Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 87 worden weergegeven.

Discussie: Top/Flop 2012

  1. #51

    Standaard

    Ik heb net even bekeken wat jij zoal bekijkt aan films in een jaar, en met alle respect, maar veel heb jij er niet in de bios, in een filmhuis of op een festival gezien...hoe kun je dan beoordelen of het een goed filmjaar was of niet? Dat vraag ik me dan wel af. Logisch dat je dan maar tot 3 films komt.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #52

    Standaard

    Top

    The Dark Knight Rises 9
    Intouchables 8,5
    Savages 8
    TED 8
    The Avengers 8
    Men In Black III 7
    Safe House 7

    Flop

    Brave 5
    Prometheus 5
    Snow White And The Huntsman 4
    The Hunger Games 4

    Aantal films nog niet gezien zoals Skyfall, The Hobbit en The Expendables 2. Ik vond het wel een redelijk jaar, niet echt veel films die ik in de week van de release echt moest zien. De meeste films heb ik op tv via apple-tv gezien, slechts 3 of 4 in de bioscoop.
    Laatst aangepast door wimv : 02-01-2013 om 22:54

  3. #53

    Standaard

    Gelukkig heeft elk jaar wel wat film hoogtepunten.Voor mij was dit wel het jaar van 3D,met mijn nieuwe Bravia heb ik dus mooi kunnen genieten van de techniek.

  4. #54

    Standaard

    Toppers uit 2012:
    1. Intouchables
    2. Skyfall
    3. Looper
    4. The perks of being a wallflower
    5. The woman in black
    6. Chronicle
    7. Paranorman
    8. The amazing spider-man
    9. The hunger games
    10. Sinister

    En nog een heleboel films meer waarvan ik heb genoten, zoals o.a. The Dark Knight Rises, 21 Jump Street, Ted, Bait, Kauwboy, The lucky one, Savages, Prometheus, We bought a zoo, Red Lights, The Descendants, Achtste groepers huilen niet e.a.

    Floppers, om er maar een paar te noemen:
    1. The Campaign
    2. Piranha 3DD
    3. The watch
    4. Cabin in the woods
    5. Killer Joe

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb net even bekeken wat jij zoal bekijkt aan films in een jaar, en met alle respect, maar veel heb jij er niet in de bios, in een filmhuis of op een festival gezien...hoe kun je dan beoordelen of het een goed filmjaar was of niet? Dat vraag ik me dan wel af. Logisch dat je dan maar tot 3 films komt.
    Vanaf februari heb ik mijn bioscoop abonnement stopgezet, deels ook omdat er niet echt wat aan kwam wat ik graag wou zien. Ga nu nog wel eens gewoon naar de bios, maar draaide dit jaar ook erg weinig wat ik wou zien. Heb sinds die tijd ongeveer wel HBO die ook nieuwe films draaien.

    Natuurlijk heb je helemaal gelijk dat ik niet veel heb gezien van het afgelopen jaar, maar volg verder natuurlijk wel het e.e.a. (waaronder deze site), en heb nou niet echt het idee dat ik erg veel gemist heb.

  6. #56

    Standaard

    Volgens mij kun je dit beter over 6 maanden vragen want dan krijg ook niet dat mensen films gaan noemen die eigenlijk uit 2011 zijn.

    Hoe dan ook ik heb volgens IMDB maar 13 films een cijfer geven die uit 2012 zijn. Dit komt doordat ik heb besloten films gewoon uit te zetten als ik niet na 20 á 30 minuten het idee dat het slecht was en dat het beter zou worden. Voor alle duidelijkheid ik ga maar een paar keer per jaar naar de bios en daar ben ik nog nooit weggelopen.

    Skyfall was voormij de verrassing van 2012 vooral omdat ik de andere James Bonds met Daniel Graig slecht vind. Ik wilde hem eerst niet zien maar ben blij dat ik hem wel ben gaan kijken.

    The Hobbit is wat mij niet slecht maar viel wel erg tegen dus wat mij betreft de grootste teleurstelling van 2012.

    Men in Black 3 en Cloud Atlas zijn de andere goede films van 2012. Django Enchained moet ik natuurlijk nog zien maar zo op het eerste gezicht is 2012 een mager jaar.

    Op aan te sluiten bij mij opening er zijn altijd films die pas later op het netvlies komen als ze uitkomen op blu-ray waardoor het als nog een goed jaar kan worden. Zo heb ik 2007 ooit ook slecht genoemd maar toen had ik Zodiac en Into the Wild nog niet gezien dus daarom zeg ik vraag het pas over een maand of 6.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb net even bekeken wat jij zoal bekijkt aan films in een jaar, en met alle respect, maar veel heb jij er niet in de bios, in een filmhuis of op een festival gezien...hoe kun je dan beoordelen of het een goed filmjaar was of niet? Dat vraag ik me dan wel af. Logisch dat je dan maar tot 3 films komt.
    Tja, een stel 'filmliefhebbers' die even roepen hoe slecht het filmjaar is. Kun je toch alleen maar om lachen.

  8. #58

    Standaard

    Top 2012
    TDKR
    The Avengers
    Dredd
    Intouchables
    Beats of the Southern Wild
    Lawless
    De Roille et d'os
    madagascar 3
    Snow White and the Huntsman
    Total Recall 2012

    Flop 2012
    Safe House
    The Amazing Spiderman
    Skyfall
    Man on a ledge
    Moonrise Kingdom
    Killing Them Softly
    Lincoln
    John Carter
    Battleship
    This means war
    wrath of the titans
    taken 2
    men in black 3
    amour

  9. #59

    Standaard

    Amour? Het moet hier niet veel gekker worden.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Amour? Het moet hier niet veel gekker worden.
    Als ik even voor mezelf spreek: heb ik nog niet gezien. Dus dan wordt het lastig om hem erbij te zetten Geldt ook voor Jagten bijvoorbeeld. Beide staan wel bij ons geprogrammeerd inmiddels Maar dat het niet ieders kopje thee is, kan ik me ook best voorstellen. Flop gaat wel wat ver denk ik, maar goed...
    Laatst aangepast door BigLebowski : 03-01-2013 om 14:28
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb net even bekeken wat jij zoal bekijkt aan films in een jaar, en met alle respect, maar veel heb jij er niet in de bios, in een filmhuis of op een festival gezien...hoe kun je dan beoordelen of het een goed filmjaar was of niet? Dat vraag ik me dan wel af. Logisch dat je dan maar tot 3 films komt.
    Voor hem was het een slecht filmjaar. Dat is persoonlijk..............

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Tja, een stel 'filmliefhebbers' die even roepen hoe slecht het filmjaar is. Kun je toch alleen maar om lachen.
    Ik wil op zich best aannemen dat de meesten hier filmliefhebbers zijn en met de beste bedoelingen hun bijdragen willen leveren hoor. Maar waar het wel steeds meer de schijn van krijgt is dat het aandeel mensen dat wat breder georiënteerd is - noem ze cinefielen - hier steeds schaarser lijkt te worden. Als je het woord 'filmhuis' laat vallen, is het plotseling angstvallig stil of er komen reacties als 'vaag', 'saai', 'te langzaam', 'ken ik niet', 'te moeilijk', 'oninteressant' etc. Hetzelfde geldt soms voor genrefilms, laat staan subgenres! Het aandeel mensen dat zich alleen nog richt op de grotere en bekendere bioscoop releases (waar ik op zichzelf ook niks tegen heb) en films van na het jaar 2000, lijkt dit forum te domineren, en dat vind ik wel eens jammer. Helaas heb ik er zelf de kracht niet voor om die kar te trekken en stukken te schrijven. Maar dat de kleinere en oudere film hier een ondergeschoven kindje is, dat merk je aan alles. Helaas.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 03-01-2013 om 14:54
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Voor hem was het een slecht filmjaar. Dat is persoonlijk..............
    Tuurlijk is dat persoonlijk! Maar je begrijpt de strekking van die opmerking toch wel?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik wil op zich best geloven dat de meesten hier filmliefhebbers zijn en met de beste bedoelingen hun bijdragen willen leveren hoor. Maar waar het wel steeds meer de schijn van krijgt is dat het aandeel mensen dat wat breder georiënteerd is - noem ze cinefielen - hier steeds schaarser lijkt te worden. Als je het woord 'filmhuis' laat vallen, is het plotseling angstvallig stil of er komen reacties als 'vaag', 'saai', 'te langzaam', 'ken ik niet', 'te moeilijk', 'oninteressant' etc. Hetzelfde geldt soms voor genrefilms, laat staan subgenres! Het aandeel mensen dat zich alleen nog richt op de grotere en bekendere bioscoop releases (waar ik op zichzelf ook niks tegen heb) en films van na het jaar 2000, lijkt dit forum te domineren, en dat vind ik wel eens jammer. Helaas heb ik er zelf de kracht niet voor om die kar te trekken en stukken te schrijven. Maar dat de kleinere film hier een ondergeschoven kindje is, dat merk je aan alles. Helaas.
    Ik begrijp wat je zegt, maar zijn juist ook van die opmerkingen zoals die van Verhoeven hierboven die ik echt absoluut niet door de beugel vind kunnen (ik spreek nu even namens mezelf en niet namens DVD.nl) en die juist bijdragen aan de situatie die jij schetst. Het is jammer dat er vaak direct zo'n waardeoordeel verbonden is wanneer een filmkijker zich voornamelijk richt op mainstream films. Zo'n opmerking als die van Verhoeven hierboven suggereert dat zo iemand zich geen filmliefhebber mag noemen. Dat vind ik op zijn best kortzichtig en op zijn slechtst hooghartig.

    Voor mij geldt het volgende. Ik hou evenveel van mainstream films als van arthouse en internationale films. Ik merk echter dat laatstgenoemde categorie meer vraagt van de kijker (zelf nadenken, abstractie interpreteren, zware materie) en daar ben ik simpelweg niet altijd voor in de stemming.

    Bovendien helpt het natuurlijk ook niet dat de markt nu eenmaal zo in elkaar zit. Ik heb bijvoorbeeld een abbonement op Pathé en dan ga ik niet daarnaast nog 10 euro per kaartje betalen voor films bij filmhuizen. Ik moet het dan stellen met juweeltjes zoals het PAC Filmfestival (tweemaal per jaar), waar films als Amour en Jagten ook gewoon voorbijkomen.

    Waar ik het dan wel weer met je eens ben is dat de kortzichtigheid twee kanten op gaat. Ik noemde hier het voorbeeld van Verhoeven, maar er zijn ook voldoende kijkers die zich juist op mainstream focusen en nooit iets andere uitgeprobeerd hebben. Daardoor heb je dus ook geen bewuste keuze kunnen maken of je niet open gesteld voor andere typen films.

    In één mensenleven gaat het je nooit lukken alles bij te houden. Niet alleen komt er onnoemlijk veel uit elk jaar, maar hebben we inmiddels ook ruim over de honderd jaar aan filmgeschiedenis om op terug te kijken. Zelf als je dan alleen de focus legt op mainstream heb je met de decennia hiervoor erbij nog genoeg te zien voor meerdere mensenlevens. Ik snap dan ook prima dat iedereen daarin eigen keuzes maakt. Je kijkt films immers voor je plezier, waarom zou je je dan gedwongen moeten voelen om hier een bepaalde - door filmliefhebbers als acceptabel geachte - balans in te zoeken. Het gaat er enkel en alleen om hoe je je 'filmkijktijd' voor jezelf wilt besteden.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Als ik even voor mezelf spreek: heb ik nog niet gezien. Dus dan wordt het lastig om hem erbij te zetten Geldt ook voor Jagten bijvoorbeeld. Beide staan wel bij ons geprogrammeerd inmiddels Maar dat het niet ieders kopje thee is, kan ik me ook best voorstellen. Flop gaat wel wat ver denk ik, maar goed...
    Het is dat jij hier nog vertoeft anders was ik al met de zuiderzon vertrokken. Het niveau daalt hier met de maand lijkt het wel.

    Amour is Haneke's meest conventionele film tot nu toe. Het enige wat je hoeft te doen is te kijken en te luisteren. Geen rare symboliek of vreemde metaforen.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik wil op zich best aannemen dat de meesten hier filmliefhebbers zijn en met de beste bedoelingen hun bijdragen willen leveren hoor. Maar waar het wel steeds meer de schijn van krijgt is dat het aandeel mensen dat wat breder georiënteerd is - noem ze cinefielen - hier steeds schaarser lijkt te worden. Als je het woord 'filmhuis' laat vallen, is het plotseling angstvallig stil of er komen reacties als 'vaag', 'saai', 'te langzaam', 'ken ik niet', 'te moeilijk', 'oninteressant' etc. Hetzelfde geldt soms voor genrefilms, laat staan subgenres! Het aandeel mensen dat zich alleen nog richt op de grotere en bekendere bioscoop releases (waar ik op zichzelf ook niks tegen heb) en films van na het jaar 2000, lijkt dit forum te domineren, en dat vind ik wel eens jammer. Helaas heb ik er zelf de kracht niet voor om die kar te trekken en stukken te schrijven. Maar dat de kleinere en oudere film hier een ondergeschoven kindje is, dat merk je aan alles. Helaas.
    Helemaal met je eens, dat is ook een van de reden dat ik hier zelden tot nooit meer reageer.Soms lees ik de reacties etc, maar neem alleen vaak de persoonlijke aanvallen etc. Jammer maar wie weet komt het wel weer ooit.

  17. #67

    Standaard

    @ Patrick van den Hul:
    Niemand is verplicht om die keuze te maken en er is geen enkele reden om hooghartig te zijn inderdaad, aan welke kant dan ook. Maar het is juist wel die verdieping die zorgt voor meer kijkplezier imho. In het begin zal dat misschien wat moeite kunnen kosten, maar naarmate je meer en bredere bagage in je kijkrugzak krijgt, des te leuker en eenvoudiger wordt het juist! Door die kennis leer je namelijk ook je eigen smaak beter kennen en de kaf van het koren te scheiden, waardoor je niet alles hoeft te zien om te weten wat je ongeveer mist. Ik heb, om een klein voorbeeld te noemen, bijvoorbeeld gemerkt dat ik me steeds meer op regisseurs ben gaan richten ipv alleen op acteurs, omdat ik erachter kwam dat mij dat veel meer zei over het soort film dat ik kon verwachten.

    Ik neem vaak de vergelijking met schilderkunst. Als je weinig van een kunstschilder of schilderij of van de geschiedenis weet, dan kost het meer moeite, tijd en energie om er in te duiken. Zodra je steeds meer begint te weten en snappen, krijgt het schilderij steeds meer lagen en wordt het vanzelf interessanter en leuker. Met films werkt het ongeveer op een zelfde manier denk ik. Vervolgens is het aan ieder voor zichzelf om die keuze te maken of niet natuurlijk. Onbekend maakt ook hier onbemind.

    Ikzelf was ook al wat ouder, tegen de 25 jaar zo ongeveer, toen ik me voor het eerst serieus voor het filmhuis ging interesseren. Daarvoor keek ik vooral wat er in de bioscopen draaide en wat er op tv kwam. Je moet ergens beginnen. Het heeft alles met nieuwsgierigheid en interesse en een open blik te maken. Het is een keuze, waarvan ik blij ben dat ik hem ooit gemaakt heb. En dat betekent niet dat ik de grotere bioscoopfilms heb afgezworen. Het is voor mij niet of of maar en en.

    Zonder een waardeoordeel te willen geven, denk ik dat als je écht een liefhebber bent, dat je jezelf gewoon tekort doet door enkel de grote bioscoopreleases te bekijken en de rest links te laten liggen. Wat dus niet voor jou geldt, maar wel voor een hoop anderen. Maar ja, wie ben ik...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Het is dat jij hier nog vertoeft anders was ik al met de zuiderzon vertrokken. Het niveau daalt hier met de maand lijkt het wel.

    Amour is Haneke's meest conventionele film tot nu toe. Het enige wat je hoeft te doen is te kijken en te luisteren. Geen rare symboliek of vreemde metaforen.
    Sorry maar die eerste opmerking is gewoon arrogantie. Jij bezit dat niveau dus wel en de rest hier niet ?

    Over amour..........accepteer toch eens dat niet iedereen alle films kan waarderen. Jij doet het ook net overkomen of amour zoveel beter is dan alle andere 'mainstream' films. Waarom denk jij dat ?

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk Bekijk bericht
    Helemaal met je eens, dat is ook een van de reden dat ik hier zelden tot nooit meer reageer.Soms lees ik de reacties etc, maar neem alleen vaak de persoonlijke aanvallen etc. Jammer maar wie weet komt het wel weer ooit.
    Dat krijg je dan inderdaad. Spijtig.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Je kijkt films immers voor je plezier, waarom zou je je dan gedwongen moeten voelen om hier een bepaalde - door filmliefhebbers als acceptabel geachte - balans in te zoeken. Het gaat er enkel en alleen om hoe je je 'filmkijktijd' voor jezelf wilt besteden.
    Je slaat de spijker op zijn kop

    Iedereen maakt een selectie voor zichzelf. Dat baseer je op ervaring en smaak. Of dat nou arthouse films of mainstream films zijn maakt geen ruk uit.

  21. #71

    Standaard

    Daar is op zichzelf inderdaad ook weinig tegenin te brengen - of het moet zijn dat die opmerking de insinuatie in zich draagt dat het bekijken van filmhuisfilms niet plezierig zou zijn, wat niet waar is, en waarvan ik aanneem dat dat hier niet bedoeld wordt - maar van enige (zelf)ontwikkeling en ontdekking is dan natuurlijk weinig sprake.

    Je kunt ook je hele leven alleen aardappels met groente en vlees blijven eten als je dat lekker vindt, en niemand die je ook dwingt om daarvan af te stappen, maar je zal dan nooit weten hoe een echte Italiaanse pizza of een broodje shoarma smaakt, bij wijze van spreken

    Iedereen maakt natuurlijk zelf zijn keuzes, maar het is pas een echte keuze op het moment dat men van beide kennis heeft genomen.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 03-01-2013 om 16:48
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Het is dat jij hier nog vertoeft anders was ik al met de zuiderzon vertrokken. Het niveau daalt hier met de maand lijkt het wel.

    Amour is Haneke's meest conventionele film tot nu toe. Het enige wat je hoeft te doen is te kijken en te luisteren. Geen rare symboliek of vreemde metaforen.
    Steek je de hand ook in eigen boezem als zelfbenoemde filmliefhebber?

    Sinds 2005 heb je volgens WiW het indrukwekkende aantal van 4399 films bekeken. En hoeveel daarvan zijn voor 1950?

    86 films. Dat is nog geen 2% van je bekeken films.....

    Het is mogelijk dat sommigen je hiermee niet als filmliefhebber beschouwen .

  23. #73

    Standaard

    BigLebowski ; jij bent een liefhebber van arthouse/filmhuis films. Geen probleem, jij laat ook mensen in de waarde die zulke films niet kijken.

    Verhoeven gaat uit de hoogte doen door te zeggen dat het niveau hier daalt omdat mensen hier het meeste 'mainstream' films kijken. Dat is jammer.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Steek je de hand ook in eigen boezem als zelfbenoemde filmliefhebber?

    Sinds 2005 heb je volgens WiW het indrukwekkende aantal van 4399 films bekeken. En hoeveel daarvan zijn voor 1950?

    86 films. Dat is nog geen 2% van je bekeken films.....

    Het is mogelijk dat sommigen je hiermee niet als filmliefhebber beschouwen .
    En in die (lange) lijst van Verhoeven staat geen enkele Star Wars film
    Dus inderdaad:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Het niveau daalt hier met de maand lijkt het wel.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Iedereen maakt natuurlijk zelf zijn keuzes, maar het is pas een echte keuze op het moment dat men van beide kennis heeft genomen.
    Je haalt de essentie prima uit mijn betoog, maar hier wil ik in het bijzonder nog even het accent opleggen. Er is ook nog een groep die wellicht bepaalde films wel heeft geprobeerd, maar voor wie het simpelweg niet beviel.
    Jouw vergelijking met eten, kunst en nieuwe dingen proberen in het leven kan ik wel volgen. Maar als je nu één keer zo'n pizza heb gehad en je vond het niet te eten, moet je het dan blijven proberen?

    Zelf heb ik bijvoorbeeld moeite met films die echt zuiver abstract zijn. Waar je elke vorm van narratief moet laten varen. Anderen zweren hier juist weer bij. Ik heb dit ooit geprobeerd en zal me er niet snel weer aan wagen. In mijn filmoverzicht dus geen avant-garde. Maar dat betekent niet dat ik oogkleppen op heb, ik heb er eens aan geproefd en het smaakte niet.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •