste optie (1900€ incl brillen)
    - iets minder (?) 2D en 3D beeld dan vorige 2 (in hoeverre is dit als semi-leek zichtbaar ?)
    - geen 3D brillen bijgeleverd

    Conclusie/keuze:

    Ik zou voor de Sony kiezen.

    De Panasonic valt af omdat ik teveel schrik heb van die image retention. Ook het verhoogde verbruik steekt me wat tegen (als zou dat niet onoverkomelijk zijn).

    De Samsung is misschien de beste keuze ondanks de niet-nuttige gadgets, alleen is hij wel dik 700€ duurder dan de anderen.

    Daarom ligt de keuze momenteel bij de Sony. In de reviews krijgt hij iets minder punten voor beeldkwaliteit, alleen vraag ik me af of je dat als semi-leek wel (duidelijk) ziet. Ik kan me niet inbeelden dat een TV uit de topline van Sony geen bevredigend beeld geeft voor een niet-purist. Bovendien ben ik in de winkel steeds gecharmeerd door het beeld van de Sony's (al kan dat aan de instellingen of het signaal liggen)
    Voor de rest combineert hij de LED technologie (geen image retention, lager verbruik) met de lagere prijs (rond de 2000€). De 700€ die de samsung meer kost kan ik imho beter in een surround sound set investeren.

    voila, dat is mijn gedachtengang momenteel. Als er kronkels inzitten mag je die er gerust uithalen
    Ik mis een merk als Sharp gezien deze grote beeldbuizen weet te produceren en daarnaast niet al te vel toeters en bellen heeft. alleen de formaat 55inch is dan niet te vinden van Sharp maar een 60 inch of een 52inch dan wel.

    Hoe ver zit je van de Televisie af?

    Voor grote formaten is minimaal 200hz wel een must have. Om wazen te voorkomen. Sharp LC-52LE830E 1399,- (kan je nog evt brillen erbij kopen) slagje groter Sharp LC-60LE830E 1999,-

    Zelf ben ik ook erg te spreken over Philips toestellen dit zou ook een mogelijke kandidaat kunnen zijn. Philips 55pfl6007
    Philips heeft zelf easy 3d dat wil zeggen vanaf een passieve manier 3d bekijken en dat heeft een goedkopere bril en daarnaast minpuntje is dat het geen full hd 3d is.

    De sony is een topmodel, daarvan kan je verwachten dat het echt een super tv is. Zeker gezien de specs en zijn formaat, zie hier een review.
    Laatst aangepast door greup88 : 30-08-2012 om 10:08

  18. #43

    Standaard

    Bij de samsung kun je dat praten en wuiven gewoon uitschakelen. Weer 2 redenen minder om hem niet te nemen.
    Bij de samsung krijg je ook 2 brillen dacht. Dus dan wordt het prijsverschil weer kleiner.

    Eigenlijk geven ze allemaal wel goed beeld, ligt er maar net aan waar je de nadruk op wilt leggen.




    Citaat Oorspronkelijk gepost door greup88 Bekijk bericht
    Ik mis een merk als Sharp gezien deze grote beeldbuizen weet te produceren en daarnaast niet al te vel toeters en bellen heeft. alleen de formaat 55inch is dan niet te vinden van Sharp maar een 60 inch of een 52inch dan wel.

    Hoe ver zit je van de Televisie af?

    Voor grote formaten is minimaal 200hz wel een must have. Om wazen te voorkomen. Sharp LC-52LE830E 1399,- (kan je nog evt brillen erbij kopen) slagje groter Sharp LC-60LE830E 1999,-

    Zelf ben ik ook erg te spreken over Philips toestellen dit zou ook een mogelijke kandidaat kunnen zijn. Philips 55pfl6007
    Philips heeft zelf easy 3d dat wil zeggen vanaf een passieve manier 3d bekijken en dat heeft een goedkopere bril en daarnaast minpuntje is dat het geen full hd 3d is.

    De sony is een topmodel, daarvan kan je verwachten dat het echt een super tv is. Zeker gezien de specs en zijn formaat, zie hier een review.

  19. #44

    Standaard

    jeroeni,
    ik doe helemaal niet dat plasma 10 keer beter is,hooguit 5 keer
    even zonder dollen als jij led beter vind is dat toch oke.
    ik zweer bij plasma en jij bij led laten we het hier nu maar op houden.
    ieder zijn eigen ding.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  20. #45

    Standaard

    Alleen in je dromen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    jeroeni,
    ik doe helemaal niet dat plasma 10 keer beter is,hooguit 5 keer

  21. #46

    Standaard

    laat mij toch lekker dromen
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  22. #47

    Standaard

    Zet je tv aan, doe er een leuke film in en droom lekker weg...

    Dit lukt overigens op zowel plasma alsook lcd/led en zeker ook op OLED.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    laat mij toch lekker dromen

  23. #48

    Standaard

    Tja,een discussie waar we nooit uitkomen

  24. #49

    Standaard

    hoeft ook niet en wil ik ook niet.
    heb mij hele leven lang al zoveel apparatuur gehad van highend beamers tot lcd en led en plasma dat ik weet waar ik over praat.
    geef alleen mijn mening erover als liefhebber en niet om mijn gelijk te halen.
    als je kijkt in mijn topic red cinema zie je ook dat het mij puur om de filmervaring gaat en dat doet natuurlijk ieder op zijn eigen manier.
    om dit nu eens af te sluiten wens ik jouw verder nog veel plezier van je led tv en geniet vooral van de hobby waar het allemaal om draait.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  25. #50

    Standaard

    @Perrush: Ik heb even helemaal niet deelgenomen aan deze discussie, de beleving of je voor plasma, lcd, led ,oled etc. kiest is ook persoonlijk ingeving bij het m.i. live aanschouwen van de modellen! Ik heb nu nog een Panasonic plasma, maar mijn nieuwe exemplaar einde van dit jaar is wrs al wel duidelijk Mits live natuurlijk ook de kwaliteit er van zichtbaar is! Daarom wil ik je toch even tippen over de binnenkort uit te komen Sony Bravia HX950.. check hier zelf maar de hands-on vanaf IFA 2012.

    Succes!
    "I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg"

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •