Pagina 2 van 111 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 2751 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ben sinds deze week No One Lives Forever 2 aan het spelen. Valt weinig over te vertellen: James Bond (actie/fps) meets Austin Powers (humor) meets Metal Gear Solid (stealth) meets RPG (elementen). Geweldig en prachtig tegelijk

    Ook ben ik Freedom Force weer aan het spelen. Helaas nooit echt bekend geworden maar ik vind 'em geweldig. Kopen als je 'em ziet liggen

    Geldt ook voor NOLF2.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #27

    Standaard

    Dank jullie voor de reacties weer, tja jammer maar Driver is ook super daar houd ik ook van
    StarTrader

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Ben sinds deze week No One Lives Forever 2 aan het spelen. Valt weinig over te vertellen: James Bond (actie/fps) meets Austin Powers (humor) meets Metal Gear Solid (stealth) meets RPG (elementen). Geweldig en prachtig tegelijk
    is die dan al uit? wist nt eens heb gewoon al eens demo gezien, deel 1 is samen met half life op gebied van levels en verhaal 1 van de beste fps ooit, schitterend gewoon, k vrees dat ik met mij PIII 733, 256 ram en geforce 2 MX eraan zal zijn voor de moeite


    aaaaaaaaaaaaaargh i want NOLF 2

  4. #29

    Standaard

    NOLF2 binnenkort ook maar eens op de kop tikken. Heb nog Unreal Tournament 2003 en Mafia liggen die wachten op mijn binnenkort te arriveren nieuwe PC. Net als bij evilgoblin66 trekt mijn huidige machientje (P3-450/GF2mx) het allemaal niet meer zo..

  5. #30

    Standaard

    Op dit moment ben verslaafd aan Buffy The Vampire Slayer op de X-Box. Deze game maakt een X-Box meer dan waard. Mijn volgende X-box game wordt Project Gotham Racing. Ook een zeer geslaagde game voor de X-Box. Voor de PC kijk ik erug uit naar Tomb Raider – The Angel of Darkness en Medal of Honor – Spearhead.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Op dit moment ben verslaafd aan Buffy The Vampire Slayer op de X-Box. Deze game maakt een X-Box meer dan waard.
    Afgelopen zaterdag heb ik een X-Box gekocht en het spel Buffy the Vampire Slayer. Ik vind het een erg leuk spel! Heel mooi gemaakt.

    Mijn broer kwam dezelfde dag de volgende spellen brengen die ik mag lenen:

    *Halo
    *Dead or Alive 3
    *RalliSport Challenge
    *Amped
    *Project Gotham Racing

    Ik kan wel even vooruit dus

  7. #32

    Standaard

    Ik ben op dit moment druk bezig met de laatste loodjes van Final Fantasy X voor de PS-2 en op de GameCube met Resident Evil en Lost Kingdoms.
    Ook Zelda: Oracle of Ages op de Gameboy en Golden Sun op de Gameboy Advance (hoezo RPG-freak?!? ) eisen flink wat speeltijd op.

    Want alhoewel RPG's zo'n beetje mijn favo genre zijn geworden, is het enige nadeel dat het zo ontieglijk lang duurt om die spellen uit te spelen. Oh well... back to da buttons...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik ben op dit moment druk bezig met de laatste loodjes van Final Fantasy X voor de PS-2 en op de GameCube met Resident Evil en Lost Kingdoms.
    Hoe leuk is Lost Kingdoms? Is een soort conversie van een kaart-RPG toch? Is het iets wat je een beginnende RPG-speler zou aanraden?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika
    Afgelopen zaterdag heb ik een X-Box gekocht en het spel Buffy the Vampire Slayer. Ik vind het een erg leuk spel! Heel mooi gemaakt.
    Voor mij was Buffy de reden om een X-Box te kopen. De makers van het spel hebben hun best gedaan. Buffy the game is zeer trouw aan de TV serie Het is wel ff wennen zo terug naar seizoen 3 terwijl ik nu aan het begin van seizoen 7 gewend ben. Anyway Buffy is zeker een aanrader voor X-Box gamers en natuurlijk Buffy/Angel fans.

    Ben zeer tevreden met X-Box. Er zijn meer X-Box games die mij wel liggen. En de standaard controller ligt bij mij prettig in de hand. Ik hou het bij de X-Box. Een GameCube lijkt mij ook een geweldig console met ditto games (vooral Star Wars RL en RE). Maar zo kan ik blijven doorgaan. 1 gameconsole vind ik wel best.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Hoe leuk is Lost Kingdoms? Is een soort conversie van een kaart-RPG toch? Is het iets wat je een beginnende RPG-speler zou aanraden?
    Het is een beetje een vreemd spel. Het kaartensysteem is even wennen, maar zodra je een beetje weet welke kaart je het beste waarvoor kunt gebruiken is het een eitje. De puzzels en de opzet van het spel zijn door hun simpele karakter wel geschikt voor de beginnende speler.

    Ik vind het een aardig spel. Graphics en geluid zijn wat minder, maar het loopt lekker en de battles zijn ook niet super vervelend ofzo. Er zijn veelbelovendere RPG's voor de GameCube op komst, zoals "Evolution Worlds", "Tales of Phantasia", "Skies of Arcadia Legends" en natuurlijk de actie-rpg "Legend of Zelda".

    Maar wil je snel de RPG-wereld induiken, en je kan door de tekortkomingen van Lost Kingdoms heen kijken, dan is het een aardige RPG die volgens mij voor beginners wel te doen is. Qua moeilijkheidsgraad is hij in ieder geval niet al te ingewikkeld.

    Zo, dat was even een korte "review" van Lost Kingdoms. Conclusie: liefst eerst huren, of bij een winkel kopen waar je kunt ruilen. Dan weet je zeker of je hem wel of niet leuk vind.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Het is een beetje een vreemd spel. Het kaartensysteem is even wennen, maar zodra je een beetje weet welke kaart je het beste waarvoor kunt gebruiken is het een eitje. De puzzels en de opzet van het spel zijn door hun simpele karakter wel geschikt voor de beginnende speler.

    Ik vind het een aardig spel. Graphics en geluid zijn wat minder, maar het loopt lekker en de battles zijn ook niet super vervelend ofzo. Er zijn veelbelovendere RPG's voor de GameCube op komst, zoals "Evolution Worlds", "Tales of Phantasia", "Skies of Arcadia Legends" en natuurlijk de actie-rpg "Legend of Zelda".

    Maar wil je snel de RPG-wereld induiken, en je kan door de tekortkomingen van Lost Kingdoms heen kijken, dan is het een aardige RPG die volgens mij voor beginners wel te doen is. Qua moeilijkheidsgraad is hij in ieder geval niet al te ingewikkeld.

    Zo, dat was even een korte "review" van Lost Kingdoms. Conclusie: liefst eerst huren, of bij een winkel kopen waar je kunt ruilen. Dan weet je zeker of je hem wel of niet leuk vind.
    Bedankt voor je uitvoerige reactie. Qua prijs is het voor mij momenteel niet echt aantrekkelijk om zoiets als Lost Kingdoms aan te schaffen, maar mocht Nintendo weer met een budget-label gaan beginnen (wat ongetwijfeld een keertje zal gebeuren) dan is dit misschien nog wel een interessante titel. De recentie in NGC die ik erover las was aardig enthousiast dus ik zal de naam zeker onthouden.

    Btw: ik ben erg benieuwd naar dat nieuwe Baldurs Gate-spel wat naar de Cube geconverteerd gaat worden. Vrienden van me die zich wat meer bezig houden met RPG zijn daar erg enthousiast over, dus da's ook een titel die ik zeker in de gaten houdt.

  12. #37

    Standaard

    heb sinds gisteren de PS2 liggen van een vriend met onder andere metal gear solid 2, gran turimso 3 en devil may cry

    k ben voor moment nt enthousiast , geef mij maar de pc : mooiere graphics en beter bediening,
    aaargh ik wil zoveel leuke dingen op pc : nolf 2, ut 2003, mafia

    ps2 kan nt tippen aan pc volgens mij

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Btw: ik ben erg benieuwd naar dat nieuwe Baldurs Gate-spel wat naar de Cube geconverteerd gaat worden.
    Dat is ook zeker een gave titel. Al is dat wel meer actie-rpg.
    Ik ben ook zeer benieuwd hoe deze titel wordt, al weet ik niet of ik hem koop, want ik heb de PS-2 versie ook al.

  14. #39

    Standaard

    Ik ga deze week een xbox kopen met zeker al halo erbij.
    Op 17 oktober komt er ook morrowind uit en dat spreekt mij ook wel aan. het is een tof rpg hoop ik want ik ga hem preorderen bij amazon.
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reginald
    Ik ga deze week een xbox kopen met zeker al halo erbij.
    Op 17 oktober komt er ook morrowind uit en dat spreekt mij ook wel aan. het is een tof rpg hoop ik want ik ga hem preorderen bij amazon.
    Bij Play is Morrowind £1 duurder, maar dan hoef je ook geen verzendkosten te betalen. Wat betreft je aan te schaffen Xbox kun je misschien (afhankelijk van je voorkeur) nog even wachten op de nieuwe Xbox pack. Op dit moment krijg je bij aanschaf van de console 'gratis' een DVD kit erbij terwijl het over enkele maanden (vermoedelijk vlak voor de kerstdagen) een tweetal 'gratis' spellen bevat. Kijk voor meer info hier. Het pakket zoals het er nu in de winkels bijligt is trouwens ook geen slechte keuze hoor en ik kan me dan ook maar al te goed voorstellen dat je geen behoefte hebt aan langer wachten

  16. #41

    Standaard

    Het wachten valt me inderdaad moeilijk maar nog een groter probleem is dat play.com niet levert in belgië. waarom? waarom?
    maar toch bedankt voor tip
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  17. #42

    Standaard

    Dat is inderdaad spijtig, maar ook weer geen ramp. Amazon is ietsje duurder, maar wie weet bespaar je dan weer op de douane Deze mensen zijn trouwens de reden waarom Play.com niet meer aan België levert; te vaak worden hun pakjes onderschept (en daardoor hun levertijden verlengd). Ik weet niet of dit de officiële reden is, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Liever geen klanten dan ongelukkige (lange levertijden) klanten zou hun redenering kunnen zijn. Maar het kan natuurlijk ook iets compleet anders zijn In ieder geval sorry dat Play dus een domper is en ik je misschien onterecht heb blij gemaakt...

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dadaveke


    Duur ??? Op Mirc kun je pc - ps2 en xbox games gewoon downloaden, dan ff op een cdtjè van €0.70 branden en spelen maar

    Groeten dave

    Duur ....hoe zal dat nu ook weer komen ....door van die PIEP die de boel voor een ander verzieken.
    Mijn Filmpjes
    "Say goodnight to the bad guy"

  19. #44
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard


    Ik heb gisteren Rogue Spear Black Thorn uitgespeeld. Eindelijk na 4 maanden

  20. #45

    Standaard

    Eventjes tussendoor:

    Heeft er iemand interesse in de originele video&audio kabel voor de Xbox? En ik heb ook nog een gloednieuwe 8GB Western Digital harddisc in de aanbieding. Stuur een mailtje naar dit adres mocht er iemand interesse hebben.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit
    Dat is inderdaad spijtig, maar ook weer geen ramp. Amazon is ietsje duurder, maar wie weet bespaar je dan weer op de douane Deze mensen zijn trouwens de reden waarom Play.com niet meer aan België levert; te vaak worden hun pakjes onderschept (en daardoor hun levertijden verlengd). Ik weet niet of dit de officiële reden is, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Liever geen klanten dan ongelukkige (lange levertijden) klanten zou hun redenering kunnen zijn. Maar het kan natuurlijk ook iets compleet anders zijn In ieder geval sorry dat Play dus een domper is en ik je misschien onterecht heb blij gemaakt...
    heeft nt zozeer met de levertijden te maken maar met de extra kosten : het feit dat de meeste klanten nt weten dat ze bij hun bestelling bij play nog de btw en zo moeten betalen bij bestellingen van meer dan 22 euro

  22. #47

    Standaard

    Vandaag dan eindelijk aangeschaft:

    Super Mario Sunshine

    Ik ben voorlopig weer zoet denk ik. Ik ben benieuwd...

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Vandaag dan eindelijk aangeschaft:

    Super Mario Sunshine

    Ik ben voorlopig weer zoet denk ik. Ik ben benieuwd...
    Veel plezier Tot over een maandje of drie dan maar

  24. #49

    Standaard

    Ik heb net men xbox gekocht en moet zeggen dat hij nog beter is dan ik had verwacht. Speel nu alleen nog maar halo maar dat is in ieder geval een fijne topper.
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reginald
    Ik heb net men xbox gekocht en moet zeggen dat hij nog beter is dan ik had verwacht. Speel nu alleen nog maar halo maar dat is in ieder geval een fijne topper.
    Van harte gefeliciteerd met je Xbox! Halo is inderdaad een topper, maar ik kan je ook zeker RalliSport Challenge (de Halo onder de racegames wat betreft de graphics), Collin McRae 3.0 (met meer de nadruk op het realistische aspect van een Rally) en Dead or Alive 3 (de mooiste beelden tot nu toe voor de Xbox, maar ook gewoon een goeie beat'm up) aanbevelen. En wanneer je meer zin hebt in een beetje adventure en/of platformspellen dan kan ik je Blinx en Malice aanraden. Bij lange na niet zo goed als de Mario spellen, maar toch nog wel vermakelijk.
    Het is zeer waarschijnlijk dat je dit allemaal al weet, maar voor de zekerheid vertel ik het toch maar even Ik ben natuurlijk nog een x aantal andere prima titels vergeten op te noemen, maar daar zit waarschijnlijk niemand op te wachten

Pagina 2 van 111 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •