Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 53 van 53 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    1080i hoeft helemaal niet slecht te zijn, veel docu's worden ook in dit formaat gedraaid en zien er prachtig uit. Ik vind de unwrapped semi-5.1 mis een stuk erger, want dat is gewoon niet de goede representatie van het gehele sound design van de film. Het beeld heeft dat een stuk minder.
    Ligt eraan sommige tv's zetten de 1080i niet netjes om naar progressief beeld (halve beeldjes samenvoegen). Toch blijf je meestal nog wel problemen houden zoals met snellere beelden. Maar om dan nog 1080P op de hoes te zetten vind ik dan de boel bedonderen. Met zo'n film is tegenwoordig niet te zien in een 1080i. Wel heb je dat met series of duco. Dat klopt.

  2. #52

    Standaard

    Ik kan mij vergissen maar 1080p24 ligt toch dichter bij een bioscoop film i.v.m. 24 fps. Das leben der Anderen is toch geen TV productie?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ik kan mij vergissen maar 1080p24 ligt toch dichter bij een bioscoop film i.v.m. 24 fps. Das leben der Anderen is toch geen TV productie?
    Nee maar ze maken een speciale transfers (1080i en met DD 2.1 audio)voor de HDTV producties uitzendingen. Aangezien dat ze niet met 1080P kan worden uitgezonden. En idd 1080P 24 fps ligt dichter bij de bioscoop film vertoning.
    Deze uitgave van Das leben der Anderen is uitgevoerd in 1080i en ze hebben 2.1 audio omgezet naar 5.1 (dus geen echte DD5.1 audio track)
    Daarom is het zeer aannemelijk, dat ze de HDTV transfer hebben gebruikt voor de blu-ray uitgave, omdat deze er al lag. En zo goedkoper uit zijn.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •