De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fall of the roman empire

    Ik zag bij bol.com dat The fall of the roman empire uitkomt op blu-ray (2 disks) en wel op 13-09-2012. Is dit een uitgave met Nederlandse ondertitels?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door navarone Bekijk bericht
    Ik zag bij bol.com dat The fall of the roman empire uitkomt op blu-ray (2 disks) en wel op 13-09-2012. Is dit een uitgave met Nederlandse ondertitels?
    Denk van wel.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Op dit forum zeggen ze dat er van Fall of the Roman Empire een road show negatief is gevonden bij Rank lab. Ben benieuwd of ze daar dan een nieuwe scan van hebben gemaakt. De 2 blu ray versies die nu bestaan schijnen toch vrij soft te wezen.
    http://www.hometheaterforum.com/t/32...el-cid-blu-ray

  4. #4

    Standaard

    De road show versie ooit in de bioscoop gezien.
    Van de tot nu alle uitgebrachte video's dvd's, blu-ray's en laserdisc zitten de ontbrekende fragmenten er helaas niet in. Misschien nu wel, maar ik kan het me niet voorstellen. De enige die een complete copie had was het filmmuseum. Deze copie is in de jaren 90 nog vertoond in Den Bosch.

  5. #5

    Standaard

    De blu-ray is hier net binnen, met avc-codec en dts-hdma geluid. Speelduur is 180 minuten, dit zou langer zijn dan de roadshow (speelduur 172 minuten).

    Tip: gelijk met deze blu-ray is ook die van 'El Cid' uitgebracht.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 21-09-2012 om 17:14
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    En wat vind je van de beeld kwaliteit van deze uitgave ?

    Zit de Overture muziek e.d. erbij schijnt ook het +/-7 min verschil kunnen wezen tussen 172 en 180 min. De UK versie was al 172min zonder de Overture enz. als ik de reacties op Amazon bekijk.
    http://www.amazon.co.uk/The-Fall-Rom...8245809&sr=8-1

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    En wat vind je van de beeld kwaliteit van deze uitgave ?

    Zit de Overture muziek e.d. erbij schijnt ook het +/-7 min verschil kunnen wezen tussen 172 en 180 min. De UK versie was al 172min zonder de Overture enz. als ik de reacties op Amazon bekijk.
    http://www.amazon.co.uk/The-Fall-Rom...8245809&sr=8-1
    Hoop morgen de film te bekijken, net even begin gescand. Er is geen overture. Extra's zijn een trailer (met beroerde beeldkwaliteit), en twee documentaires (niet ondertiteld) met gezamenlijke speelduur van zo'n 50 minuten. De film ziet er prachtig uit.
    Op imdb staat een speelduur van 188 minuten, als daar ook een overture in zat dan staat op de blu-ray de gehele 'originele' film vermoedelijk, maar dan zonder overture.
    Overigens begint de film met de tekst: The Miriam Collection. Ik begrijp dat onder deze banner klassieke films geheel gerestaureerd worden uitgebracht. El Cid is één daarvan. Ik zie zelf ook uit naar 55 days in Peking.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 21-09-2012 om 18:34
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •