De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Platinum membership verlopen?

    Ik heb een tip en een kleine klacht.

    Eerst de tip: Als je Platinum membership bijna afloopt of afgelopen is stuur dan een pm met de melding hiervan. Dan kunnen wij dit op tijd verlengen. Ik zag ineens weer banners en snapte dit niet direct totdat mij opviel dat het logotje van Platinum membership bij mij weg was.
    Dus willen jullie meer inkomsten van de vaste forumleden dan zou een herinnering een oplossing kunnen zijn.

    Ik wil dus nu graag verlengen maar krijg steeds de volgende melding:

    Betaalbevestiging
    Overzicht van de bestelling

    Referentie van de bestelling :101564Totale kostprijs :--- Begunstigde :---
    8:47:10 PM : Sorry, er is een fout opgetreden tijdens de verwerking. Probeer nog een keer (gebruik de back-knop van de browser). Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met de helpdesk van uw handelaar.


    Ik hoop dat jullie kunnen kijken wat er mis is.

  2. #2

    Standaard

    Bestaat de P membership nog? Ik zie nergens meer iets hiervan terugkomen/lege webshop..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3

    Standaard

    Het Platinum membership bestaat niet meer! Gaarne ook niet meer betalen.
    Met de bouw van de nieuwe site zal dit ook volledig verdwijnen.
    @ Erik: ik stuur je even een PM.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Jammer dat dit niet meer bestaat. Als ik beheerder was van deze site zou ik dit betaal gedeelte dan ook snel van de site halen. Lijkt mij niet het moeilijkste als je deze site beheerd.

  5. #5

    Standaard

    Helaas is dat laatste toch een stuk lastiger dan je denkt.
    Dat komt door de onsamenhangende manier waarmee de site ooit is opgebouwd (en daarna weer vele malen aangepast).
    Op de nieuwe site zal het niet meer aanwezig zijn, maar dat duurt nog een paar maanden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •