De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: 576p?

  1. #1

    Standaard 576p?

    Mijn tv is een Panasonic TX-L37DT35E

    Als ik een Blu ray in mijn HK speler stop zie ik op de t.v. : Invoer 576P terwijl de t.v. 1080 p kan hebben.
    Weet iemand hoe dat zit?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin46 Bekijk bericht
    Mijn tv is een Panasonic TX-L37DT35E

    Als ik een Blu ray in mijn HK speler stop zie ik op de t.v. : Invoer 576P terwijl de t.v. 1080 p kan hebben.

    Weet iemand hoe dat zit?
    Hoi Martin,

    Kan je instellen via het menu, Beeldscherminstellingen of iets dergelijks.

    Succes ermee.

    Grt, Raymond

  3. #3

    Standaard

    Hoi Raymond @DVD Watcher,

    Hartelijk dank voor je suggestie .
    Laat ik daar ook aan hebben gedacht ,maar ik kon het niet vinden vandaar mijn vraag .
    Ik zal eens kijken of er een HK forum bestaat

    Groet Martin

  4. #4

    Standaard

    Je informatie is wel erg summier. Welke speler? Op welke manier aangesloten?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Je heb gelijk @Michael Hamers,Resumé
    Ik heb een Blu-ray speler van HK ,BDT 30 Die heb ik verbonden met een hdmi naar de HK ,AVR 156.
    Van de HK receiver AVR 156 gaat er een hdmi naat de t.v.de TX-L37DT35E.(AVR aansluiting)
    Ik heb de instuktie's ,van de speler BDT 30 ,op blz 11 van de handleiding gevolgd en ingesteld op automatich .
    Na het in werkingzetten heb ik een dvd in de speler gedaan en de t.v. meldt me dat de invoer 576p is
    verder weet ik het niet meer? :-/

  6. #6

    Standaard

    Even voor de duidelijkheid:

    Heb je een Blu-ray Disc in de speler gestoken, zoals je in de eerste post aangeeft,..of een DVD, wat je in de laatste post meld ?.

    Als je een DVD afspeelt en de speler staat ingesteld op 'automatisch' zal deze 576p doorgeven en dan klopt de melding op je TV gewoon.
    Hier is ook niets mis mee aangezien DVD's 576 beeldlijnen hebben, maar bij Blu-ray Discs moet echter 1080p of 1080i worden gemeld als ingangssignaal.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  7. #7

    Standaard

    Heb ik toch nog kans gezien om on duidelijk te zijn
    Ik heb een Blu-ray gehuurd om dat ik zelf nog geen blu-ray heb (the black zwann)

  8. #8

    Standaard

    En als je de BD speler instelt op 1080p ipv automatisch? Het kan zijn dat er geen goede link is tussen de apparaten en dat je de boel moet vertellen dat er 1080p gedraaid kan worden. Ik ben zelf nooit zo fan van die automatische standen. Lukt dat niet, sluit dan eens rechtstreeks op de tv aan, om in ieder geval uit te sluiten dat het niet aan de receiver ligt...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #9

    Standaard

    Hartelijk dank @michael ga ik doen en laat het je weten
    Het kan even duren wnat ik heb ,van mij zelf , nog geen blu-ray (schijfje) of hoe zeg ik dat
    Nog een fijne dag (het weer zit mee)

  10. #10

    Standaard

    Bij toeval heb ik een harry potter blur-ray (3D) kunnen lenen.
    Tot mijn vreugde kan ik zeggen dat mij HK goed is ,op de t.v. verschijnt de tekst 1080p 3D
    De receiver geeft aan hoe het geluid is ( getallen ben ik vergeten) maar het klinkt Gewéééldig.
    ( ik heb dus geen kabels veranderd)
    Ik denk dat videoland (A'dam) er een potje van maakt, om het subtiel uittedrukken.
    Iedereen bedankt voor het mee denken

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •