De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Getglue

  1. #1

    Standaard Getglue

    Ik ben erg benieuwd wie er hier een de social media doet met de app Getglue.

    Gebruik het zelf al een tijd tot volle tevredenheid. Doordat je meld wat je kijkt krijg je ook meldingen van "vrienden" die dit ook kijken.

    Dan kun je in profiel zien wat ze nog meer volgen aan series, films of lezen aan boeken.

    Ik gebruik het op mijn Android telefoon en iPad.

    Ben nu benieuwd wie het gebruikt en of je je gebruikersnaam wilt delen zodat mensen van DVD.nl elkaar ook op dat medium elkaar kan volgen.

    Mijn gebruikersnaam is: Raymond de Niet

    Ik ben benieuwd
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  2. #2

    Standaard

    Sinds ze die stickers niet meer naar nederland sturen doe ik het niet meer. Daar deed ik het namelijk voor.

  3. #3

    Standaard

    Tja, toen ik het voor het eerst zag dat je ze fysiek kon krijgen had ik ze ook besteld. Nooit gekregen.

    Maar ik denk niet dat dat het hoofddoel is van de app.
    Het is meer om info te geven wat je kijkt, hoe je het vindt en dat je bij andere achter meer series of films komt.

    Dat vind ik er het leuke aan. Het is lekker ruim omdat je met een ieder op de wereld contact kan hebben over hetzelfde.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Sinds ze die stickers niet meer naar nederland sturen doe ik het niet meer. Daar deed ik het namelijk voor.
    Och, versturen ze niet meer naar de Benelux?! Dat meen je niet?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •