De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Spetters [Blu-ray Disc]

    Spetters

    Een gerestaureerde versie, nu voor het eerst in HD.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ben erg benieuwd, dit is toch wel een film met een hoge melancholische waarde voor mij
    Ik heb deze in mijn jeugd grijsgekeken. De DVD van Bridge is een van de weinige titels die ik in de vuilnisbak gemieterd heb. Ook al zal de Blu-Ray geen HD ervaring zijn, ik zal hier zeker meer van genieten dan van de DVD.

    Er wordt gezegd dat de film gedateerd aandoet. Dat vind ik een beetje negatief klinken. Ik vind dat de sfeer en het tijdsbeeld erg goed getroffen zijn en wordt er graag weer in ondergedompeld
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  3. #3

    Standaard

    De goede, oude tijd
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno Bekijk bericht
    Er wordt gezegd dat de film gedateerd aandoet. Dat vind ik een beetje negatief klinken. Ik vind dat de sfeer en het tijdsbeeld erg goed getroffen zijn en wordt er graag weer in ondergedompeld

  4. #4

    Standaard

    Denk dat deze er wel in komt.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  5. #5

    Standaard

    Een van de betere nederlandse films.. zal ook zeker in mijn collectie komen, heb nog wel steeds ergens de VHS versie liggen.. LOL..

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno Bekijk bericht
    De DVD van Bridge is een van de weinige titels die ik in de vuilnisbak gemieterd heb. Ook al zal de Blu-Ray geen HD ervaring zijn, ik zal hier zeker meer van genieten dan van de DVD.
    Ik heb hem nog als onderzetter gebruikt .

    De films is, gezien mijn leeftijd van 47 , jeugdsentiment van de bovenste plank.
    De eerste keer dat ik de film zag was natuurlijk in de bioscoop en later op een betamaxvideorecorder.
    Toen ik vele jaren later hoorde dat deze op DVD uitkwam kon ik niet wachten om deze te kopen.
    De teleurstelling was erg groot, mijn inziens was de videoversie nog beter dan de DVD versie, misschien kwam dat wel omdat de verwachtingen erg hoog waren.

    Onlangs de gerestaureerde versie op blu ray aangeschaft en wat heerlijk om de film te bekijken zoals deze film hoort te zijn.

    Paul Verhoeven heb ik ooit een keer in het echt ontmoet toen hij opnames aan het maken was in Amersfoort voor de film "De Vierde man", deze man heeft maar 1 passie...films maken waar mensen nog heel lang over praten.

    Hopelijk komt "De Vierde man" ook ooit een uit in een gerestaureerde versie op Blu ray....wie zal het zeggen.

  7. #7

    Standaard

    Kino Lorber have confirmed that they are planning to release on Blu-ray Paul Verhoeven's film Spetters (1980), starring: Renee Soutendijk, Rutger Hauer, Jeroen Krabbé, Maarten Spanjer, and Toon Agterberg. The release, which will be sourced from a brand new remaster of the film, is expected to arrive on the market later this year.

    Synopsis: From notorious filmmaker Paul Verhoeven (RoboCop, Showgirls) and writer Gerard Soeteman comes this director's cut of an "explosive, fast paced" (Boxoffice) coming of age drama. Raw, intense and unabashedly sexual, Spetters is a wild ride that "will knock the unsuspecting for a loop" (The Hollywood Reporter)!

    Rien, Eef and Hans are three young working-class guys stuck in an industrial town on the outskirts of Rotterdam. They couldn't be more different except for one thing: their shared passion for motorcycle racing, which each sees as his ticket to a better life. But a deeper passion will soon rule each of their lives, when a sexy, ambitious blonde comes between them and provokes unforeseen events that will rock their worlds.

    Bron: blu-ray.com http://www.blu-ray.com/news/?id=22806

  8. #8

    Standaard

    Nu Soldaat van Oranje ook nog, dan begint het ergens op te lijken...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nu Soldaat van Oranje ook nog, dan begint het ergens op te lijken...
    Dan wel de film en niet die suffe musical.


    Schande dat het buitenland Paul wel waardeerd.
    "A man's got to know his limitations", ...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •