Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 43 van 43 worden weergegeven.

Discussie: Dts Test

  1. #26

    Standaard

    btw. Ik heb wel de officiële THX dvd van lucas arts.. is ook wel leuk, en er staan allerlei tests op waarmee je je geluid en beeld 'beter' kunt instellen..[/quote]

    BTW Waar kan ik die bestellen wat wat kosten ze?
    Wie rond een strandpaal loopt, is niet gauw thuis

  2. #27

    Standaard

    btw. Ik heb wel de officiële THX dvd van lucas arts.. is ook wel leuk, en er staan allerlei tests op waarmee je je geluid en beeld 'beter' kunt instellen..

    BTW Waar kan ik die bestellen wat wat kosten ze?
    Ik heb geen idee.. heb em zelf van usenet afgehaald.. maar als je een originele set koopt krijg je ook een of andere bril erbij die je kunt gebruiken bij bepaalde tests (maar heb geen flauw idee wat dat kost, heb al prijzen van €200 gehoord.. maar dat zou ik echt niet weten)

  3. #28

    Standaard

    hmm... zit beetje rond te kijken, maar die bril stelt niks voor das gewoon deze https://secure.brandlocker.com/promos/thxpromo.cfm

    zoiets zou je makkelijk zelf kunnen maken..

  4. #29

    Standaard

    THX Sixblade

    Prettig weekend!
    Wie rond een strandpaal loopt, is niet gauw thuis

  5. #30

    Standaard

    Moderator edit: Geen verwijzingen naar illegale zaken op DVD.nl!

  6. #31

    Standaard

    Sorry: verwijzingen naar illegale downloads zijn hier NIET toegestaan...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  7. #32

    Standaard

    In Nederland mag je voor de wet wel muziek en beeld downloaden ECHTER alleen voor eigen gebruik, 't is strikt verboden dit te verspreiden.
    Ik heb geen link gegeven, slechts een verwijzing. Volgens mij is hier niets verkeerd aan.

  8. #33

    Standaard

    Freno: volgens de 'letter der wet' heb je volgens mij inderdaad gelijk.

    Alleen bestaat er naast de wet ook een set andere mogelijheden om 'burgers' in het gareel te houden, een ervan zijn 'huisregels'.

    Onze huisregels houden ondermeer in dat er niet naar illegale zaken wordt verwezen en al helemaal niet hier bv. te koop worden aangeboden.

    We proberen met die regel te voorkomen dat we ons een hoop narigheid op de hals halen. Natuurlijk slipt er wel 't wat door (wat dat betreft zijn we net mensen) maar met de hele crew hebben we de afspraak gemaakt om hier streng op te modereren...

    Snaps?
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Freno: volgens de 'letter der wet' heb je volgens mij inderdaad gelijk.

    Onze huisregels houden ondermeer in dat er niet naar illegale zaken wordt verwezen en al helemaal niet hier bv. te koop worden aangeboden.
    Ronald, je spreekt jezelf wel erg tegen met deze twee zinnen. Als het volgens de wet klopt hoe kan het dan illegaal zijn? :wink:
    Maar ik snap je standpunt.

    Wat ik echter niet snap is dat die zgn huisregels nergens terug te vinden zijn, althans ik kan ze nergens vinden. Zou wel eens makkelijk zijn, want hoe vaak worden er niet van dit soort postings geplaatst (en ook weer verwijderd) met alle (nare) discussies van dien telkens?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  10. #35

    Standaard

    Ik ga er vanuit dat iedereen leeft volgens diverse sets aan huisregels (werk, thuis, bij vrienden en zo verder).

    Een (wellicht wat overtrokken) voorbeeld, de wet doet niet echt moeilijk over het opsteken van een joint en thuis kun je dat dan ook naar hartelust doen, geen probleem en je hoeft er ook niet de gordijnen voor dicht te doen.

    Ik kan me zo voorstellen dat als je een joint opsteekt bij je ouders of op je werk je in een iets andere situatie terecht zou komen.

    Simpel gezegd: natuurlijk moet er wetgeving zijn maar huisregels zijn ook zeer gewenst om in bepaalde omgevingen een stukje uniformiteit te kunnen waarborgen...

    NB: voor wat betreft de regels is het zo dat je het meeste wel kunt terugvinden in de zgn. 'sticky posts' in de betreffende subforums.

    We proberen met z'n allen nog steeds een alles omvattende FAQ te maken maar dat ligt alweer een tijdje stil (hoewel we al erg ver zijn), puur vanuit een chronisch tijdgebrek...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  11. #36

    Standaard

    Aangezien ik het gevoel dat er met twee maten wordt gemeten, heb ik Ronald nog een persoonlijke mail gestuurd.
    Voor de duidelijkheid aan mijn verwijzing is niets illegaals.
    Echter eerder in deze topic wordt een dvd aangeboden samengestelt uit meerdere dvd fragmenten. Deze wordt gewoon geaccepteerd en als iets illegaals is dan is dit wel. Jezelf verrijken door de verkoop van beeldmateriaal waarvoor waarschijnlijk geen toestemming is verleend.

    Als je als moderator wilt ingrijpen doe dit dan consequent en onderbouwd en ga niet iemand onterecht beschuldigen van het plaatsen illegale zaken.

  12. #37

    Standaard

    Freno,

    Beetje jammer dat je zo bot reageert. Lees nou eerst eens mijn reactie op jouw email terug die ik ongeveer een kwartier geleden heb verstuurt....
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freno
    Aangezien ik het gevoel dat er met twee maten wordt gemeten, heb ik Ronald nog een persoonlijke mail gestuurd.
    Voor de duidelijkheid aan mijn verwijzing is niets illegaals.
    Echter eerder in deze topic wordt een dvd aangeboden samengestelt uit meerdere dvd fragmenten. Deze wordt gewoon geaccepteerd en als iets illegaals is dan is dit wel. Jezelf verrijken door de verkoop van beeldmateriaal waarvoor waarschijnlijk geen toestemming is verleend.

    Als je als moderator wilt ingrijpen doe dit dan consequent en onderbouwd en ga niet iemand onterecht beschuldigen van het plaatsen illegale zaken.
    Volkomen mee eens! Dat kan ik ook niet helemaal volgen. Maakte er ook al een opmerking over dat het illegaal was en dat ik het daarom veel te duur vond hoeveel werk het ook is (maar goed daar gaat het nou effe niet om). Waarom dit wél getolereerd wordt is voor mij ook even in het duister tasten...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  14. #39

    Standaard

    Het spijt me zeer: maar ik ga niet mee in het verhaal die en die 'is zo zielig' want die en die mag het wel.

    Vanaf de oprichting van DVD.nl moderaten wij naar eer en geweten en hebben wij bij mijn weten nog NOOIT voor wie dan ook een uitzondering gemaakt.

    Dit is 'spijkers zoeken op laag water'. Als jullie - of welke forummer(s) ook iets zien wat mogelijk niet door de beugel kan dan kunnen jullie - en dat weten jullie best wel - iemand van de crew een PM of Email sturen met daarin jullie bevindingen en dan zullen wij gaan kijken wat er aan de hand is en of we eventueel stappen moeten ondernemen.

    Wederom een thread vervuild met welles-nietes, vanaf hier dan ook het DRINGENDE verzoek om verder discussie te voeren via PM!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  15. #40

    Standaard

    Overigens heb ik zojuist de 1e pagina (voor het eerst) doorgelezen van deze thread. Het is inderdaad zo dat er bijna uitsluitend gesproken word over illegale producten die het copyright flagrant schenden.

    Maar weet je wat? Zoals gezegd is dit de eerste keer dat ik 'm lees en ik weet zeker dat de overige collegae e.e.a. ook over het hoofd hebben gezien, DAT KAN WEL EENS GEBEUREN!

    Deze thread gooi ik nog niet op slot om eventuele discussie hier verder aan te gaan.

    Wel roep ik iedereen op die op de 1e pagina direct of indirect deze 'waar' aanbieden dit in het gevolg, althans hier, NIET meer te doen!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Overigens heb ik zojuist de 1e pagina (voor het eerst) doorgelezen van deze thread. Het is inderdaad zo dat er bijna uitsluitend gesproken word over illegale producten die het copyright flagrant schenden.

    Maar weet je wat? Zoals gezegd is dit de eerste keer dat ik 'm lees en ik weet zeker dat de overige collegae e.e.a. ook over het hoofd hebben gezien, DAT KAN WEL EENS GEBEUREN!

    Deze thread gooi ik nog niet op slot om eventuele discussie hier verder aan te gaan.

    Wel roep ik iedereen op die op de 1e pagina direct of indirect deze 'waar' aanbieden dit in het gevolg, althans hier, NIET meer te doen!
    Ok, dat kan gebeuren. Dat verklaart ook meteen waarom ik het niet snapte en ik je niet meer helemaal kon volgen. Wat mij betreft is dat nu dus duidelijk! :wink:
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  17. #42

    Standaard

    Heel deze discussie is redelijk overbodig. De door 'profisound' aangeboden DVD's zijn bij mijn weten ILLEGAAL. De DVD's bevatten gecopyright materiaal van onder andere Dolby en DTS evenals testpatronen waarop copyright rust. Linken naar dit materiaal is dus sowieso niet toegestaan.
    Eric van Ballegoie

  18. #43

    Standaard

    @ Eric,

    Verhaal is duidelijk en helder!

    Bedankt voor je input in deze, ik denk dat nu iedereen het wel snapt, of tenminste toch begrijpt
    Wie rond een strandpaal loopt, is niet gauw thuis

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •