Pagina 3 van 111 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 2751 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Vandaag dan eindelijk aangeschaft:

    Super Mario Sunshine

    Ik ben voorlopig weer zoet denk ik. Ik ben benieuwd...
    Het kan aan mij liggen maar hij is verrekte moeilijk in sommige levels, maar o, o, o, o, wat is hij leuk.

    Ik heb pas 10 "shines" maar er valt ook zoveel te ontdekken.

    succes
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck


    Het kan aan mij liggen maar hij is verrekte moeilijk in sommige levels, maar o, o, o, o, wat is hij leuk.

    Ik heb pas 10 "shines" maar er valt ook zoveel te ontdekken.

    succes
    Die zien we voorlopig ook niet meer op het forum


    Even een vraagje: in hoeverre lijkt Mario Sunshine op Mario 64? Is alleen de besturing ongeveer hetzelfde gebleven of valt het toch wel mee? Is het spel een beetje te vergelijken met Luigi's Mansion of totaal niet? (een stofzuiger is toch weer iets anders als een waterpistool )

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit
    Even een vraagje: in hoeverre lijkt Mario Sunshine op Mario 64? Is alleen de besturing ongeveer hetzelfde gebleven of valt het toch wel mee?
    Spelers van Mario 64 zullen hier bijna meteen mee uit de voeten kunnen. Besturing, timing, is allemaal grotendeels hetzelfde, alleen iets uitgebreider.

    Qua opzet en puzzels is het spel een heel stuk anders. Je hebt niet meer van die kamers met deuren die je moet openen, je kunt de nieuwe werelden echt in elk hoekje en gaatje van Delfino Island (net als het kasteel in Mario 64 vind je hier toegang tot alle levels) vinden.

    En er zitten ook leuke sub-quests in dit keer, die het spel wat minder rechtlijnig maken dan Mario 64. Ik ben bijvoorbeeld vanavond een uur bezig geweest om fruit te verzamelen voor een aantal rare eilandbewoners. Eén van die fruitsoorten stuitert echt als een voetbal alle kanten op. Viel nog niet mee om die precies in het "doel" te krijgen.

    Er is echt super veel te ontdekken, en ik heb na een avondje fanatiek spelen iets van 5 Shines ontdekt. Dus er zit genoeg in om te zien en te doen.

    Dus als ik het zou moeten samenvatten:

    Super Mario Sunshine is een spel dat vertrouwd aandoet door de besturing en voor de rest heel nieuw is. De Mario-formule heeft een likje verf gehad, om maar even in de stijl van het spel te blijven.

    Echt een zeer goed spel. Een dikke 9!!! Iedereen met een GameCube moet deze gewoon hebben, verslaving en plezier (en gave graphics!!!) gegarandeerd!!!

  4. #54

    Standaard

    Nathan, bedankt voor je uitgebreide antwoord. Al lezend krijg ik alweer last van nostalgie en nieuwsgierigheid. Nare bijkomstigheid, vooral wanneer het budget geen GameCube toelaat. Het zal dus nog even duren, maar ondertussen blijf ik in gedachten bij Mario Ik hoop trouwens niet dat je die nare eilandbewoners nog eens tegenkomt. Springend fruit of wat dan ook is irriterend. De laatste keer dat ik iets dergelijks tegenkwam was een mij mateloos klierend en irrationeel aapbeestje dat zich tot levensdoel had gesteld mijn petje telkens opnieuw af te pakken en als het even kon mij vlug ontwijken zodat ik maar al te vaak mocht genieten van de prachtige afgrond en een daaruit resulterende nieuwe bergbeklimming

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik

    Er is echt super veel te ontdekken, en ik heb na een avondje fanatiek spelen iets van 5 Shines ontdekt. Dus er zit genoeg in om te zien en te doen.
    Dan heb je er nog 115 te gaan


    Toch 1 puntje van kleine kritiek, de camera is af en toe de weg kwijt, vooral in het haven level is dit soms lastig, je moet hier vaak zelf de camera weer corrigeren om je vijanden in het oog te houden.

    Maar verder wordt ik steeds enthousiaster, telkens als je in een ander level een shine hebt gehaald veranderd er weer wat in het dorpje en is er weer iets anders te doen.

    Ik wordt al zwetend s'nachts wakker omdat ik overal rode muntjes zie, ook stofzuig ik niet meer in huis, ik spuit het gewoon weg met de tuinslang
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Dan heb je er nog 115 te gaan
    Yep... zucht... wat een enorm werk staat me nog te wachten.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Toch 1 puntje van kleine kritiek, de camera is af en toe de weg kwijt, vooral in het haven level is dit soms lastig, je moet hier vaak zelf de camera weer corrigeren om je vijanden in het oog te houden.
    Ja, klopt. Komt denk ik doordat de levels hier wat vrijer van opzet zijn dan in S.M.64. Maar als je de gele C-stick een beetje doorhebt, is dat ook geen probleem meer.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Maar verder wordt ik steeds enthousiaster, telkens als je in een ander level een shine hebt gehaald veranderd er weer wat in het dorpje en is er weer iets anders te doen.

    Ik wordt al zwetend s'nachts wakker omdat ik overal rode muntjes zie, ook stofzuig ik niet meer in huis, ik spuit het gewoon weg met de tuinslang
    Hehe. LOL
    En als je tijdens het schilderen verf aan je kleren krijgt maak je zeker gewoon een draaisprong om alle klodders eraf te schudden?!?

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik

    Ja, klopt. Komt denk ik doordat de levels hier wat vrijer van opzet zijn dan in S.M.64. Maar als je de gele C-stick een beetje doorhebt, is dat ook geen probleem meer.
    Nou, dat werkt niet op alle levels even fijn heb ik gemerkt. In de havenlevels heb je een paar stukjes waar je haast onmogelijk goed beeld kunt krijgen, zelfs met met de C-stick.

    Btw: dit is mijn eerste Mario-spel maar hij is grof moeilijk! Ik zit na ongeveer 16 uurtjes spelen op 6 shines en het zal nog wel ff duren voordat ik hem helemaal uitspeel.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Btw: dit is mijn eerste Mario-spel maar hij is grof moeilijk! Ik zit na ongeveer 16 uurtjes spelen op 6 shines en het zal nog wel ff duren voordat ik hem helemaal uitspeel.
    De moeilijkheid is inderdaad meteen flink hoog.

    En even wat anders... retro-gamers opgelet!!! Nintendo is bezig met een remake van het beste Zelda spel ooit (naar mijn mening dan), "Legend of Zelda: A Link to the Past".

    Deze SNES-klassieker zal in december zijn weg naar de Gameboy Advance weten te vinden. Er zit zelfs een multiplayer coöperative mode in met allemaal nieuwe puzzels.

    Voor meer info, kijk de preview en de images/movies op Pocket IGN.

    Ik kan nu al niet wachten... En Link ook niet:

  9. #59

    Standaard

    Momenten van grote frustratie wisselen zich af met momenten van complete euforie.

    weer 7 shines erbij, totaal 17.

    Mario beheerst mijn leven, wat moet ik doen, help mij....o wacht eerst even in het nieuwe level kijken...................
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  10. #60

    Standaard

    UT2003 vraag

    heeft er iemand al ut2003 zitten spelen op een nt zo heel recente pc?

    Ik heb een P III 733, 256 ram en geforce 2 mx en wilde eens weten of het nog speelbaar blijft, volgens de doos zou dit nog moeten lukken maar ik wil toch ook wel wat mooie graphics

  11. #61

    Standaard

    ut 2003 speel vloeiend op 1024x... 75 hz

    systeem : amd athlon 1.2ghz
    gforce 2 gts pro 64 DDR
    512 ddr ram

    groeten dave

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Momenten van grote frustratie wisselen zich af met momenten van complete euforie.

    weer 7 shines erbij, totaal 17.

    Mario beheerst mijn leven, wat moet ik doen, help mij....o wacht even eerst even in het nieuwe level kijken...................
    Hehe. Bij mij staat de teller inmiddels op 12 shines. Gisteren dat pretpark/Mecha Bowser level gehad en echt super genoten.
    Ook bij mij is Mario niet meer weg te denken uit mijn dag, iedere dag gaat de besnorde loodgieter wel even in de GameCube. I´m addicted...

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Gisteren dat pretpark/Mecha Bowser level gehad en echt super genoten.
    idd , echt fantastisch hoe spannend de muziek dan wordt , je gamepad begint zacht te trillen, het water begint zich te roeren, je gamepad begint iets harder te trillen, het water wordt nu wild en splijt in twee helften ( waar heb ik dat eerder gehoord ) de gamepad gaat inmiddels als een wilde te keer in je hand en daar komt mecha Bowser te voorschijn....
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    UT2003 vraag

    heeft er iemand al ut2003 zitten spelen op een nt zo heel recente pc?

    Ik heb een P III 733, 256 ram en geforce 2 mx en wilde eens weten of het nog speelbaar blijft, volgens de doos zou dit nog moeten lukken maar ik wil toch ook wel wat mooie graphics
    Ik heb een Athlon 800, 256mb, GF2-MX
    Zelfs in de laagste standen speelde die niet echt lekker. En dit spel speelde ik ongeveer 2,5 maand geleden. Volgens mij was het de officiele versie, maar dan wel kopie (zag nergens dat het een demo of beta was, kon alles doen). Op mijn gloednieuwe laptop heb ik hem nog niet geprobeerd (P4 1,8 met GF4)
    Assumption is the mother of all fuckups

  15. #65

    Standaard

    Heeft iemand de Gamecube-versie van Timesplitters 2 al gespot? Vanaf morgen zou ie in de winkel moeten liggen, maar ik hoopte hem eigenlijk vandaag al in de schappen tegen te komen (wat dus niet het geval was).

  16. #66

    Standaard

    Zware tijden in huize Starbuck,

    ik wordt heen en weer geslingerd tussen de gamecube ( mario ) en de X-box ( colin mcrea ) .

    Mijn duim is werkelijk bont en blauw.


    Even over Mcrea, een zwaar gave rally-sim. Nog nooit heb ik zo'n reallistische auto over de weg zijn glijden. Allles kan kapot, en je schrikt je werkelijk lam als je motorkap omhoog komt zetten ( bij cockpit-view )

    Bij diezelfde cockpitview slaat de regen of sneeuw hard tegen je voorruit en ontneemt je af en toe het zicht, echt geweldig.

    Dit is wel een game voor de tijd-freak, het arcade gehalte is een stuk minder, je hebt immers geen tegenstanders, het zijn alleen tijdsproeven. ( wel natuurlijk een multiplayer met splitscreen )

    Een absoluut top-spel

    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Zware tijden in huize Starbuck,
    ik wordt heen en weer geslingerd tussen de gamecube ( mario ) en de X-box ( colin mcrea ) .

    Even over Mcrea, een zwaar gave rally-sim. Nog nooit heb ik zo'n reallistische auto over de weg zijn glijden. Allles kan kapot, en je schrikt je werkelijk lam als je motorkap omhoog komt zetten ( bij cockpit-view )

    Bij diezelfde cockpitview slaat de regen of sneeuw hard tegen je voorruit en ontneemt je af en toe het zicht, echt geweldig.

    Dit is wel een game voor de tijd-freak, het arcade gehalte is een stuk minder, je hebt immers geen tegenstanders, het zijn alleen tijdsproeven. ( wel natuurlijk een multiplayer met splitscreen )
    Hey, je hebt ze allebei (Xbox en GameCube). Cool, wel prijzig, maar dan heb je ook wat Ik speel al enige tijd RalliSport Challenge (een van de betere launchtitels) en het enige 'nadeel' is dat het een rasechte arcade racer is. Codemasters belooft dat dit niet het geval zal zijn bij Collin McRae 3. En uit je beschrijving op te maken is dit ze gelukt Het auto- en schademodel in CMR3 is enorm verbeterd, zo zegt men: waar de auto's in het tweede deel bestonden uit 800 polygonen heeft men in het derde deel z'n 13000-14000 polygonen gebruikt. Zo zal een zijwaardse botsing ook echt een deuk op de bewuste plek tot gevolg hebben. En mocht er een band ervandoor gaan, dan komen er van die vonkeleffecten van de wagen af. Wat betreft het weggedrag heeft Codemasters samengewerkt met het Ford Rally-team. Zelfs Colin MacRae himself heeft het spel mogen testen. Het enig minpuntje is de grafische omgeving. De achtergronden en de textures zijn wat minder gedetailleerd dan in RSC en halen niet alles uit de Xbox. Trouwens, als je de Advance Scart hebt, kun je heerlijk genieten van Dolby Digital geluid. De geluidseffecten schijnen zo natuurgetrouw en naasloos aansluitend te zijn, dat het bijna niet meer beter kan.

  18. #68

    Standaard

    *trouwe PC-gamer meldt zich*

    Al enkele maanden is het louter Warcraft III wat de klok slaat in huize Frollo. Ik heb de campaign gespeeld, ik word regelmatig afgedroogd op Battle.net (zie mijn stats) , ik download single player RPG-maps, ik maak mijn eigen maps, ik bekijk replays, en ik lees alles over het spel wat los en vast zit (op o.a. warcraftstrategy.com).
    Af en toe doe ik een demo'tje (Need For Speed: HP2, Emperor: Rise of the Middle Kingdom, binnenkort Age of Mythology), maar daarna is het snel weer Warcraft III, Warcraft III en Warcraft III.

  19. #69

    Standaard

    Wacht maar tot je Age Of Mythology hebt gespeeld...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #70

    Standaard

    Ik ben aan het wachten tot unreal championship uitkomt. Dat wordt denk ik wel een tof spel voor de xbox.
    Maar ik twijfel, zou ik niet beter wachten met dat te kopen tot xbox live beschikbaar is?
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit
    Het auto- en schademodel in CMR3 is enorm verbeterd, zo zegt men: waar de auto's in het tweede deel bestonden uit 800 polygonen heeft men in het derde deel z'n 13000-14000 polygonen gebruikt. Zo zal een zijwaardse botsing ook echt een deuk op de bewuste plek tot gevolg hebben. En mocht er een band ervandoor gaan, dan komen er van die vonkeleffecten van de wagen af.

    Het enig minpuntje is de grafische omgeving. De achtergronden en de textures zijn wat minder gedetailleerd dan in RSC en halen niet alles uit de Xbox.

    Je beschrijft het helemaal juist, wat ook zeer fraai is om te zien is als je een boom in je zijkant parkeert er een deuk komt maar soms ook je deur uit z'n verband ligt en niet meer dicht kan, telkens als je gas geeft slaat de deur dicht, rem je dan slaat de deur weer open, echt geweldig. Vooral schade aan je wielen, vering of ophanging is zeer merkbaar aan het gedrag van je auto, je moet blijven bijsturen anders gaat het niet goed. Verlies je hetrubber dan onstaat er idd een vonkenregen van heb ik jou daar. De achtergronden zijn idd een fractie slechter dan in rsc, het publiek bestaat bijv. weer uit platte bordkartonnen mensen. De weerseffecten zijn daarintegen weer bij Mcrea een stuk beter.

    Het geluid is idd zeer realistisch, rijd je onder een overhangende tak aan dan hoor je hem aan die kant tegen je auto schuren. Het tikken van de regen op je auto ( in cockpit view ) is griezelig echt, tesamen met het geluid van je ruitenwissers.

    Ben inmiddels bij seizoen 3, en heb mijn Focus flink verbeterd, Hij is wat moeilijker in de hand te houden, maar je moet wel anders heb je helemaal geen kans meer
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  22. #72

    Standaard

    weet er iemand waar ik gratis de trailer (NIET DE DEMO) kan downloaden van het fantastische No one lives forever 2 ?

    de meeste sites waarop de trailer te vinden is zijn enkel voor leden.

  23. #73

    Standaard

    Hier kan je trailer #2 vinden. Trailer #1 zal er denk ik ook wel ergens opstaan.

    Trailer #2
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Wacht maar tot je Age Of Mythology hebt gespeeld...
    weet niet of het hier kan en mag,maar doe het toch.

    deze staat momenteel in de nieuwsgroepen

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Hier kan je trailer #2 vinden. Trailer #1 zal er denk ik ook wel ergens opstaan.

    Trailer #2
    had die gisteren avond ook eens geprobeerd maar lukt nt, toch bedankt voor de reactie

Pagina 3 van 111 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •