Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 27 van 27 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Dan G.

  1. #26
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Oh ja? Wat grappig

    Kocht jij ook van die kaartjes bij de Expo dan? En hield je de boel bij in een schriftje? Ik geloof dat er destijds geen grotere rush bestond dan het in je bezit hebben van een film die net uit was gekomen in de videotheek. Het duurde vaak een half jaar tot een jaar voordat ze op koopvideo uitkwamen. Áls ze al uitkwamen...
    Van die kaartjes had ik niet. Wel had ik ook een soort lijst waarin ik het bij hield. Ik had de luxe dat ik op een gegeven moment twee betamax recorders had staan. Dus een onbesproken deal met mijn locale videotheek. Film halen en ff later weer terug brengen. Ikbhad echt rijen met films. Zeker in die dagen was dat uniek. Echter 276 beeldlijnen kopiëren gaf natuurlijk niet het mooiste effect, maar daar was ik toen ook nog niet mer bezig. Echter sommige waren wel erg slecht. Ook had ik nog een paar video opnames van de zendpiraten. Maar dat was alleen in de randstad geloof ik. Het duurde inderdaad wel erg lang.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #27

    Standaard

    De kopietjes die ik destijds maakte waren praktisch identiek aan het origineel. Volgens mij had ik er op zijn hoogtepunt 500+

    Maar ja, met de komst van de dvd was dat gauw afgelopen haha.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •