Pagina 78 van 111 EersteEerste ... 286874757677787980818288 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.926 tot 1.950 van 2751 worden weergegeven.
  1. #1926

    Standaard

    Morgenmiddag de demo van RCT3 Ben zeeeeeeer benieuwd

  2. #1927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Morgenmiddag de demo van RCT3 Ben zeeeeeeer benieuwd
    http://gamesdomain.yahoo.com/pc/rol...n_3/files/45624

  3. #1928

    Standaard

    Ik ben momenteel bezig met Star Wars Rogue Squadron op de NGC. Erg leuk spel, vooral het eerste level met de aanval op de Death Star. Ben ook bezig met het upgraden van mijn PC, zodat ik aan de slag kan met Doom 3.
    He is but one man. One man alone cannot fight the future.

  4. #1929

    Standaard

    Deze week komt dan eindelijk Fable uit op de x-box....

    of zal ik animal crossing kopen voor de cube of toch Fable.....

    en maar reviews lezen van de twee games maar ik kom er maar niet uit.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  5. #1930

    Standaard

    Al enkele dagen Rome: Total War in mijn bezit, is zeer impressive

  6. #1931

    Standaard

    ben bezig met star wars battlefront, kicken spel, eindelijk de kans om gungans te mollen en het verbond af te slachten :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #1932

    Standaard

    Ook al enkele dagen Rome : Total War in mijn bezit. Nie echt een simpel spelleke imo. Pc krijgt het ook moeilijk wanneer er serieuze battles beginnen (+ 2500 man)

  8. #1933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vrallie
    Ook al enkele dagen Rome : Total War in mijn bezit. Nie echt een simpel spelleke imo. Pc krijgt het ook moeilijk wanneer er serieuze battles beginnen (+ 2500 man)
    Je moet vooral een goeie strateeg zijn, ik heb al enkel battles gewonnen waarbij ik serieus was outnumbered, maar door een goeie opstelling toch de overhand heb gehaald :wink:
    Gelukkig heb ik geen problemen bij zware battles, trouwens de graphics mogen zeker gezien worden

  9. #1934

    Standaard

    k wil nog steeds me handen leggen op Juiced hij is allang klaar, maar dat gekloot met die rechten? Iemand failliet gegaan toch?

  10. #1935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fox Mulder
    Ben ook bezig met het upgraden van mijn PC, zodat ik aan de slag kan met Doom 3.
    Doom 3 is niet zo ontzettend boeiend ofzo, en ook niet eng ofzo... vond m best saai...

  11. #1936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    k wil nog steeds me handen leggen op Juiced hij is allang klaar, maar dat gekloot met die rechten? Iemand failliet gegaan toch?
    Acclaim zou bankroet zijn ofzo, ik hoop ook zo erg dat ze het spel nog uitbrengen, kan niet wachten!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  12. #1937

    Standaard

    Ben ik hier dan echt de enige die kwijlend en slurpend uitkijkt naar Half Life 2?

  13. #1938

    Standaard

    Ik kijk alleen uit naar Need for Speed underground 2 8)
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  14. #1939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    k wil nog steeds me handen leggen op Juiced hij is allang klaar, maar dat gekloot met die rechten? Iemand failliet gegaan toch?
    Acclaim zou bankroet zijn ofzo, ik hoop ook zo erg dat ze het spel nog uitbrengen, kan niet wachten!
    acclaim schijnt idd falliet te zijn

    maar het spel staat nu voor 2 dec gepland
    ook las ik dat misschien atari de rechten zou overkopen

    hopelijk krijg ik van de week fable binnen
    lijkt me een erg cool spel
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  15. #1940

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Ben ik hier dan echt de enige die kwijlend en slurpend uitkijkt naar Half Life 2?
    Absoluut niet, nog maar een paar weekjes hopelijk. De eerste reviews zijn extreem positief.

  16. #1941

    Standaard

    killzone gaat over half life 2 heen rulen 8)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #1942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    killzone gaat over half life 2 heen rulen 8)
    8) 8) :P
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  18. #1943

    Standaard

    Nog mensen die Final Fantasy XI online spelen , ik heb hem liggen , maar ben nog steeds op mijn CC aan het wachten , word wel erg ongeduldig :wink: ik wil hem spelen !!
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  19. #1944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Ben ik hier dan echt de enige die kwijlend en slurpend uitkijkt naar Half Life 2?
    Absoluut niet, nog maar een paar weekjes hopelijk. De eerste reviews zijn extreem positief.
    Ik wacht ook vol spanning af, lijkt me echt dé game worden
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  20. #1945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Je moet vooral een goeie strateeg zijn, ik heb al enkel battles gewonnen waarbij ik serieus was outnumbered, maar door een goeie opstelling toch de overhand heb gehaald :wink:
    Gelukkig heb ik geen problemen bij zware battles, trouwens de graphics mogen zeker gezien worden
    Onlangs battle gehad, goeie 1500 man uitgemoord en amper 150 man kwijtgespeeld

    En HL 2, redelijk teleurstellend dat counter-strike gewoonweg de MP versie is van hl 2, geen hl 2 deathmatch wat waren dat toffe matches. Naar de bunker spurten en op het selfdestruct knopke drukken. Iedereen die in 30 seconden nie in de bunker zat was gezien

  21. #1946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    ben bezig met star wars battlefront, kicken spel, eindelijk de kans om gungans te mollen en het verbond af te slachten :P
    Al uitgespeeld.. het enige wat ik jammer vond is dat je Darth Vader niet kon doden..alleen als je je rocketlauncher bij had want dan kon je hem van dat platform afschieten en dat je geen Luke kon zijn..

    Maar voor de rest is het een prima SW spel..
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  22. #1947

    Standaard

    Laatst GTA 3 en Vice City gekocht voor 30 euro voor de Y-box..ziet er goed uit.
    GTA 3 had ik al uitgespeeld dus kan ik nu beginnen aan Vice City..
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  23. #1948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    ben bezig met star wars battlefront, kicken spel, eindelijk de kans om gungans te mollen en het verbond af te slachten :P
    Al uitgespeeld.. het enige wat ik jammer vond is dat je Darth Vader niet kon doden..alleen als je je rocketlauncher bij had want dan kon je hem van dat platform afschieten en dat je geen Luke kon zijn..

    Maar voor de rest is het een prima SW spel..
    klopt de key characters waren onsterfelijk
    maar goed, wat mij opviel was dat wanneer je als sniper speelde je de overwinning makkelijk kon behalen, de aantallen van de vijand gingen snel omlaag en je troopers konden dan zo de overwinning behalen, nu nog ff online ermee gaan.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #1949

    Standaard

    Star Wars Republic Commando wordt volgens mij ook vet stoer

    http://www.lucasarts.com/games/swrepubliccommando/

  25. #1950

    Standaard

    Nog 23 nachten tot San Andreas

    PS:mij lijkt burn out 3 ook wel wat (PS2).kent iemand dat spel en wat vind je er van

Pagina 78 van 111 EersteEerste ... 286874757677787980818288 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •