De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard audio delay- lip sync

    Hoi allen

    Ik hoop dat ik hier juist zit met mijn vraag.

    Ik kocht onlangs een full hd projector, de epson eh -tw3200. heel tevreden over. Echter zit ik met een probleem.
    De blu-ray speler is aangesloten via hdmi naar de projector, en vanuit de blu ray speler audio kabels naar de boxen. resultaat: Het beeld heeft een paar mllsec vertraging door videoverwerkingsproces en de audio bereikt eerder mijn boxen -->a en v niet synchroon.

    Ik hoor en lees dat dit een vaak voorkomend probleem is. Maar ik weet niet goed hoe ik het concreet kan oplossen? Wss heb ik een a/v receiver nodig?

    Ik vind online bij de specificaties van receivers wel eens de funtie lip-sync, is dat het zelfde als een audio delay? en kan je beide functies tot de mllsec regelen?

    Ik ben nogal een leek op dat vlak en zou niet weten welke a/v receiver ik zou moeten aanschaffen die mjin probleem zou verhelpen?

    Heeft iemand tips of aanbevelingen van goeie a/v receivers die dit probleem ondersteunen?

    Groetjes

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum terminator1983.

    Het niet-synchroon zijn van beeld en geluid is idd een bekend probleem wat in sommige gevallen met de huidige toestellen opgelost kan worden. Wanneer de speler die jij gebruikt geen mogelijkheid heeft voor het vertragen van het geluid, zal je dit alleen kunnen doen met een receiver of een andere set.